І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання




Скачати 36.79 Kb.
НазваІ. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання
Дата30.06.2013
Розмір36.79 Kb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > География > Документы
Гори.

Карпатські гори.

Вчитель початкових класів

Булава Світлана Олександрівна

Мета. Продовжити формувати поняття «гори»; розкрити залежність природи гір від їхньої висоти; ознайомити учнів з характерними особливостями Карпатських гір, географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами, працею людей. Виховувати любов до Батьківщини, бережне ставлення до природи. Розвивати спостережливість, уяву, уявлення, пам'ять, мислення , творчість.

Обладнання. Ілюстрації «Карпатські гори», малюнки, карта України, атласи, гербарії рослин.

Хід уроку

І. Підсумок фенологічних спостережень.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1. Відповіді на запитання до статті «Південний берег Криму».

2. Вікторина «Вгадай природну зону».

Вчитель читає опис якоїсь природної зони. Учні повинні назвати, що це за зона, Знайти її ілюстрацію.

Завдання 1. «З незапам’ятних часів ці землі приваблювали людину, неповторною красою своїх краєвидів, багатствами чорноземів, зеленими луками і дібровами, садами і виноградниками. На родючих чорноземах вирощують різноманітні зернові і технічні культури.» (Лісостеп.)

Завдання 2. «Рано навесні, коли ліс ще не вдягнувся у листя,тут з’являються ранньоквітучі трав’янисті рослини: сон – трава, підсніжник, пролісок, медунка. Під охорону взято благородних оленів, козуль, річкових бобрів, зубрів». (Мішані ліси.)

Завдання 3. «Зима тут коротка, волога і тепла. Сніг довго не затримується. Літо довге і сухе. На погоду впливають море і гори.» (Південний берег Криму.)

Завдання 4. «Широкі рівнинні простори цієї зони перетинають річки, яри та балки. Літо тут жарке, часто бувають посухи. Зима холодна, малосніжна, іноді з сильними вітрами. Іноді вітер переносить верхній родючий шар грунту. Найкраще тут навесні, коли землі цієї зони стають схожими на різнобарвний килим». (Степ.)

^ 3. Проведення заочної «екскурсії» містами Південного берега Криму.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Ми мандруємо сьогодні в гори, а в які саме, вам допоможе дізнатися кросворд.

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

- На сьогоднішньому уроці ми з вами подорожуватимемо до Карпат,побуваємо на найвищих вершинах Карпатських гір, вивчимо екзотичну рослинність цієї місцевості, дізнаємося про тваринний світ,а також про працю людей, їх відпочинок. Ви дізнаєтеся багато нового і цікавого, невідомого ще вам.

^ V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

1.Практична робота.

- Розгляньте схематичний малюнок гори, поданий у підручнику (с. 131).

- Як змінюється рослинність від її підніжжя до вершини?

- Поміркуйте, чому так відбувається.

- Висловіть свої міркування, чи змінюється тваринний світ від підніжжя до вершини. Якщо так, то як і чому?

2. Робота з підручником.

Читання статті на с. 130 – 131.

Обговорення статті.

3. Розповідь учителя з елементами бесіди.

- Гори Карпати розташовані на заході України. Характерними рисами Українських Карпат є мякість клімату, вертикальна поясність, екзотичність.

4.Робота з контурною картою України та атласом.

- Подивіться уважно на карту. Тут розташовані Карпати. А тепер ви знайдіть їх у своїх атласах. На контурній карті позначте їх місцезнаходження.

5.Продовження розповіді.

- Найвища точка гір Карпат – Говерла.

Клімат Карпат теплий і вологий. Опадів випадає багато.

Значну частину опадів ліси переводять у підземний стік, запобігаючи тим самим ерозії та скельовим паводкам. Дощі живлять гірські ріки протягом цілого року. (Доповнення розповіді підготовленими учнями.)

6.Розгляд гербаріїв (або ілюстрацій) рослин Карпатських гір.

VІ. Фізкультхвилинка.

VІІ. Осмислення учнями знань.

1.Робота з підручником та зошитом з друкованою основою (с. 41 – 42).

2.Хвилинка – цікавинка «Рекорди Карпат».

*Карпати – найбільша гірська система України. Середня висота – 1000 м і більше.

*Карпати – найвологіше місце в Україні. На полонині Руська Мокра сніг лежить 116 днів на рік і випадає 1593 мм опадів.

*Карпати – місце в Україні, де найбільше річок. Тут протікає річка з найкоротшою назвою – уж.

*Карпати – місце в Україні, де випадає найбільше снігу. Зима буває до 116 днів, замети сягають 100 см.

*Карпати – місце в Україні, де найбільше лісів.

* В Карпатах є єдина в світі долина нарцисів (м. Хуст).

* У Карпатах живе найвисокогірніша тварина України – полівка карпатська.

^ VІІІ. Узагальнення та систематизація знань учнів.

1.Гра «Хто більше напише назв рослин і тварин Карпатських гір».

2.Розгадування ребусів.

ІХ. Підсумок уроку.

- Отже, про що ви дізналися на сьогоднішньому уроці? Про які гори ми говорили? Які ще гори на Україні ви знаєте? Чим відрізняються Кримські гори від Карпатських? Якими рослинами вкриті Карпатські гори? Який тваринний світ? Чим займаються люди цієї місцевості? Де відпочивають люди?

Х. Домашнє завдання.

Прочитати в підручнику статтю «Карпатські гори». Підготувати відповіді на запитання після тексту.

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання iconІ. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання
Мета. Ознайомити учнів із характерними особливостями Кримських гір: географічним положенням,кліматом, рослинним І тваринним світом,...

І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання iconОрганізаційний момент (перевірка присутності учнів; перевірка готовності...

І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання icon1. Організаційний момент (перевірка присутності учнів; перевірка...

І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання iconІ. Підсумок фенологічних спостережень
Мета. Закріпити знання про карту півкуль. Ознайомити учнів з поняттям «материки», з їхнім розміщенням на глобусі І карті півкуль;...

І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання iconСалатовка Л. М
Типова структура групового заняття: перевірка домашнього завдання, підготовка до

І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання iconУроку перевірка домашнього завдання
В-1: Скласти алгоритм І блок-схему знаходження суми всіх парних натуральних чисел від 0 до 100

І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання iconУроку I перевірка домашнього завдання
Мета: Розглянути команду розгалуження в мові Паскаль та її застосування під час складання простих програм з розгалуженями

І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання iconУрок 5 Взаємодія заряджених тіл. Лабораторна робота №1 «Дослідження взаємодії заряджених тіл.»
Перевірка правильності виконання домашнього завдання за записами на дошці. І. Ю. Ненашев. Збірник задач з фізики. 9 клас. №1. 40...

І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання iconМетодика контролю розрахунків з оплати праці та відрахувань Завдання перевірки
Зустрічна перевірка, за змістом, формальна перевірка, арифметична, інвентаризація

І. Підсумок фенологічних спостережень. ІІ. Перевірка домашнього завдання iconХто співає з чужого голосу, той назавжди втратив свій власний
Обладнання: мультимедійні засоби, тестові завдання для перевірки домашнього завдання, розрізний роздатковий матеріал для групової...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка