Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions




Скачати 95.03 Kb.
НазваУрок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions
Дата20.03.2014
Розмір95.03 Kb.
ТипУрок
nauch.com.ua > Банк > Урок
План-конспект уроку англійської мови для 9 класу
(Плахотник В.М., Мартинова Р.Ю., Захарова С.А. Англійська мова: Підручник для 9 класу середньої школи. - К.: Освіта, 1996. - Урок 63, c. 83-86).
Тема уроку: Professions

Цілі уроку:

Практичні:

1) Навчити учнів вживати нові лексичні одиниці у говорінні за темою "Professions" на понадфразовому рівні.

2) Систематизувати правила узгодження часів в англійській мові.

Освітня: Розширювати знання учнів про різні професії, сприяти усвідомленню учнями суті мовних явищ іншої системи понять, через яку може сприйматися дійсність.

Розвиваюча: Розвивати логічне мислення, здатність учнів само­стійно аналізувати запропонований навчальний матеріал та робити власні висновки.

Виховна: Виховувати в учнів повагу до людей різних професій та відповідальне ставлення до визначення свого майбутнього.

^ Обладнання уроку: підстановчі таблиці, граматичні таблиці, картки з тестами.
Схематичний план уроку


  1. Початок уроку. Організація класу. Повідомлення практичних цілей уроку…….2 хв.

  2. Мовленнєва зарядка …………………………………………………………………5 хв.

  3. Тренування у вживанні ЛО за темою уроку………………………………………17 хв.

  4. Систематизація правил узгодження часів в англійській мові……………………18хв.

  5. Пояснення домашнього завдання…………………………………………………...2 хв.

  6. Підсумки уроку………………………………………………………………………1 хв.



Хід уроку


Етап 1.

Початок уроку. Організація класу, повідомлення практичних цілей уроку.

Прийом: Бесіда з черговим та іншими учнями класу.

Етап 2.

Мовленнєва зарядка.

Прийом: Відповіді учнів на запитання вчителя.

^ Етап 3.

Тренування у вживанні ЛО за темою "Professions".

Прийом 1: Визначення назв професій за поданими дефініціями.
Прийом 2: Реагування учнів на репліку вчителя (ДЄ: твердження-твердження)


Прийом 3: Читання про себе коротких текстів і здогадка, про яку професію у них йдеться.

Прийом 4: Висловлювання учнів на понад-фразовому рівні з опорою на підстановчі таблиці.

Етап 4.

Систематизація правил узгодження часів в англійській мові.

При­йом 1: Аналіз учнями пода­них таблиць та їх вис­новки

щодо правил узгод­ження часів.

Прийом 2:

Переклад речень з української мови на англійську з викорис­танням правил узгодження часів.

^ Етап 5.

Пояснення домашнього завдання. Прийом:

Запис домашнього завдання в щоденниках і зошитах.
Етап 6.

Підсумки уроку.

T: Hello, everyone. How are you getting on? I hope you are all feeling fit to-day. And what about Petro? І can't see him. What has happened to him?

P (on duty): I don't know and nobody knows either. (The door opens and Petro appears).

T: Oh, Petro, we started our lesson some minutes ago. What have you been doing? What's your excuse?

Petro: Sorry. I missed my bus.

T: Please hurry up and sit down. Now we can get down to our work. Today we have a lot of things to do. In the previous lesson we spoke about various professions. To-day we'll go on speaking on the same subject. Besides we'll revise grammar rules on the Sequence of Tenses and do some exercises.
T: And now we'll speak about what you are going to do after finishing the ninth form. Where can the ninth form pupils continue their education?

P1: Some of the pupils can go to the tenth form and receive a complete secondary education at secondary schools.

P2: Many ninth form pupils nowadays prefer to go to voca­tional schools.

T: What professions can they receive at vocational schools?

P3: They can get the professions of turners, fitters, builders, shop-assistants, dress-makers and others.

T: What examinations must the ninth form pupils pass to en­ter the technical school?

P4: To enter these schools they must pass two examinations successfully. One examination in their native language, the other in math.

T: How long do they study at these schools?

P5: For about four years.

T: What professions can they receive at technical schools?

P6: They will become technicians, radio-assemblers, electri­cians, computer operators.

T: What are you going to do after finishing the ninth form?

P7: I want to go to the tenth form and get a complete second­ary education.

Р8: As for me, I'll go to the vocational school where I can also receive a complete secondary education.

T: Well done. Thank you.

Примітка: Мовленнєва зарядка базується на домашньому завданні учнів, які вони одержали на попередньому уроці. (Вправа 14, с.83, вказ.підручник).
T: And now let me see how many names of professions you already know. Look at the blackboard and read what a person usually does, then guess what we call his/her occupation.

P1 (читає): plans new buildings

P2 (називає професію): an architect

P3 (читає): looks after the comfort and safety of the pas­sengers on a plane.

P4 (називає професію): a stewardess

На дошці написані такі дефініції

  1. deals with or repairs electrical equipment

  2. is in charge of a library

  3. takes care of sick people

  4. treats animals if they are ill

  5. prepares food

  6. bakes bread

Учні мають назвати такі професії

an electrician

a librarian

a doctor

a vet

a cook/ a chef

a baker



T: Now I'll say, what people do and you should say what we call these people. ^ For example: If I say "John drives a lorry", you should answer "He is a driver". Let's start.

T: Susan works in a shop.

P1: She is a shop-assistant.

T: Mary works for a newspaper.

P2: She is a reporter.

T: Peter looks after his pigs and sheep.

P3: He is farmer.

T: Ann teaches Geography.

P4: She is a teacher.

T: Harry cleans windows.

P5: He is a cleaner.

T: Tim flies a helicopter.

Р6: He is a pilot,

T: Your next task is to read some passages in which people tell us about their jobs. Can you guess the names of these jobs? ^ Тексти подаються на окремих картках на кожну парту у такому вигляді:

1. Usually I am taking care of sick people. I also give advice to people who come in with minor problems. Sometimes I feel like I'm a doctor.

minor

['maine]

незначний

2. I've been working with wood all my life - since I left school. I really enjoy working with wood. I love taking a piece of wood and turn­ing it into something useful.




3. When I was a boy, if you drop something, the police would be after you, but these days people don't care. They just drop everything - cans, cigarette packets, newspapers, everything. I pick it up. I usually work outdoors.

can [kǽn] – бляшана банка

['aut'do:z] – просто неба, надворі

4. І had always cut my mum's hair and my dad's, and my brother's. One day I answered an advert in the local paper for a job. I worked hard. I like to see people with nice hair-dos.

advert = advertisement – оголошення

hair-do – зачіска

5. My first real long-term job was at a local diner. I worked there for seven years. I loved serving people and made them smile and feel good, customers and co-workers alike.

diner ['dainə]

ресторан



Key: 1 - a nurse; 2 - a carpenter; 3 - a yard keeper; 4 - a hairdresser; 5 - a waitress.
T: I think you are ready now to say what you want to be and to reason your choice. Use the substitutional tables.

Table 1.

I want to be a (an)

teacher

doctor

vet

architect

librarian

nurse

yard-keeper

engineer

driver

cook/chef

baker

hairdresser

carpenter

postman

manager

stewardess


Table 2.

... because I like people who

treat animals when they are sick.

prepare tasty food.

deliver letters, newspapers and other correspondence.

plan new construction sites and buildings.

be in charge of a library and recommend books for reading.

work with wood and make something with their hands.

inform or train young people.

work outdoors and keep the territory around the house clean.

make hairdos and other people more attractive.

take care of sick people and make prescriptions.

design new machines or operate them.

organize or manage people.

bake bread, rolls and scones.

drive lorries or cars.

look after the comfort and safety of the passen­gers on a plane.


P1: I want to be an architect because I like people who plan new construction sites and buildings.

P2: As for me I want to be a stewardess because I like people who look after the comfort and safety of the passengers on a plane.

P3:... Etc.

T: So be ready to speak about your future plans in our next les­son. And now we should pass to our grammar. Today we'll revise everything you know about the Sequence of Tenses in the English Language.

Ви знаєте, що в англійській мові існує правило узгодження або послідовності часів. За цим правилом видо-часова форма присудка підрядного речення (переважно додат­кового) залежить від видо-часової форми присудка головного речення. Подивіться на таблицю. Зверніть увагу на дієслова-присудки у головному та підрядних реченнях.

^ Зразок таблиці:

I know

that

she

he

does

is doing

has done

has been doing

will do

will be doing

will have done

did

was doing

her/his

homework



regularly.

now.

this morning.

for two hours.

tomorrow.

from 6 till 7 o clock.

by 10 o'clock.

yesterday.

for three hours.


Т: Який ви можете зробити висновок щодо узгодження часів у цих реченнях?

Р1: Як ми вже знаємо і про те свідчить таблиця, якщо в головному реченні дієслово-присудок ужито в одному з теперішніх або майбутніх часів, то дієслово-присудок може стояти в будь-якому часі згідно з контекстом.

Т: А зараз ми проаналізуємо таблицю, де дієслово-присудок в головному реченні виражений одним з минулих часів – Past Simple.

^ Зразок таблиці:

I knew

that

she

he

did

was doing

had done

had been doing

would do

would be doing

would have done

her/his

homework


regularly.

then.

the day before.

for two hours.

the next day.

from 6 till 7o'clock.

by 10 o'clock.


Т: Які висновки ви можете зробити, проаналізувавши цю таблицю?

Р2: Якщо в головному реченні дієслово-присудок стоїть у минулому часі, то в підрядному додатковому реченні дієслово-присудок вживається в одному з минулих часів: Past Simple, Past Continuous, Past Perfect a6o Future in the Past.

Т: Правильно. А коли в підрядному реченні вживається Past Simple або Past Continuous?

Р.: Я думаю, що Past Simple або Past Continuous вживається в підряд­ному реченні тоді, коли дія, виражена дієсловом-присудком у підрядному реченні, відбувається одночасно з минулою дією в головному реченні.

Т: Правильно. А коли в підрядному реченні вживається Past Perfect?

Р4: Якщо дія, що виражена дієсловом-присудком в підрядному реченні, передує дії у минулому в головному реченні, то в підрядному реченні вживається Past Perfect.

Т: А що ви можете сказати про дієслово-присудок у Future in the Past у підрядному реченні?

Р5: Дієслово-присудок у Future in the Past означає, що дія, яку він виражає в підрядному реченні, буде відбуватися або запланована після минулої дії в головному реченні.

Т: У таблиці в одному з підрядних речень дієслово-присудок стоїть у Past Perfect Continuous. Коли це відбувається?

Р6: Я думаю, якщо дія, що виражена дієсловом-присудком в підряд­ному реченні, продовжувалася певний період часу до виконання дії у минулому в головному реченні, то в підрядному реченні вживається Past Perfect Continuous.

Т: Я хочу повідомити вам додаткову інформацію щодо узгодження часів. Подивіться на речення, що написані на дошці. Прочитайте їх уважно спочатку про себе і спробуйте перекласти на українську мову. Прочитайте вголос перше речення.

Р7 (читає): He said that he visited great Britain in August, 1995.

(перекладає): Він сказав, що відвідав Велику Британію в серпні 1995 року.

Т: У підрядному реченні точно визначено час виконання дії у минулому. І хоч ця дія передує дії головного речення, ми виражаємо її за допомогою Past Simple. Тобто якщо точно визначено час виконання дії у минулому в підрядному реченні, то ця дія виражається переважно за допомогою Past Simple. Прочитайте друге речення вголос і перекладіть його.

Р8 (читає): Many years ago people knew, that water consists of oxygen and hydrogen. (перекладає): Багато років тому люди знали, що вода складається з кисню та водню.

Т: Отже правило узгодження часів не застосовується, якщо в підрядному додатковому реченні йдеться про загальні істини. А зараз спробуємо виконати вправи - на узгодження часів.

Т: Let's translate some sentences from Ukrainian into En­glish observing the sequence of tenses.

Т: Він сказав, що його батько працює на заводі.

Р1: He said that his father worked at the factory.

Т: Вона сказала, що влітку працюватиме на фермі.

Р2: She said that she would work on the farm in summer.

Т: Вона думала, що ти позвониш їй.

P3: She thought that you would ring her.

Т: Він не знав, що Т.Шевченко народився в 1814 році.

Р4: He didn't know that T.Shevchenko was born in 1814.

Т: Вона сказала, що хоче бути лікарем.

Р5: She said that she wanted to be a doctor.

Т: Учителька сказала, що наші друзі надіслали нам листа з Лондона.

Р6: The teacher said that our friends had sent us a letter from London.

T: Thank you. You have coped with all the tasks.
T: Your homework for the next lesson is:

  1. to get ready to speak about your future plans;

  2. to translate some sentences from Ukrainian into English (Exercise 19, pg.86)

  3. to learn the rules on Sequence of Tenses.


T: I want to thank you for your work, you were active today and we have coped with everything that was planned. To­day Masha, Dima, Katya get ... Marina, Oleg, Petro get...

T: The lesson is over. See you next time.

Схожі:

Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions iconТема уроку. Урок одного рівняння Мета уроку
Ми з вами вивчили тему „ Тригонометричні рівняння І способи їх розв’язання”, а сьогодні я хочу, щоб ви свої знання проявили під час...
Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions iconУрок проект тема уроку
Тема уроку: «Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету»
Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions iconУрок з декоративно-прикладного мистецтва. Тема уроку
Тема уроку: Оздоблення одягу. Технологія оздоблення виробів вишивкою, китицями, мережею
Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions iconУрок №23 Тема уроку
Тема уроку: Стандартні підпрограми та підпрограми користувача. Створення І виклик підпрограм
Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions iconУрок 5/3 Тема уроку
Мета уроку: ознайомити учнів із принципом дії й практичним застосуванням електромагнітів
Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions iconУрок 64 Тема уроку
Мета уроку: Вивчення властивостей обернених тригонометрич­них функцій: у = arcsin Х, у = arccos Х
Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions iconУрок 11/6 Тема уроку
Мета уроку: ознайомити учнів із проблемами ядерної енергетики (на прикладі аварії на Чорнобильської аес)
Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions iconУрок виробничого навчання Тема. „Штукатурні роботи” Тема уроку. Ремонт...
Розвиваюча: розвивати самостійність, охайність, творче відношення до виконаної роботи, планувати послідовність виконання завдань
Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions iconУрок 27, с. 45. Тема уроку: Famous English Writers and Poets
Плахотник В. М., Мартинова Р. Ю. Англійська мова: Підручник для 8 класу середньої школи. К: Освіта, 1997. Урок 27, с. 45
Урок 63, c. 83-86. Тема уроку: Professions iconУрок 32 Тема
Тема уроку: Південна Америка. Загальні відомості. Особливості географічного положення. Дослідження І освоєння материка
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка