Курсова робота




Скачати 488.62 Kb.
НазваКурсова робота
Сторінка1/9
Дата05.04.2013
Розмір488.62 Kb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > География > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9




Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Полтавський національний технічний університет

імені Юрія Кондратюка

Кафедра менеджменту і маркетингу
КУРСОВА РОБОТА

з дисципліни «МЕНЕДЖМЕНТ»

на тему: «РОЛЬ ФУНКЦІЇ ПЛАНУВАННЯ У МЕНЕДЖМЕНТІ

(НА ПРИКЛАДІ ТОВ «СІО»)»

Залікова книжка №09173
Виконав студент групи 301-ЕР

Прудій І.І.
Керівник курсової роботи:

к.е.н., доцент кафедри менеджменту і маркетингу

Ржепішевська В.В.

Полтава

ПолтНТУ

2012



ЗМІСТ


^ РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ В МЕНЕДЖМЕНТІ 5

1.1.Суть планування як функції менеджменту 5

1.2.Етапи процесу планування 8

1.3.Проблеми планування на підприємствах ветеринарної галузі 15

^ РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПЛАНУВАННЯ НА ТОВ «СІО» 19

2.1. Загальна характеристика підприємства 19

2.2. Основні результати діяльності ТОВ «СІО» 26

2.3. Аналіз функції планування на ТОВ «СІО» 31

^ РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІЇ ПЛАНУВАННЯ НА ТОВ «СІО» 38

ВИСНОВКИ 46

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 49

ДОДАТКИ 51



Планування в організації - це одна з функцій управління, яка являє собою процес вибору цілей організації та шляхів їх досягнення. Планування притаманне всім підприємствам незалежно від їх форм власності. Механізм планування включає: принципи, визначення пріоритетних цілей, забезпечення взаємозв'язку між показниками, облік факторів і кон'юнктури розвитку ринку, контроль за реалізацією планів. Процес планування базується на знанні та використанні об'єктивних економічних законів, законів товарного виробництва (закон вартості), законів ринкової економіки.

Процес планування в організації починається з ясного розуміння того, що необхідно робити для її ефективного розвитку та функціонування. Успіх будь-якого плану залежить від:

  • якості цілепокладання в основних ключових питаннях розвитку організації на основі огляду минулого, теперішнього і майбутнього її розвитку та успішності її реагування на зміни в навколишньому середовищі;

  • якості проведеного попереднього аналізу діяльності самої організації і її цінової політики, ринку, конкурентів, товарів і ін.

  • правильної оцінки конкурентоспроможності організації;

  • вибору та реалізації стратегії розвитку, яка підвищить конкурентоспроможність організації.

Основний зміст планування як функції управління організацією складається в обгрунтованому визначенні основних напрямків діяльності та її подальшого розвитку з урахуванням матеріальних джерел і попиту ринку.

Планування діяльності організації передбачає розробку комплексу заходів, що визначають послідовність досягнення конкретних цілей з урахуванням можливостей найбільш ефективного використання ресурсів кожного відділу і всієї організації в цілому.
Актуальність даної роботи визначається тим, що сучасним підприємствам, що розвиваються в нестабільних умовах зовнішнього середовища, необхідні попередній аналіз діяльності самої організації і можливість передбачати зміни зовнішнього середовища, оскільки це є неодмінною умовою для подальшого вироблення послідовності дій по постановці цілей і їхньої реалізації.

Об’єкт дослідження: система планування на ТОВ «СІО».

Предмет дослідження: вивчення теоретичних і практичних функцій планування на ТОВ «СІО».

Мета: дослідження особливостей використання функції планування на підприємстві і шляхи їх удосконалення.

Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати наступні завдання:

  • дослідити суть планування як функції менеджменту;

  • розглянути етапи процесу планування;

  • дослідити проблеми поанування на підприємствах ветеринарної галузі;

  • розглянути загальну характеристику ТОВ «СІО»;

  • розглянути основні результати діяльності ТОВ «СІО»;

  • проаналізувати функції планування на ТОВ «СІО»;

  • удосконалити функції планування на ТОВ «СІО».

Теоретичною та методологічною основою написання даної роботи послужили: інструктивні та методологічні матеріали, загальноекономічна, періодична і спеціальна література, внутрішня і зовнішня звітності та ін.

Методи дослідження: метод аналізу, метод SWOT-аналізу, факторний аналіз.


  1   2   3   4   5   6   7   8   9

Схожі:

Курсова робота iconКурсова робота
Курсова робота відповідає вимогам діючої нормативної документації України та умовам ects/кмсонп
Курсова робота iconМоделі І технології соціальної комунікації курсова робота з дисципліни...
Розділ реклама як елемент соціальної масової комунікації та її функції
Курсова робота iconВсеукраїнський студентський архів
Курсова робота — це самостійна робота, в якій студент розробляє прогресивні економічні та маркетингові рішення, використовуючи наукові...
Курсова робота iconКурсова робота
Висновки
Курсова робота iconКурсова робота
Вступ
Курсова робота iconКурсова робота з інформатики
Вступ
Курсова робота iconКурсова робота
Організаційні заходи по створенню суб’єкта підприємництва
Курсова робота iconКурсова робота
Організаційно – економічні основи формування селянського (фермерського) господарства. 4
Курсова робота iconКурсова робота з
Органи та особи, уповноважені притягувати неповнолітніх до адміністративної відповідальності, їх компетенція
Курсова робота iconКурсова робота
Життєво важливі інтереси особистості, суспільства та держави в інформаційній сфері 8
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка