Номера]




НазваНомера]
Сторінка1/13
Дата04.04.2013
Розмір1.14 Mb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > Банк > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13




[Стратегії&Капітал]

Партнер, якому можна довіряти

Як обрати банк для приватного обслуговування


Стор. 6

Алхімія фінансів


Механізм сек’юритизації активів

Стор. 11

Курс на індивідуальність


Деякі секрети стратегії просування банківських продуктів і послуг

Стор. 16

[Тема Номера]

Фінансовий маятник


Фондовий консалтинг має всі шанси стати одним з найприбутковіших видів консультаційного бізнесу

Стор. 21

Успіх за сценарієм


Без інструментарію стратегічного менеджменту навіть невеликий бізнес ризикує швидко збанкрутувати

Стор. 27

[Маркетинг-mix]

Де знаходяться NEW-Васюки,


або Що таке ефективний консалтинговий проект

Стор. 32

Не все те золото, що блищить


Яке завдання соціальної реклами

Стор. 37

[IT-консалтинг]

Щеплення для оздоровлення бізнесу


Як уникнути помилок при виборі та впровадженні системи бюджетного управління

Стор. 41

У моді мобільний глянець

Стор. 45

[HR-консалтинг]

Плинність кадрів у консалтингових компаніях:


боротися чи миритися?

Стор. 52

[LifeStyle]

Розкіш на колесах


Найвідоміші автомобілі представницького класу

Стор. 58

Фінустанови з іноземним капіталом – більш надійні


Українські банки – найдорожчі в Європі. Конкурувати з ними можуть хіба що фінансові установи Румунії. Такою є думка міжнародних експертів.

Цікаво, що  реальна ціна наших фінансових установ втричі вища за заявлену при продажу через високі вимоги до банківської діяльності та посилений контроль з боку Національного банку України.

Вітчизняні експерти переконують: найбільш надійні банки, викуплені іноземними фінансовими групами або ті, що перебувають на стадії передпродажу. З кожним роком підвищується надійність Ощадбанку. Фахівці пояснюють цю ситуацію так: інвестиції в банки, що належать державі, мають найнижчі політичні ризики. А це актуально в усі часи.

Фінансові махінації зустрічаються все частіше


Голова Державної податкової адміністрації України (ДПАУ) Анатолій Брезвін заявив про фінансові махінації десяти банків.

За його словами, ДПАУ в ході проведення заходів по боротьбі з тіньовою економікою виявила десять банків, які відкривали рахунки фіктивним структурам, котрі здійснюють незаконну діяльність. Крім того, у податковій адміністрації зазначають, що за перший квартал 2007 року було встановлено 98 конвертаційних центрів, які здійснили незаконних операцій на суму 5,4 млрд гривень. Також виявлено схеми незаконного виведення валюти за кордон на суму 4,5 млрд гривень. У цілому, за словами Брезвіна, за три місяці поточного року державний бюджет недоотримав близько 227 млн гривень податкових платежів.

Анатолій Брезвін також повідомив, що підприємства-нерезиденти й іноземні громадяни – учасники конвертаційних центрів на підставі судових рішень часто звільняються від сплати збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування при купівлі валюти. У результаті таких незаконних судових рішень торік до Пенсійного фонду не надійшло 617 млн гривень (при купівлі валюти на 47 млрд гривень), що становить четверту частину річних надходжень до ПФУ за цією статтею.

Сьогодні кожен третій керівник ухиляється від сплати податків за будь-яку ціну. Про це свідчать результати спеціального дослідження, нещодавно проведеного російським виданням «Облік. Податки. Право». Головних бухгалтерів великих підприємств попросили охарактеризувати керівників компаній, де вони працюють. Запитання були поділені на дві концептуальні частини: одні мали допомогти визначити рівень податкових знань директорів, інші – визначити межі їх обережності й розважливості в податкових питаннях.

За результатами опитування було виявлено чотири типових портрети керівника. Так, 19% директорів експерти віднесли до розряду «авантюристів», які зовсім не орієнтуються в податкових питаннях, але при цьому вимагають від фінансової служби мінімізувати відрахування до бюджету за будь-яку ціну; 6% топ-менеджерів – «комбінатори», вони непогано розбираються в податкових питаннях, але, як і «авантюристи», упевнені, що мета – мінімізація податків – виправдовує будь-які засоби. Втім, більшість керівників поводяться обережніше. Найпоширеніший тип директора – «адміністратор» (56%). Він не спеціаліст у податкових питаннях, зате обережний і не вимагає від бухгалтерів сплачувати менше податків. Ідеальних керівників, з точки зору фінслужб підприємств, лише 19%. Вони обережні, розумні, розбираються в податкових питаннях і намагаються бути в курсі роботи фінслужби підприємства та її взаємин з податковою інспекцією.

Стартувало перше публічне дослідження ринку IPO України


2006 рік став рекордним для України за кількістю заяв про плани виходу компаній на IPO (первинне публічне розміщення акцій). За даними відкритих джерел, про це заявили 24 українські компанії, а 4 з них здійснили IPO на закордонних ринках. Зважаючи на потребу ЗМІ й бізнесу в детальнішій інформації про існуючих і майбутніх гравців вітчизняного ринку IPO, виникла необхідність у проведенні відповідного дослідження. Його ініціаторами виступили Національний комітет IPO, журнал «Експерт» і консалтингова компанія «Михайлов і Партнери. Україна».

Мета – привернути увагу учасників ринку до ролі корпоративної репутації для управління вартістю бізнесу в процесі виходу компанії на IPO. Крім того, планується проаналізувати інформацію про практику публічності (фігурування в ЗМІ, повнота інформації на сайтах) вітчизняних компаній, що заявили про вихід на IPO протягом найближчих 2–5 років. Також ініціатори беруться вивчити за результатами анкетування підходи до комунікацій і структуру відповідних підрозділів компаній-респондентів як приклад роботи з інвесторами в Україні й оцінити необхідність системного формування корпоративної репутації як інструменту формування вартості бізнесу.

Результати дослідження буде оприлюднено до кінця травня – початку червня 2007 року.

Швейцарські банки в Україні


Кількість іноземних банків в Україні збільшується. Акредитацію НБУ на відкриття нового представництва в Києві одержала Credit Suisse – міжнародна фінансова організація, головний офіс якої знаходиться в Цюріху. Нове представництво, відкриття якого заплановане на першу половину 2007 року, здійснюватиме підтримку клієнтів, що працюють на міжнародному рівні, а також надаватиме інформацію про послуги з управління активами й продукти, які пропонуються у Швейцарії.

Банк Credit Suisse в Україні вже майже десять років. Він пропонує широкий спектр інвестиційних банківських послуг, у тому числі консультування щодо угод злиття й поглинання, а також виходу на міжнародні ринки капіталу. Компанія брала участь у розробці декількох значних проектів як для уряду України, так і для вітчизняного приватного сектору.

Як однин з провідних міжнародних банків Credit Suisse надає своїм клієнтам послуги з інвестування, часткою банківських операцій і управлінню активами в усьому світі. Credit Suisse також пропонує консультаційні послуги, комплексні рішення й інноваційні продукти компаніям, корпоративним і міжнародним клієнтам з великим приватним капіталом, а також швейцарським клієнтам, що користуються класичними банківськими послугами.

Банк Credit Suisse представлено у більш ніж у 50 країнах, кількість його працівників перевищує 45 000 осіб. Credit Suisse Group, материнська компанія Credit Suisse, – провідна глобальна структура з надання фінансових послуг з головним офісом у Цюріху. Іменні акції Credit Suisse Group (CSGN) котируються на фондовій біржі у Швейцарії, а у вигляді американських депозитних акцій (CS) - і в Нью-Йорку.

Суперкраїни


Фахівці компанії Grant Thornton International Business Report (IBR) нещодавно провели спеціальне дослідження. Його метою було з’ясувати, які саме держави розвиваються найдинамічніше. До списку експертів потрапили 7 200 власників бізнесу з 32 країн.

Як передбачалося, очолили його Сполучені Штати – 44% компаній тут отримали статус „супер-зростання”. (Зазначений статус мають організації, чий рівень розвитку перевершив середньостатистичні показники за чотирма індикаторами: абсолютне і відносне зростання обігу (з урахуванням інфляції), абсолютне й відносне зростання кількості працівників.)

Однак вражає те, що США наступає на п’яти Вірменія з показником зростання 38%. На третьому місці знаходиться Ірландія (29%), на четвертому – Великобританія (26%). Загалом лише три країни Євросоюзу зуміли потрапити до першої десятки, замикає яку Німеччина.

Темпи зростання азіатських країн суттєво уповільнилися. Так, Індія опустилася з другого місця у 2006 році на п’ятнадцяте у 2007-му з показником 15%, Гонконг з третьої позиції перемістився на одинадцяту, а Малайзія з восьмої - на двадцять восьму.

Серед цьогорічних лідерів – ПАР і Філіппіни (відповідно, п’яте і восьме місця у списку).

Благодійність не в пошані


Сьогодні все більше компаній при просуванні свого продукту на ринку орієнтуються на морально-етичні цінності. Британське дослідницьке агентство GfK NOP опублікувало доповідь про ефективність так званих етичних брендів. У результаті опитування, проведеного серед 5 тис. споживачів у Великобританії, Франції, Іспанії й США, з’ясувалося, що подібна тактика ефективна у 31% випадків. Саме стільки покупців підтвердили, що віддають перевагу товарам, при купівлі яких виникають позитивні відчуття, а третина готова доплачувати за „етичний” товар 5–10%.

Етичність того чи іншого бренда залежить від кількох факторів: чи дбає компанія про екологію, як ставиться до персоналу – вдома й за кордоном, до партнерів, а також „чесності” цінової політики.

Половина респондентів поділяють думку, що рівень корпоративної культури знижується, компанії дбають лише про себе, свої вузькорпоративні інтереси. Особливо багато таких осіб у Німеччині (63%). „Люди стають більш чутливими до поведінки компанії, і це добре видно у Великобританії й деяких інших країнах. Ті фірми, які сьогодні сприймаються як не зовсім етичні бренди, незабаром таки спробують справити враження на споживача”, – зазначив глава центру вдосконалення брендингової стратегії GfK NOP Кріс Девіс.

Експертів украй здивувало, що найменше західні споживачі зважають на благодійність. „Люди часто сприймають акти добродійності як щось приватне, особисте, – зауважив пан Девіс. – Вони вважають, що це не є центральною частиною бізнесу. Ми з’ясували, що основні елементи етичного бренда – це дії, які ближче до такого центру”.

Українські леви


У квітні в Києві відбувся фінал відбірного туру Конкурсу молодих креаторів, який щорічно проводиться у рамках Міжнародного фестивалю реклами „Канські Леви”. Україна у цьому творчому змаганні брала участь уперше.

За умовами конкурсу, кожна країна має право делегувати по одній команді в номінації – Print (друкована реклама), Cyber (Інтернет-реклама), Film (відеореклама). Тематика робіт має стосуватися загальнолюдських цінностей, соціальних проблем.

У фінал українського відбірного туру вийшли чотири команди – Leo Burnett, JWT, Saatchi& Saatchi Ukraine і Аі Студіо (остання згодом відмовилася від участі у змаганні). Цього року учасники виборювали перемогу лише в номінації Print, оскільки, за словами організаторів, в Україні поки що недостатньо молодих професіоналів у телевізійній та Інтернет-рекламі.

Перед претендентами було поставлено завдання: відповідно до замовлення Міністерства охорони здоров’я розробити макети постерів для використання в зовнішній рекламі у форматі 3 х 6 м. Завдання комунікації – викликати у людей бажання прийти в донорський центр і здати кров. Всі роботи безкоштовно буде передано до Міністерства охорони здоров’я і, якщо сподобаються замовнику, розміщено на зовнішніх носіях.

Переможцями стала команда агентства Saatchi & Saatchi Ukraine у складі Сергія Мілюка і Олексія Грибенка. Молоді дизайнери отримали головний приз – поїздку в Канни на Міжнародний конкурс молодих креаторів. Учасники змагання отримали подарунки: навчальні посібники, атрибутику конкурсу, призи від партнерів, сувеніри.

Неймінг здатний давати надприбутки


Зміна назв різноманітних споруд й особистих імен у США перетворилася на багатомільярдний бізнес. За оцінками консалтингової фірми Leib Group, останніми роками обсяг цього ринку сягнув 4,3 млрд доларів.

Комерційний потенціал перейменувань споруд було усвідомлено відносно пізно – першу подібну "правильну" угоду уклали лише в 1972 році. Тоді графство Річ, що входить до складу штату Нью-Йорк, за 1,5 млн доларів продало право найменування нового футбольного стадіону, де мали проводитися домашні матчі команди Buffalo Bills.

Трохи пізніше до цього процесу приєдналися й непрофесіонали. 1979 року було зареєстровано першу подібну угоду: компанія Carrier Corporation (виробник кондиціонерів і холодильників) заплатила Університету Сіракуз (у цьому місті знаходилася її штаб-квартира) 2,75 млн доларів за право назвати на свою честь новий студентський спортзал. У такий спосіб компанія продемонструвала свій місцевий патріотизм.

2000 року було встановлено рекорд, який і сьогодні залишається непобитим. Компанія Reliant Energy заплатила 300 млн доларів за право 32 роки називати своїм ім'ям стадіон у місті Х'юстоні (штат Техас).  

Любов до зміни імені зачепила не тільки професіоналів, але й аматорський і дитячий спорт. Однак тут обсяги угод набагато скромніші – у середньому 3,3 млн доларів.Девід Геффен, підприємець, бізнес якого пов’язаний з індустрією розваг, заплатив Каліфорнійському Університету в Лос-Анджелесі 200 млн доларів за право назвати його ім’ям медичний факультет. Казино Golden Palace з Лас-Вегаса заплатило 12 тис. доларів американці, вагітній трійнею, за право дати імена немовлятам. Одного з хлопчиків було названо GoldenPalace.com. Майбутня мати продала це право на Інтернет-аукціоні eBay. Муніципалітет міста Нью-Берлін (штат Вісконсін, населення близько 38 тис. осіб) пропонує всім охочим назвати на свою честь один зі шкільних стадіонів. Це задоволення коштує 500 тис. доларів.

Партнер, якому можна довіряти

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13

Схожі:

Номера] iconПерелік документів, що надається Клієнтом до моменту укладання кредитного договору
Ує присвоєння Клієнту ідентифікаційного номера платника податків довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків...
Номера] iconНумерація сторінок
...
Номера] iconУвага! Нові номера телефонів управління освіти адміністрації Червонозаводського району

Номера] iconНомера]
Персонал/корпоративні ресурси/стратегічний менеджмент/банківська діяльність/реклама
Номера] iconНомера]
Оціночний консалтинг в Україні пропонуватиметься разом з аудиторськими або брокерськими послугами
Номера] iconНомера]
Ставлення самих політиків до політтехнологій: розповідає відомий політик Дмитро Рогозін
Номера] iconНомера]
Персонал/нові технології/ стільниковий зв’язок/комерційні проекти/нагороди/Інтернет
Номера] iconНомера]
Чому торговельні та сервісні компанії роздрібного бізнесу активно використовують програми лояльності
Номера] iconСписок старших інструкторів зно-2012 (з номера №51 по 100) для проведення...

Номера] iconНомера телефонів № п/п гу-умвс, овс в (у)
Головного управління Міністерства внутрішніх справ в Автономної Республіки Крим
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка