Уроках англійської мови. Прізвище, ім'я, по батькові носія досвіду Захарія Любов Іванівна




Скачати 89.23 Kb.
НазваУроках англійської мови. Прізвище, ім'я, по батькові носія досвіду Захарія Любов Іванівна
Дата18.07.2013
Розмір89.23 Kb.
ТипУрок
nauch.com.ua > География > Урок
Міський методичний кабінет відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради

Дрогобицька загальноосвітня школа І-ІІІст.№5

(повна назва навчального закладу)

Картка обліку передового педагогічного досвіду


Тема (проблема) досвіду Ефективність використання рольових ігор на уроках англійської мови.

Прізвище, ім'я, по батькові носія досвіду Захарія Любов Іванівна

Рік народження 1957

Освіта вища

Фах учитель англійської мови

Посада учитель англійської мови

Педагогічний стаж 35 років

Нагороди,звання Почесна грамота Міністерства освіти, учитель-методист

Наслідки останньої атестації відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії “спеціаліст вищої категорії” і відповідає раніше присвоєному педагогічному званню учитель-методист.

Хто, коли вивчав досвід Гарбузинська О.М., заступник директора з НВР, 2012.

Зміст досвіду У досвіді представлено наукові основи впровадження рольових ігор у навчаль-виховний процес з англійської мови, розроблені вчителем рольові ігри та методичні прийоми їх використання. Ігрові прийоми значно полегшують засвоєння граматичних конструкцій, розширюють словниковий запас, допомагають створити наближені до життя ситуації і дають можливість учням оволодіти необхідними комунікативними навичками й адаптуватися до реакцій і потреб навколишнього середовища. Рольові ігри, розроблені вчителем формують мовні навички націлені на те, щоб активізувати вивчений лексичний та граматичний матеріал, розвивати мовлення учнів, допомогти їм подолати страх перед спілкуванням на іноземній мові. У досвіді представлені найбільш розповсюджені форми рольових ігор: інтерв'ю, презентація, заочна подорож, прес-конференція, круглий стіл, телеміст, екскурсія, репортаж, казка.

У якій формі узагальнено досвід опису, методичної розробки, творчої роботи, майстер-класу.

Ким схвалений досвід методичною радою і педагогічною радою школи, радою ММК, вченою радою ЛОІППО.

Де зберігаються матеріали узагальнення досвіду ЛОІППО, ММК, школа.

Заходи із впровадження досвіду проведені методичні семінари, засідання м/о вчителів англійської мови, майстер-класи, засідання школи ППД, засідання школи молодого вчителя.

^ Міський методичний кабінет відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради

Дрогобицька загальноосвітня школа І-ІІІст.№5

(повна назва навчального закладу)

^

Картка обліку передового педагогічного досвіду




Тема (проблема) досвіду Формування понятійного апарату на уроках біології.

Прізвище, ім'я, по батькові носія досвіду Федис Надія Дмитрівна

Рік народження 1941

Освіта вища

Фах викладач біології, хімії

Посада учитель біології

Педагогічний стаж 47 років

Нагороди,звання Почесна грамота Міністерства освіти, значок “Відмінник народної освіти”, учитель-методист

Наслідки останньої атестації відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії “спеціаліст вищої категорії” і відповідає раніше присвоєному педагогічному званню учитель-методист.

Хто, коли вивчав досвід Гарбузинська О.М., заступник директора з НВР, 2011.

Зміст досвіду У досвіді представлені сучасні підходи до формування понятійного апарату на уроках біології. Актуальність цієї проблеми випливає з того, що вивчення наукових понять є складний процес, у якому важливо встановити зв’язки між ними, домогтися глибокого і якісного засвоєння цих понять. Для цього учитель пропонує використовувати інтегровані, нестандартні уроки, семінари, під час яких обов’язково створювати і використовувати пізнавальні завдання, за допомогою яких можна формувати біологічні поняття та об’єктивно оцінювати їх сформованість в учнів.

У якій формі узагальнено досвід опису, творчої роботи.

Ким схвалений досвід методичною радою і педагогічною радою школи, радою ММК, вченою радою ЛОІППО.

Де зберігаються матеріали узагальнення досвіду ЛОІППО, ММК, школа.

Заходи із впровадження досвіду проведені методичні семінари, засідання м/о вчителів біології.

^ Міський методичний кабінет відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради

Дрогобицька загальноосвітня школа І-ІІІст.№5

(повна назва навчального закладу)

^

Картка обліку передового педагогічного досвіду



Тема (проблема) досвіду Активізація роботи учнів на уроках географії та в позаурочний час з метою поглиблення їх знань.

Прізвище, ім'я, по батькові носія досвіду Тиховська Людмила Василівна

Рік народження 1956

Освіта вища

Фах викладач економічної географії

Посада учитель географії

Педагогічний стаж 42 роки

Нагороди,звання Почесна грамота Міністерства освіти, учитель-методист

Наслідки останньої атестації відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії “спеціаліст вищої категорії” і відповідає раніше присвоєному педагогічному званню учитель-методист.

Хто, коли вивчав досвід Юрків А.С., директор, 2011.

Зміст досвіду У досвіді представлено форми і методи, методичні прийоми, які використовує вчитель для активізації учнівської діяльності на уроках та у позакласній роботі. Це і підготовка проектів, цікавих повідомлень, організація активних хвилинок “Чи знаєш ти географію”, подорожі по карті, проведення географічних змагань, вікторин, брейн-рингів. Використання цих форм і методів підвищує ефективність навчально-виховного процесу з географії у школі. Активна урочна та позаурочна діяльність учнів сприяє формуванню їх міцних знань та умінь, пробуджує інтерес до географії.

У якій формі узагальнено досвід опису, творчої роботи.

Ким схвалений досвід методичною радою і педагогічною радою школи, радою ММК, вченою радою ЛОІППО.

Де зберігаються матеріали узагальнення досвіду ЛОІППО, ММК, школа.

Заходи із впровадження досвіду проведені методичні семінари, засідання м/о вчителів географії, засідання школи ППД.

^ Міський методичний кабінет відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради

Дрогобицька загальноосвітня школа І-ІІІст.№5

(повна назва навчального закладу)

^

Картка обліку передового педагогічного досвіду



Тема (проблема) досвіду Розвиток пізнавальної діяльності учнів на уроках біології та в позакласних заходах.

Прізвище, ім'я, по батькові носія досвіду Чайківська Аліція Юріївна

Рік народження 1968

Освіта вища

Фах викладач біології, хімії

Посада учитель біології

Педагогічний стаж 23 роки

Нагороди,звання учитель-методист

Наслідки останньої атестації відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії “спеціаліст вищої категорії” і відповідає раніше присвоєному педагогічному званню учитель-методист.

Хто, коли вивчав досвід Гарбузинська О.М., заступник директора з НВР, 2013.

Зміст досвіду У досвіді представлено наукові основи розвитку пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення біології. Щоб стимулювати пізнавальну активність учнів на уроці вчитель використовує різні форми та методи навчання: евристичну бесіду, демонстрацію наочних посібників, самостійну роботу з підручником, проблемний метод, метод проектів, між предметні зв’язки та ІКТ. Приклади їх використання представлені у досвіді. Особливу увагу вчитель приділяє створенню проблемних ситуацій, підбору пізнавальних завдань, що носять проблемний характер. Для розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення біології учитель розробив сценарії таких позакласних заходів, як біологічних КВК, турнірів, вікторин, брейн-рингів.

У якій формі узагальнено досвід опису, методичної розробки, творчої роботи, майстер-класу.

Ким схвалений досвід методичною радою і педагогічною радою школи, радою ММК, вченою радою ЛОІППО.

Де зберігаються матеріали узагальнення досвіду ЛОІППО, ММК, школа.

Заходи із впровадження досвіду проведені методичні семінари, засідання м/о вчителів біології, майстер-класи, опубліковано методичні розробки у журналі “Біологія” видавництва “Основа”.
^ Міський методичний кабінет відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради

Дрогобицька загальноосвітня школа І-ІІІст.№5

(повна назва навчального закладу)

^

Картка обліку передового педагогічного досвіду



Тема (проблема) досвіду Застосування елементів інноваційних педагогічних технологій на уроках математики

Прізвище, ім'я, по батькові носія досвіду Братусь Іванна Іванівна

Рік народження 1962

Освіта вища

Фах учитель математики

Посада учитель математики

Педагогічний стаж 28 років

Нагороди,звання Почесна грамота Міністерства освіти, значок “Відмінник освіти України” учитель-методист

Наслідки останньої атестації відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії “спеціаліст вищої категорії” і відповідає раніше присвоєному педагогічному званню учитель-методист.

Хто, коли вивчав досвід Гарбузинська О.М., заступник директора з НВР, 2009.

Зміст досвіду У досвіді представлено наукові основи застосування елементів інноваційних педагогічних технологій на уроках математики. Учитель розробила конспекти уроків з використанням елементів таких інноваційних технологій, як інтерактивних (робота в групах “Ажурна пилка”, робота в парах), проблемного методу, ІКТ. Застосування цих технологій стимулює учнів до творчої активності та спрямовує їх на розумову діяльність, підвищує результативність навчально-виховного процесу з математики.

У якій формі узагальнено досвід опису, творчої роботи.

Ким схвалений досвід методичною радою і педагогічною радою школи, радою ММК, вченою радою ЛОІППО.

Де зберігаються матеріали узагальнення досвіду ЛОІППО, ММК, школа.

Заходи із впровадження досвіду проведені методичні семінари, засідання м/о вчителів математики.


^ Міський методичний кабінет відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради

Дрогобицька загальноосвітня школа І-ІІІст.№5

(повна назва навчального закладу)

^

Картка обліку передового педагогічного досвіду



Тема (проблема) досвіду Формування основних способів розумової діяльності учнів у процесі вивчення фізики.

Прізвище, ім'я, по батькові носія досвіду Юрків Андрій Степанович

Рік народження 1972

Освіта вища

Фах учитель фізики і математики

Посада директор школи, учитель фізики

Педагогічний стаж 19 років

Нагороди,звання Грамота ГУОН ЛОДА, учитель-методист

Наслідки останньої атестації відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії “спеціаліст вищої категорії” і відповідає раніше присвоєному педагогічному званню учитель-методист.

Хто, коли вивчав досвід Гарбузинська О.М., заступник директора з НВР, 2012.

Зміст досвіду У досвіді представлені науково-педагогічні основи формування розумової культури учнів для організації цілеспрямованої діяльності вчителя, розкриті теоретичні засади методики формування таких основних способів розумової діяльності учнів, як виділяти головне в навчальному матеріалі з фізики, порівнювати та узагальнювати, описані практичні рекомендації та методичні прийоми для успішного їх формування. Використання запропонованої методики формування важливих у шкільній практиці способів розумової діяльності учнів підвищує результати у засвоєнні учнями навчальної програми з фізики.

У якій формі узагальнено досвід опису, методичної розробки, творчої роботи, майстер-класу.

Ким схвалений досвід методичною радою і педагогічною радою школи, радою ММК, вченою радою ЛОІППО.

Де зберігаються матеріали узагальнення досвіду ЛОІППО, ММК, школа.

Заходи із впровадження досвіду проведені методичні семінари, засідання м/о вчителів фізики, майстер-класи, опубліковано методичні розробки у газеті “Фізика” видавництва “Шкільний світ”.

Схожі:

Уроках англійської мови. Прізвище, ім\Від ліцею до європейських обріїв. Інноваційний проект
Прізвище, ім’я, по батькові авторського колективу та їх фото: Кришеник О. Ю. Симканич-Балог Г. О. викладач української мови викладач...
Уроках англійської мови. Прізвище, ім\Доцільності використання пісень та ігор на уроках англійської мови у початкових класах
Автор: Г. П. Духович – вчитель англійської мови Грицівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Уроках англійської мови. Прізвище, ім\I III ступенів №55 Херсонської міської ради Виховний захід з англійської мови на тему
Цілі: Створення іншомовного мовленнєвого середовища, що дозволить учням реалізувати знання,отримані на уроках англійської мови,в...
Уроках англійської мови. Прізвище, ім\Використання мультимедійних презентацій в урочній та позаурочній...
Дозвольте презентувати вам матеріали з власного досвіду роботи тема якого відповідає навчальній темі школи та вимогам до викладання...
Уроках англійської мови. Прізвище, ім\Завдання ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій
Перед тим як почати виконувати завдання створіть власну папку під назвою Прізвище Ім’я По-батькові (замість Прізвище Ім’я По-батькові...
Уроках англійської мови. Прізвище, ім\Елементи здоров’язберігаючих технологій на уроках англійської мови...
Особливо це стосується учнів початкових класів. Релаксація, яка створює позитивний настрій, дає вихід фізичній енергії І дозволяє...
Уроках англійської мови. Прізвище, ім\Досвіду
Визначення проблеми, об’єкта досвіду, збір інформації про педагогічну діяльність носія досвіду та її результативність
Уроках англійської мови. Прізвище, ім\Ігри на уроках іноземної мови в початкових класах Алла Анатоліївна...
У дитячому віці гра це норма, І дитина повинна завжди гратися, навіть коли робить серйозну справу
Уроках англійської мови. Прізвище, ім\Методичні рекомендації до вивчення дисципліни «Історія англійської...
Основною метою навчання курсу “Історія англійської мови” є ознайомлення студентів з історичним розвитком англійської мови
Уроках англійської мови. Прізвище, ім\Прізвище, ім’я, по-батькові
Комунальний заклад освіти «Спеціалізована середня загальноосвітня школа №126 з поглибленим вивченням французької мови» Дніпропетровської...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка