В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106




Скачати 133.71 Kb.
НазваВ. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106
Сторінка1/2
Дата28.06.2013
Розмір133.71 Kb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > География > Документы
  1   2
Заявка – анкета

на участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі

«Творчий учитель – обдарований учень»

Прізвище

Шуфотинська

Ім’я

Галина

По-батькові

Олександрівна

Номінація в якій представлено роботу

Авторський розвивальний урок

Назва роботи

: Значення балади для сучасного читача.

Усне висловлювання.

Контактні телефони конкурсанта:

0676275878

Поштова адреса:

в. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106

E-mail конкурсанта:

vlad_ukr56@mail.ru


Додаткова інформація про конкурсанта (кваліфікація, стаж, досягнення)

Кваліфікаційна категорія – вища, вчитель-методист, педстаж 34 роки, нагороджена грамотою Міністерства Освіти і Науки № 131005, дипломом Головного Управління Освіти і Науки Дніпропетровської обласної Державної Адміністрації за якісну підготовку матеріалів ІУ обласного ярмарку «Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини- 2008», диплом Управління Освіти і Науки виконкому Криворізької міськради учасника міського туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2008» у номінації «Зарубіжна література».

Повна назва закладу

(за основним місцем роботи)

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 97

E-mail-адреса закладу

school 97@inbox.ru


Даю дозвіл на друк конкурсного матеріалу в практико-зорієнтованому збірнику та розміщення його на освітньому порталі «Острів знань»

Даю дозвіл на друк конкурсного матеріалу в практико-зорієнтованому збірнику та розміщення його на освітньому порталі «Острів знань»

Шуфотинська Галина Олександрівна

Погоджуюсь з умовами, вартістю участі у Конкурсі та даю дозвіл на використання моїх персональних даних

Погоджуюсь з умовами, вартістю участі у Конкурсі та даю дозвіл на використання моїх персональних даних

Шуфотинська Галина Олександрівна

^ Конкурсна робота

Файл відповідно оформлений у текстовому редакторі Word

Супроводжуючий матеріал

преЗЕНТАЦІЯ


^ Тема: Значення балади для сучасного читача.

Усне висловлювання.

(Слайд презентації 1)



^ Мета уроку: розвивати усне зв’язне мовлення, творче мислення; поглиблювати навички аналізу тексту; робити узагальнення; розвивати вміння самооцінювання та взаємооцінювання роботи на уроці, за допомогою засобів літератури виховувати вміння оцінювати людські вчинки, повагу до людей.

^ Тип уроку: узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.

Вид уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.

Завдання:

  • виховувати повагу до духовних скарбів людства, здатністю формувати й активно відстоювати власну точку зору, свою систему життєвих цінностей і пріоритетів, не сприймати культу сили й переваги матеріальних цінностей над духовними;

  • навчати школярів аналізу художніх текстів,

  • відпрацьовувати з учнями вміння й навички аналізу та інтерпретації художнього тексту, здатність сприймати його з розумінням задуму і стилю автора, бачити кожний конкретний твір у літературному, культурному та історичному контекстах;

  • навчати школярів визначати національну своєрідність і загальнолюдську значущість творів світової літератури,

  • розвивати усне і писемне мовлення школярів, а також їхнє мислення (образне, асоціативне, абстрактне, логічне та ін.);

  • прищеплювати школярам вишуканий естетичний смак.


Обладнання: презентація, різнокольорові наклейкі для оцінювання роботи учнів, заготовки з назвами балад та видами балад, олівці, фломастери, бамага, стікери або інші засоби закріплення відповідей учнів на дошці, маршрутний лист (за можливостями: або кожному учню, або один на команду)

  • ^ Актуальність данного уроку: урок є підсумковим з теми «Літературна балада», протягом уроку з’ясовується значимість жанру балади у світовій літературі та вирішується, чи втратив актуальний цей жанр у наші дні, чи заслуговує на увагу сучасного читача і є для нього цікавим.

Робота на уроці проводиться в групах. В кожній команді учні визначають 1-2 учнів, які будуть оцінювати роботу кожного члена команди на уроці. Для цього можливо використати різнокольорові наклейкі, визначивши відповідність «колір-бал» (наприклад, зелений – 1 бал; синій -2 бали; червоний – 3 бали).
^ Очікуваний результат: учні повинні виразно читати та аналізувати вивчені балади, висловлювати власне судження про поведінку героїв, звертати увагу на психологізм, висловлювати особисте ставлення до проблем, піднятих в баладах, аргументувати свою точку зору прикладами і цитатами, виразно читати текст, відчувати складності, суперечливості людської індивідуальності, вміти працювати в групі, вчитися бути толерантними.

І. ^ Мотивація навчальної діяльності.

  • Слово вчителя. На попередніх уроках ми вели розмову про літературну баладу. На сьогоднішньому уроці ми підведемо підсумки цій розмові і спробуємо з’ясувати значимість жанру балади у світовій літературі та вирішимо, чи втратив актуальний цей жанр у наші дні.

ІІ. Актуалізація знань.

  • Для того, щоб наш висновок був більш об’єктивним, нам необхідно повторити ті балади, які розглядалися в курсі літератури 7 класу, та пригадати все, що ми знаємо про баладу як жанр літератури.

^ 1. Балада (Слайд презентації 2 «Балада») –жанр ліро-епічної поезії фантастичного, історико-героїчного або соціально-побутового змісту з драматичним сюжетом. Виникла у ХІІ-ХІІІ ст.. як любовна пісня до танцю. Протягом свого існування зазнала суттєвих змін: відокремилася від музики й танцю, стала самостійним жанром лірики. («Довідник з теорії літератури».Автор-упорядник У.Д.Данильцова. с.33)

2. Основні ознаки балади (Слайд 3 презентації «Головні ознаки балади»)



Головні ознаки літературної балади:

  • жанр художньої літератури: віршований ліро-епічний твір;

  • має конкретного автора;

  • проблематика філософська, морально-етична;

  • напруженість сюжету часто зумовлена внутрішніми переживаннями героя;

  • присутність оповідача;

  • висловлення авторської оцінки події;

  • наявність прихованих діалогів;

  • використання рефрену, анафори, антитези.

(Підручник «Зарубіжна література». Н.Півнюк, О.Чепурко, Н.Гребницька. с.34)

3. Ви, як вже досвідчені знавці балад, знаєте, що літературні балади поділяються на різні види. І це:(Слайд презентації 4 «Види балад»)
БАЛАДА




Філософська

Казково-фантастична Історико-героїчна Соціально-побутова



ІІІ. Робота за темою уроку.

1. А тепер ще раз пригадаємо авторів балад, які вивчили (Слайд презентації 5), та повторимо їх зміст, але за ілюстраціями, які ви побачите на екрані, та визначимо, до якого виду належить кожна з них.

(Для виконання цього виду роботи є доречним дати кожній групі заготовки з назвами балад та видами балад, результати роботи команда вивішує на дошку. Таким чином перевірка виконання завдання буде більш цікавою та показовою для дітей у випадку припущення ними помилок)



- Франсуа Війон “Балада прикмет” (Слайд презентації 6).


Перевірте себе, чи правильно ви визначили. (Слайд презентації 7);



- Йоган Шиллер “Рукавичка”(Слайди презентації 8):



Перевірте себе, чи правильно ви визначили. (Слайд презентації 9);



- Йоган Вольфганг Гете “Вільшаний король”(Слайд презентації 10)



Перевірте себе, чи правильно ви визначили. (Слайд презентації 11);



- Олесандр Сергійович Пушкін “Пісня про віщого Олега”(Слайд презентації 12)



Перевірте себе, чи правильно ви визначили. (Слайд презентації 13);



- Роберт Льюїс Стівенсон “Вересків трунок”(Слайд презентації 14)



Перевірте себе, чи правильно ви визначили. (Слайд презентації 15);



- Адам Міцкевич “Альпухара”)(Слайди презентації16)



Перевірте себе, чи правильно ви визначили. (Слайд презентації 17);



2. Подорож до світу балад. Робота в групах.

Захист балади. Кожній команді необхідно захистити обрану баладу будь яким чином: конкурс художників; читацький бумеранг (продовжити ланцюжок); конкурс літературознавців; вгадай за показаним уривком баладу або героя; конкурс археологів; конкурс істориків; конкурс акторів).

3. ^ Упізнай літературного героя та вислови своє ставлення до нього (В роботі приймають участь всі команди, та питання за баладами задає вчитель командам по черзі. Чим менше підказок знадобиться команді для визначення героя, тим вищий бал оцінювання. Якщо команда не змогла назвати героя, це може зробити інша команда).

^ Делорж; Ф.Шиллер “Рукавичка”
1. Автор не змальовує його зовнішності, нічого не розповідає про його життя, про його звички. Ми стаємо свідками лише одного епізоду з життя цього персонажу.

2. Цього досить, щоб зрозуміти, що герой – смілива, чесна, внутрішньо незалежна людина, яка понад усе цінує людську гідність.

3. Він не бажає бути іграшкою в руках будь-кого – чи дами, чи короля, чи суспільства. Він вступає в конфлікт з хижим світом людей, і сила духу його особистості перемагає над світом зла і насильства.
Ліричний герой балади Ф.Війона “Балада прикмет”
1. Ліричний герой твору перелічує прикмети життя, які мають конкретний філософський контекст.

2. Герой володіє великим життєвим досвідом, який спрямував його на істинний шлях – пізнати себе.

3. Герой відчуває потребу в зовнішніх (соціальних) і внутрішніх (духовних) змінах.
  1   2

Схожі:

В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106 iconМісті Кривий Ріг Реєстрація учасників: 09: 00 – 09: 45
«Мала академія наук учнівської молоді» Дніпропетровської обласної ради» в місті Кривий Ріг
В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106 iconУрок «Фізична географія Дніпропетровської області. Географічне положення,...
Курило Л. В. Формування компетентностей креативної особистості школярів через впровадження ефективних методик І технологій географічного...
В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106 iconМетодичні рекомендації з організації та проведення всеукраїнськогоконкурсу «учитель року 2014»
«Учитель року – 2013» проведено всеукраїнський Конкурс «Учитель року – 2013» у номінаціях: «Інформатика» (м. Красноград Харківської...
В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106 icon50089, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Маршака,19 тел./факс (0564) 38-49-68, e-mail
Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 04. 09. 2012 №209-к «Про склад атестаційної комісії та проведення атестації...
В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106 iconАдреси терміналів Банк 24 Національний Кредит м. Кривий Ріг

В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106 iconУправління освіти І науки
Криворізького Центрально-Міського ліцею пройшов міський конкурс ««Intel-Tехно Кривий Ріг» за темою «Енергозберігаючі технології»
В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106 iconП рес реліз м. Кривий Ріг, 25 жовтня 2012 року
Олександр Вілкул: «Завершена комплексна реконструкція стадіону «Спартак» дюсш №3 у Кривому Розі»
В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106 iconМетодичні рекомендації щодо організації та проведення літньої педагогічної...
Методичні рекомендації щодо організації та проведення літньої педагогічної практики студентів іп курсу / Авт укл. Н. В. Долгая. Кривий...
В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106 iconПрактикум для класних керівників з соціальної роботи Кривий Ріг 2013
У даному посібнику представлені практичні наробки щодо організації взаємодії батьків, вчителів та учнів
В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106 iconДніпропетровської області соргові культури: технологія, використання,...
Центр наукового забезпечення агропромислового виробництва Дніпропетровської області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка