Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія)




НазваНавчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія)
Сторінка1/5
Дата16.04.2013
Розмір0.68 Mb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > Философия > Документы
  1   2   3   4   5



Міністерство освіти і науки України

Львівський національний університет

імені Івана Франка

Кафедра філософії

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС

ЛЬВІВ 2009


Кафедра (предметна, циклова комісія) філософії


ЗАТВЕРДЖУЮ

Проректор (заступник директора) з навчальної роботи
___________________________

“______”_______________20___ р.

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ



Ф І Л О С О Ф І Я

__________________________________________________________________

(шифр і назва навчальної дисципліни)

напряму підготовки філологія

(шифр і назва напряму підготовки)
для спеціальності (тей) українська філологія_____________________

(шифр і назва спеціальності (тей)

спеціалізації ___українська філологія___________________________________________________

(назва спеціалізації)

інституту, факультету, відділення філологічний факультет_______________

(назва інституту, факультету, відділення)


Кредитно-модульна система

організації навчального процесу
Філософія. Робоча програма навчальної дисципліни для студентів за напрямом підготовки філологія, спеціальністю „українська філологія”________: __________ 20___. - ____ с.

Розробники: доцент кафедри філософії, к. філос. н. Добропас І.О.

Робоча програма затверджена на засіданні кафедри (циклової, предметної комісії)_________

_______________________________________________________________________________
Протокол № ___ від. “____”________________20__ р.
Завідувач кафедрою (циклової, предметної комісії)________________________
_______________________ (__________________)

(підпис) (прізвище та ініціали)

“_____”___________________ 20___ р
Схвалено методичною комісією за напрямом підготовки (спеціальністю)_______________________________________________________________

(шифр, назва)

Протокол № ___ від. “____”________________20___ р.
“_____”________________20__ р. Голова _______________( _____________________)

(підпис) (прізвище та ініціали)

____________.20___

___________.20.___


  1. ^

    Опис навчальної дисципліни

(Витяг з робочої програми навчальної дисципліни “Гносеологія. Епістемологія”)





Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів, –

Галузь знань
(шифр, назва)

Нормативна


Модулів – 2

Напрям
(шифр, назва)

^ Рік підготовки:

Змістових модулів – 2

Спеціальність (професійне спрямування)


3-й




Курсова робота

Семестр

Загальна кількість годин -74

1-й




Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 3

самостійної роботи студента – 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

бакалаври


36 год.




^ Практичні, семінарські




18 год.

Лабораторні

год.

год.

^ Самостійна робота

18 год.




ІНДЗ:

Вид контролю: іспит


Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання – 3:1

для заочної форми навчання –


  1. ^ Мета та завдання навчальної дисципліни


Метою вивчення курсу “Гносеологія. Епістемологія” є осмислення основних закономірностей розвитку пізнавального процесу, механізмів та чинників,що зумовлюють процес вироблення знання.

^ Завдання вивчення курсу “Гносеологія. Епістемологія” полягає у розгляді та аналізі основних етапів становлення теорії пізнання в історичних та культурних контекстах, в дослідженні поліструктурності та поліфункціональності знання. Особлива увага у курсі надається дослідженню механізмів подукування та функціонування наукового знання.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен:

знати: основні етапи розвитку гносеології, основні гносеологічні парадигми та їх представників. Студент повинен знати основну проблематику сучасної гносеології та епістемології таоріентуватися в шляхах вирішення цих проблем..

вміти: розрізняти особливості гносеологічних концепцій, аналізувати основні підходи до вирішення фундаментальних гносеологічнихпроблем, критично аналізувати першоджерела, висловлювати власну позицію зприводу розглянутих вкурсіпроблем.


  1. ^ Програма навчальної дисципліни




Тема лекційного заняття

Тема семінарського заняття

Лекцій

Семінарських занять

Самостійна робота студентів

Предмет та основна проблематика теорії пізнання




2







Природа знання, його джерела та межи

Природа знання, його джерела та межи

4

2




Гносеологічні проблеми в добу античності та середньовіччя

Гносеологічні проблеми в добу античності та середньовіччя

2

2




Проблеми пізнання в добу Нового часу. Раціоналізм

Проблеми пізнання в добу Нового часу. Раціоналізм

4

2

2

Проблеми пізнання в добу Нового часу. Емпіризм

Проблеми пізнання в добу Нового часу. Емпіризм

4

2

2

Теоретико-пізнавальний трансценденталізм

Гносеологія Канта

4

2




Гносеологічна проблематика модерної філософії

Гносеологічна проблематика модерної філософії

2

2




Проблеми пізнання в добу постмодерну.

Проблеми пізнання в добу постмодерну

2

2




Проблема істини

Проблема істини

4

2

2

Механізми та чинники розвитку пізнання




4

2




Пізнання та мова










2

Наукове пізнання: специфика, структура,




2




2

Еволюція позитивістської епістемології










2

Еволюційна епістемологія










2

Ідеали та норми наукового пізнання та їх роль у розвитку науки




2




2

Проблема обґрунтування наукового знання










2


^ Тематичний план модульного контролю

з дисципліни „Філософія”


П/П

МК

Семестр

Тиждень

Тема

1

І

11

Буття,пізнання, людина.

2

І

17

Суспільство та мова.


^ 4. Структура навчальної дисципліни

Назви змістових модулів і тем

Кількість годин

Денна форма

Заочна форма

Усього

У тому числі

Усього

У тому числі

Л

П

лаб

інд

ср

л

П

лаб

інд

Ср

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Модуль 1

Змістовий модуль 1.

Предмет та основна проблематика теорії пізнання

2

2































Природа знання, його джерела та межи

6

4

2




























Гносеологічні проблеми в добу античності та середньовіччя

4

2

2




























Проблеми пізнання в добу Нового часу. Раціоналізм

8

4

2







2



















Проблеми пізнання в добу Нового часу. Емпіризм

8

4

2







2



















Теоретико-пізнавальний трансценденталізм

6

4

2




























Разом – зм. Модуль1

34

20

10







4



















Змістовий модуль 2.

Гносеологічна проблематика модерної філософії

4

2

2




























Проблеми пізнання в добу постмодерну.

4

2

2




























Проблема істини

8

4

2







2



















Механізми та чинники розвитку пізнання

6

4

2




























Пізнання та мова

2













2



















Наукове пізнання: специфика, структура,

4

2










2



















Еволюція позитивістської епістемології

2













2



















Еволюційна епістемологія

2













2



















Ідеали та норми наукового пізнання та їх роль у розвитку науки

4

2










2



















Проблема обґрунтування наукового знання

2













2



















Разом – зм. Модуль1




16

8







14



















Разом




36

18







18





















  1. ^ Теми семінарських занять




з/п

Назва теми

Кількість годин

1.

Природа знання, його джерела та межи

2

2.

Гносеологічні проблеми в добу античності та середньовіччя

2

3.

Проблеми пізнання в добу Нового часу. Раціоналізм

2

4.

Проблеми пізнання в добу Нового часу. Емпіризм

2

5.

Теоретико-пізнавальний трансценденталізм

2

6.

Гносеологічна проблематика модерної філософії

2

7.

Проблеми пізнання в добу постмодерну.

2

8.

Проблема істини

2

9.

Механізми та чинники розвитку пізнання

2




Разом

18




  1. Самостійна робота




з/п

Назва теми

Кількість годин

1.

Проблеми пізнання в добу Нового часу. Раціоналізм

2

2.

Проблеми пізнання в добу Нового часу. Емпіризм

2

3.

Проблема істини

2

4.

Пізнання та мова

2

5.

Наукове пізнання: специфика, структура

2

6.

Еволюція позитивістської епістемології

2

7.

Еволюційна епістемологія

2

8.

Ідеали та норми наукового пізнання та їх роль у розвитку науки

2

9.

Проблема обґрунтування наукового знання

2




Р азом

18
  1   2   3   4   5

Схожі:

Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія) iconЗакладу
Предметна (циклова) комісія – структурний навчально-методичний підрозділ (далі циклова комісія), що проводить виховну, навчальну...
Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія) iconНавчально-методичний комплекс розробила: к ф. н., доцент Харченко Ю. В
Навчально-методичний комплекс курсу. Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка. 2009 р с. 47
Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія) iconНавчально-методичний комплекс для студентів денної та заочної форм навчання
Сторія міжнародних відносин. Навчально-методичний комплекс для студентів денної та заочної форми навчання / д.І. н проф. С. С. Троян....
Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія) iconНавчально-методичний посібник
Лавренчук Г. М. Формування прийомів опису та характеристики географічних об’єктів: навчально-методичний посібник. – Біла Церква,...
Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія) iconЛистопад 2011 Навчально-методичний семінар
Навчально-методичний семінар "Інтернет та електронна пошта" для педагогічних працівників, що володіють пк на низькому рівні та вчителів,...
Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія) iconПереможці ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики в 2008-2009 н р
Луцький навчально-виховний комплекс "Гімназія №14" Луцької міської ради Волинської області
Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія) iconЗатверджено на засіданні кафедри обліку І аудиту Протокол №7 від 19. 02. 09р. Львів 2009
Економічний аналіз” для студентів заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” напряму підготовки 0501 «Економіка...
Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія) iconПрограма заходів у рамках виставки «Дзеркало Моди- львів-2009» 10 червня 2009 р
Відкритий відбірковий тур Чемпіонату України –чемпіонат заходу з перукарського мистецтва, нігтьової естетики та макіяжу «Світ Краси...
Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія) iconНавчально-методичний комплекс
Фінанси підприємствї для студентів спеціальностей 030508 «Фінанси» 030509 «Облік І аудит», 030502 «Економічна кібернетика», 030504...
Навчально-методичний комплекс львів 2009 Кафедра (предметна, циклова комісія) iconНавчально-методичний посібник «1020 років хрещення Київської Русі»...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка