Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл




Скачати 27.29 Kb.
НазваДосвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл
Дата17.05.2013
Розмір27.29 Kb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > География > Документы
Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни

вчителя початкових класів

ЗОШ І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл.
Моє кредо

  • Любити дитину!

  • Вірити у дитину!

  • Знати дитину!

  • Поважати дитину!

  • Розуміти дитину!


Проблема

  • Формування читацьких умінь і навичок в учнів молодшого шкільного віку.


На уроках намагаюсь використовувати передову методику, найновіші підходи до їх проведення. Імпонують мені:

  • інтегровані заняття;

  • уроки серед природи;

  • діагностична основа навчання;

  • співпраця і співтворчість вчителя і учня;

  • стимулювання саморозвитку учня.


Читання – це віконце у світ

Намагаюсь вчити дітей активно пізнавати життя через слово.

Дитина вчиться, коли вона:

  • спілкується;

  • говорить;

  • думає;

  • фантазує;

  • спостерігає;

  • експериментує;

  • помиляється


Використання інтерактивних методів навчання

Завдання:

  • розвиток чіткої вимови;

  • розширення поля зору читання, розвиток правильності, швидкості зорового сприймання, пам’яті, уваги під час читання;

  • підготовку до сприйняття художнього твору;

  • глибоке усвідомлення змісту твору;

  • формування уміння висловлювати власну і вислуховувати чужу думку щодо прочитаного.

Різноманітні завдання привертають увагу дітей, підтримують у них пізнавальний інтерес до читання.
Моє завдання: не тільки навчити вчитися, а й пізнавати світ.

  • Так, у першому класі учні читають слово і умовно малюють його, викладають із паличок букви, ведуть перепалку з „буквоїдом”, читають слова, написані „кольорописом”…

  • У другому класі під час вивчення теми „Різнокольорові вірші” пропоную не тільки уявити картини природи, а й практикую уроки серед природи, години відвертості…


Чим яскравішою є особистість, тим багатшим є суспільство.

Розвиткові уважності, мовного чуття, читацького інтересу і спостережливості сприяють мовні ігри, ранкові зустрічі, читацькі розминки, артикуляційна гімнастика, умовні подорожі до „словобачення” і скоромовок, складання загадок, поповнення скарбнички „Спалахи дитячого серця”
„… ^ Система дає нам повну владу над нашими знаннями.”

К.Д.Ушинський

Для такої системи проведення підсумкових уроків з читання виділяю такі аспекти:

  • розуміння назви розділу;

  • розуміння прочитаного;

  • кросворди, ребуси, народна мудрість…;

  • тексти з художньої і науково-пізнавальної літератури;

  • творчі завдання;

  • вузлик на пам’ять .


Такі уроки будую як творчий процес, вводячи в нього елементи гри, театрального дійства.
Висновок

Для вирішення вищезгаданої проблеми я умовно поділила курс читання на чотири етапи:

розвиваючі вправи

- ознайомити із звуками мовлення;

- навчити визначати послідовність звуків;

- розвивати мовне чуття, фонематичний слух, артикуляційний апарат…

вправи для розвитку оптимального читання

- навчити читати прямі і обернені склади;

- формувати вміння орієнтуватися у рядку…

вправи на усвідомлення змісту

- розширювати досвід озвучення нових слів;

- усвідомлювати власні успіхи в опануванні навичок читання…

вправи для формування уміння розширювати і уточнювати висловлювання

- читай, думай, доповнюй;

- працюй творчо;

- реагуй швидко…
Я щоранку заходжу в клас.

На дитячих обличчях – усміх.

Що я варта, діти, без вас?

Ви натхнення моє і мій успіх.

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл iconЗатверджено наказом
...

Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл iconУкраїнська мова 2 клас Розділ: Текст Подима Галина Василівна
Подима Галина Василівна, вчитель початкових класів Руднянської зош І-ІІІ ступенів Броварського району

Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл iconІнструкція з охорони праці № для вчителя зош
При оформленні на роботу в зош І-ІІІ ступенів всі працівники повинні пройти попередній медичний огляд; при подальшій роботі медичні...

Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл iconЗасобами гри
З досвіду роботи вчителя початкових класів голубівської сзш вчитель: севериної в. О

Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл iconПосадова інструкція вчителя початкових класів
Під час розробки інструкції враховані рекомендації з організації служби охорони праці в освітніх закладах системи Міністерства освіти...

Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл iconТема: Індивідуальність вчителя початкових класів та інноваційні освітні технології
Мета: визначити вимоги до вчителя в процесі впровадження інноваційних технологій

Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл iconЛекція-презентація методиста міського методичного центру Єліної Я....
Сзш №46 Красногвардійського району відбулося заняття міської школи молодого вчителя початкових класів з теми «Нетрадиційні форми...

Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл iconПлан роботи методиста Стеценко Т. В. на 2012- 2013
Мо вчителів початкових класів працювало у 2011 – 2012 н р над проблемою «Педагогічні технології як фактор формування творчої особистості»....

Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл iconПсихологічні передумови вивчення української літератури п¢ятикласниками
У цих недоліках звинувачують звичайно вчителя початкових класів, та, по суті, вину треба покласти на вчителя 5-го класу, який не...

Досвід роботи Диндури Лідії Миколаївни вчителя початкових класів зош І-ІІІ №4 м. Броди Львівської обл iconАналіз роботи методичного об`єднання вчителів початкових класів за 2011 – 2012 н р
«Формування інноваційної особистості як компетентного конкурентоспроможного громадянина України» та проблемою свого об`єднання «Розвиток...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка