Назва організації, що подає проектну пропозицію




НазваНазва організації, що подає проектну пропозицію
Сторінка1/6
Дата10.01.2014
Розмір0.52 Mb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > География > Документы
  1   2   3   4   5   6



ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ


І

Реєстраційна картка до проектної пропозиції

ст. 1

ІІ

Зміст проектної пропозиції

ст. 2

ІІІ

Проектна пропозиція

ст. 3

1.

Анотація

ст. 3

2.

Опис проектної пропозиції

ст. 4




а) проблема, на вирішення якої спрямовано проектну пропозицію

ст. 4




б) мета проектної пропозиції

ст. 6




в) план реалізації проектної пропозиції

ст. 7




г) необхідні для реалізації проектної пропозиції ресурси

ст. 10




д) результати реалізації проектної пропозиції

ст. 13

IV

Бюджет проектної пропозиції

ст. 15

V

Додатки

ст. 18



ІІІ. Проектна пропозиція


1. Анотація


Назва проектної пропозиції: Підвищення якості місцевого інформаційного простору шляхом створення Чернігівської регіональної інформаційної агенції

Назва організації, що подає проектну пропозицію: Чернігівська міська молодіжна громадська організація «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень»
Актуальність проектної пропозиції полягає у підвищенні якості інформаційних продуктів онлайн-медіапростору Чернігівщини шляхом створення інформаційної агенції, яка вироблятиме та розповсюджуватиме власні матеріали за допомогою новітніх засобів поширення інформації, у тому числі інфографіки та роботи з новими медіа, в результаті сталої комунікації з місцевими органами влади.

Проблема, на вирішення якої спрямовано проектну пропозицію, полягає у відсутності онлайн-платформи на рівні регіонального медіа-поля Чернігівщини, яка може стати виробником унікального інформаційно-аналітичного продукту на основі обробки даних, наданих державними структурами, представлених у зручній та оригінальній формі, у тому числі за допомогою інфографіки.

Для досягнення мети проекту передбачається виконати наступні задачі:

  • створити регіональну інформаційну агенцію, діяльність якої орієнтована на продукування якісних інформаційно-аналітичних матеріалів на основі зібраних від державних установ даних, а також розповсюдження власних матеріалів за допомогою новітніх засобів поширення інформації;

  • навчити спеціалістів інформагенції оригінально та цікаво подавати інформаційний продукт шляхом участі у серії тренінгів по роботі з новими медіа та створенню інфографіки;

  • налагодити співробітництво з місцевою владою з метою вироблення механізмів поширення спільного інформаційного продукту шляхом проведення прес-конференції та круглого столу за участі представників відділів зв’язків з громадськістю та прес-служб державних установ;

  • розробити алгоритм роботи для збору даних від державних структур та представлення готового інформаційного продукту в оригінальній та зручній формі через залучення до роботи інформаційної агенції громадянських журналістів області та представників засобів масової інформації з районних центрів Чернігівщини.

Очікувані результати реалізації проекту:

  • створено регіональну інформаційну агенцію, яка функціонуватиме і після завершення періоду реалізації проекту;

  • налагоджено сталу комунікацію з державними структурами з метою подальшої співпраці після закінчення реалізації проекту;

  • розроблено алгоритм роботи Чернігівської регіональної інформаційної агенції з метою її функціонування на постійній основі в контексті збору даних від державних структур та представлення акумульованого продукту в оригінальній та зручній формі.

Партнери проекту: Чернігівське міське відділення Міжнародної громадської організації «Міжнародний інститут гуманітарних технологій», Асоціації регіональних засобів масової інформації, ВМГО «Молодь Демократичного Альянсу», Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської обласної державної адміністрації.

Поліський фонд забезпечує покриття 30% витрат на реалізацію проектної пропозиції з інших джерел, з боку МФВ очікується отримати 70% коштів, необхідних для реалізації проекту.

Дана проектна пропозиція не подавалась до жодної іншої донорської організації.
^ 2. Опис проектної пропозиції

а) проблема, на вирішення якої спрямовано проектну пропозицію:

Сучасний інформаційний простір не може не впливати на пересічного споживача інформації як в Україні, так і в цілому світі. Проте досить часто інформаційні матеріали, що публікують регіональні та місцеві медіа, не задовольняють інформаційні потреби української спільноти в контексті споживання якісного та об’єктивного інформаційного продукту.

Проблема, на вирішення якої спрямовано проектну пропозицію, полягає у відсутності повноцінного інформаційного продукту на теренах регіонального Інтернет-медіаполя Чернігівщини, що містив би аналітичну складову та володів такими властивостями інформації як повнота, своєчасність, зрозумілість та достовірність.

Результати останнього соціологічного дослідження «Чернігівщина-експертна 2012», яке щорічно проводить Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень на основі аналізу думок представників експертного середовища, показали, що найбільш популярними джерелами інформації для експертів упродовж 2012 року були інформаційні видання в мережі Інтернет. Разом з тим стабільно високим залишається рівень залежності місцевих засобів масової інформації від власників, місцевих органів влади та бізнес-структур. Також експерти вважають, що тогоріч знизився рівень об’єктивності місцевих засобів масової інформації в питанні суспільно-політичного інформування населення Чернігівської області. (Детальніше за посиланням: http://pfirs.org/?p=1574&language=ru).

У цьому контексті необхідно зазначити, що представники регіональних засобів масової інформації не мають прямого контакту та безпосередньої взаємодії з місцевими органами влади для продукування спільних інформаційних публікацій.

Так, на теренах регіонального та місцевого медіапростору існує декілька Інтернет-майданчиків, що періодично публікують унікальні інформаційні матеріали. Проте досить часто ці інформаційні продукти подаються однобоко, без дотримання виваженості та врахування полярних думок, у тому числі висвітлення позиції органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Крім всього, досить часто публікації, що періодично стають надбанням чернігівської спільноти, позбавлені аналітичної складової, а також таких важливих властивостей інформації як повнота, своєчасність, зрозумілість та достовірність. Так, серед регіонального медійного середовища немає журналістів, які продукують якісну аналітику.

Саме тому виникає необхідність у створенні та розвитку інформаційної агенції, яка буде продукувати не тільки новинні матеріали, але й акумулюватиме інформацію від державних структур, аналізуватиме зібрані дані, виробляючи таким чином власний аналітичний продукт. Окремим інструментом ефективної комунікації регіональної інформаційної агенції з читачем буде цікава візуалізація даних, що допомагатиме подавати складні та нагромаджені цифрами матеріали у зручній та оригінальній формі. Ніша вироблення унікальної інфографіки на теренах місцевого та регіонального медіаполя досі залишається вільною.

Позаяк чернігівській регіональній пресі характерне таке явище, як масове тиражування інформації, серед потенційних споживачів зазначеного інформаційного продукту буде значний сегмент читаючої періодичні видання аудиторії.
Що було зроблено Вами та Вашою організацією щодо теми проектної пропозиції:
Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень має значний кадровий потенціал для реалізації даного проекту. Організація активно займається розвитком медіа-напрямку в контексті власної діяльності, а також неодноразово сприяла розвитку аналітичних здібностей серед молоді та представників засобів масової інформації.

Наразі до кінця грудня 2013 року за фінансової підтримки National Endowment for Democracy Поліський фонд реалізує проект «Аналітична журналістика та нові медіа: нові можливості для регіональних ЗМІ», в результаті чого існуючий веб-сайт «ПОЛІС», що адмініструється членами Поліському фонду, буде реструктуризовано та модернізовано. Дана веб-платформа стане майданчиком комунікації для журналістів, представників влади та громадських активістів. Так, журналісти друкованих видань районів Чернігівської області вестимуть власні блоги на зазначеному веб-сайті, в яких після проходження тренінгового курсу будуть публікувати власні аналітичні матеріали щодо виконання народними депутатами VІІ скликання своїх передвиборних обіцянок. Нова структура веб-платформи передбачає інтеграцію з соціальними мережами та роботу з новими медіа.

Також упродовж 2012 року за фінансової підтримки National Endowment for Democracy організацією був реалізований проект «Сприяння молоді у спостереженні за виборами», метою якого був розвиток локальних демократичних ініціатив шляхом залучення активістів молодіжного громадського руху Чернігівської області до процесу аналізу виборчої кампанії 2012 року для підвищення її прозорості. Аналітика, яку продукували молоді активісти, була представлена на електронному інформаційно-аналітичному ресурсі «ПОЛІС» (www.polis.cn.ua), який був спеціально створений в рамках даного проекту.

Крім того, Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень наразі виступає партнером Міжнародної асоціації інституцій регіонального розвитку (Ужгород). Так, упродовж квітня-червня 2013 року зазначеними організаціями реалізується проект «Навчальний візит українських та білоруських журналістів в країни Вишеградської групи», який впроваджується за фінансової підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» та Міжнародного Вишеградського Фонду.

Протягом моніторингу парламентської кампанії 2012 року Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень виступав партнером Громадянської мережі ОПОРА, окремим елементом якої було публічне висвітлення фактів порушення виборчого законодавства різними суб’єктами виборчого процесу. Керівник проекту «Підвищення якості місцевого інформаційного простору шляхом створення Чернігівської регіональної інформаційної агенції» Ольга Різенко була тогоріч прес-секретарем виборчої кампанії Громадянської мережі ОПОРА в Чернігівській області. В результаті Чернігівщина стала першою за інформаційною присутністю серед усіх інших областей, що долучилися до моніторингової кампанії в рамках діяльності Громадянської мережі ОПОРА.

У 2011 році Поліський фонд організовував тренінги для білоруських журналістів, представників новинного сайту gorad.by м. Могильова (Білорусь). Так, проектні заходи сприяли розвитку зазначеного ресурсу та формуванню навичок роботи журналістів з новинною інформацією у сучасних умовах. Заходи відбулися у рамках проекту «Підвищення професійного рівня представників засобів масової інформації Білорусі» за фінансової підтримки громадської організації «Інтерньюз-Україна».

Протягом 2010-2011 років Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень реалізовував проект «Активізація аналітичної діяльності молоді – шлях до розвитку громадянського суспільства в Україні». В ході проекту було проведено навчання молодих фахівців в рамках трьох «Шкіл аналітики», по закінченню яких учасникам надавалася допомога у підготовці аналітичних матеріалів. Згаданий аналітичний продукт публікувався в Інтернет-виданнях Чернігівщини, на всеукраїнських сайтах партнерів, а також у двох номерах інформаційно-аналітичного журналу «Поліська аналітика».

Також у 2009 році організація виступала партнером Асоціації «Центр Європейської Співпраці» (Польща) під час проведення проекту «Важливі Рішення – з Холодною Головою. Достовірна інформація на тему ЄС і НАТО для громадян України», який відбувся за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Республіки Польща. Проект передбачав навчальний візит українських журналістів у Республіку Польща за результатами конкурсного відбору.

Резюмуючи, необхідно зазначити, що значний кадровий потенціал та досвід менеджменту медіа-проектів Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень дозволять успішно реалізувати дану проектну пропозицію та досягти поставленої мети.
б) мета проектної пропозиції:
Метою проекту є підвищення якості регіонального медіапродукту шляхом створення інформаційної агенції, яка в результаті співпраці з місцевими органами влади продукуватиме та розповсюджуватиме власні інформаційно-аналітичні матеріали за допомогою новітніх засобів поширення інформації, у тому числі інфографіки та роботи з новими медіа.

Для досягнення мети проекту передбачається здійснити наступні кроки:

  • створити регіональну інформаційну агенцію, діяльність якої орієнтована на продукування якісного інформаційно-аналітичного продукту на основі зібраних від державних установ даних, а також розповсюдження власних матеріалів за допомогою новітніх засобів поширення інформації;

  • навчити спеціалістів інформагенції оригінально та цікаво подавати інформаційні матеріали шляхом участі у серії тренінгів по роботі з новими медіа та створенню інфографіки;

  • налагодити співробітництво з місцевою владою з метою вироблення механізмів поширення спільного інформаційного продукту шляхом проведення прес-конференції та круглого столу за участі представників відділів зв’язків з громадськістю та прес-служб державних установ;

  • розробити алгоритм роботи для збору даних від державних структур та представлення готового інформаційного продукту в оригінальній та зручній формі через залучення до роботи інформаційної агенції громадянських журналістів області та представників засобів масової інформації з районних центрів Чернігівщини.


в) план реалізації:

І ЕТАП. Презентація Чернігівської регіональної інформаційної агенції

Термін здійснення: 1 – 31 жовтня 2013 року

Заходи:

  1. Створення та запуск Чернігівської регіональної інформаційної агенції.

Відповідно до проектного плану, погодженого у рамках проекту «Аналітична журналістика та нові медіа: нові можливості для регіональних ЗМІ», за фінансової підтримки National Endowment for Democracy нова Інтернет-платформа почне працювати з липня 2013 року.

Починаючи з жовтня 2013 року, буде заснована Чернігівська регіональна інформаційна агенція у рамках діяльності якої буде функціонувати реструктуризований веб-сайт «Поліс», де розміщуватимуться інформаційно-аналітичні матеріали.

Наразі розроблена структура сайту передбачає новинну стрічку, окремі розділи інфографіки та аналітики, блоги, а також вкладку, де буде розміщуватися оброблена інформація, надана державними установами.

  1. Підготовка до проведення початкової прес-конференції відбуватиметься з 1 жовтня по 14 жовтня 2013 року.

  2. Проведення початкової прес-конференції «Налагодження ефективної комунікації між владою та громадою шляхом вироблення спільної інформаційної політики».

Прес-конференцію планується провести 15 жовтня 2013 року у м. Чернігові в приміщенні Експертного клубу «Чиста політика». На прес-конференції виступить керівник проекту з презентацією ідеї створення Чернігівської регіональної інформаційної агенції, а також у рамках заходу будуть озвучені заплановані проектні заходи.

Очікується, що на прес-конференції будуть присутні 20 чоловік – представники ЗМІ, експерти та громадські діячі.

  1. Поширення інформації про проект та результати прес-конференції серед зацікавлених осіб, ЗМІ та громадськості. Результати проведеної прес-конференції та інформацію про проект буде опубліковано на сайтах Поліського фонду, веб-ресурсі Чернігівської регіональної інформаційної агенції та Інтернет-порталах партнерських організацій, а також на інших інформаційних ресурсах у мережі Інтернет.

Відповідальний за виконання заходу: керівник проекту.

Очікуваний результат: до громади Чернігівської області та міста Чернігова доведено інформацію про заснування Чернігівської регіональної інформаційної агенції, а також мету і зміст проекту, його учасників та терміни перебігу.

Фінансування від МФВ: 5800 грн

ІІ ЕТАП. Налагодження інформаційної співпраці з державними структурами Чернігівщини

Термін здійснення: 1 – 30 листопада 2013 року

Заходи:

  1. Проведення круглого столу «Спільна інформаційна політика – нова якість регіонального медіапродукту» з метою налагодження партнерства з профільними департаментами та відділами зв’язків з громадськістю органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, вироблення спільної інформаційної політики.

Проектний захід планується провести 15 листопада 2013 року. Інформаційне та організаційне сприяння проекту буде здійснювати Департамент з інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської обласної державної адміністрації.

У рамках круглого столу відбудеться обговорення механізмів взаємодії влади та спеціалістів Чернігівської регіональної інформаційної агенції. Модератором засідання за круглим столом виступить керівник проекту. Плановано у заході візьмуть участь близько 15 чоловік, левова частка яких - державні службовці. На круглий стіл з метою висловлення експертних думок в частині налагодження інформаційної співпраці представників органів місцевої влади та громадськості також буде запрошено 5-7 осіб: медіа-експерти, активісти громадських організацій та громадянські журналісти Чернігова. Основною темою обговорення стане теза щодо вмотивованої потреби мешканців області у наявності зрозумілої, доступної, достовірної, повної, своєчасної, аналітичної інформації, що основана на вихідних даних органів державної влади та місцевого самоврядування.

Відповідальний за організаційну складову: менеджер по зв’язкам з органами державної влади та медіа.

  1. Формування бази контактів представників профільних департаментів та відділів зв’язків з громадськістю, прес-служб державних установ. Безпосереднє знайомство з зазначеними суб’єктами співробітництва. Налагодження співпраці в контексті надання інформації для Чернігівської регіональної інформаційної агенції відбудеться упродовж двох тижнів (15 – 30 листопада 2013 року).

Відповідальний за виконання: менеджер по зв’язкам з органами державної влади та медіа.

Очікуваний результат: проведено круглий стіл; визначено механізми реалізації спільної інформаційної політики; створено базу контактів представників профільних департаментів та відділів зв’язків з громадськістю, прес-служб державних установ.

Фінансування від МФВ: 12580 грн.
ІІІ ЕТАП. Проведення навчального курсу з інфографіки

Термін здійснення: 1 грудня 2013 року – 31 січня 2014 року

Заходи:

  1. Проходження профільного стажування спеціаліста Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень відповідно до специфіки наявних потреб у сфері візуалізації інформаційного продукту Чернігівської регіональної інформаційної агенції.

Відповідальна за подачу інформаційного продукту особа візьме участь у серії семінарів по роботі з новими медіа та створенню інфографіки. До процесу навчання планується залучити експертів громадської організації «Інтерньюз-Україна».

Програма навчання буде погоджена відповідно до вимог та потреб Чернігівської регіональної інформаційної агенції. Інтенсивність курсу щодо засвоєння матеріалу, розкладу занять, а також визначення алгоритму роботи в контексті навчання спеціаліста Чернігівської регіональної інформаційної агенції визначатимуть представники «Інтерньюз-Україна» попередньо погодивши заплановане з спеціалістом ЧРІА.

  1. Представники друкованих видань районів Чернігівської області упродовж липня-жовтня 2013 року візьмуть участь в серії тренінгів з нових медіа та аналітичної журналістики у рамках проекту «Аналітична журналістика та нові медіа: нові можливості для регіональних ЗМІ». Так, журналісти матимуть власні блоги на веб-сайті ПОЛІС, де публікуватимуть власні аналітичні матеріали.

Очікуваний результат: пройдено профільне стажування менеджерів Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень; розпочато роботу блогів, наповнених аналітичним контентом, на веб-сайті Чернігівської регіональної інформаційної агенції.

Фінансування від МФВ: 12000 грн.
ІV ЕТАП. Проведення інформаційних зустрічей в районах області

Термін здійснення: 1 лютого – 31 травня 2014 року

Заходи:

  1. Проведення серії оффлайнових заходів по популяризації Чернігівської регіональної інформаційної агенції серед представників громадянської журналістики та традиційних засобів масової інформації з районів Чернігівської області.

  2. Зустрічі в районах Чернігівської області під назвою «Медіа-дні в районах» планується провести з періодичністю в три тижні. Всього буде проведено 6 зустрічей за «кущовим принципом». Так, в одному районі у рамках окремого засідання візьмуть участь близько 15-20 осіб: представники районних видань, громадянської журналістики, медіа-експерти, громадські активісти, журналісти онлайн-видань з 3-4 районів Чернігівської області. Зустріч триватиме 1,5-2 години.

У рамках зазначених проектних заходів буде презентована концепція діяльності Чернігівської регіональної інформаційної агенції для всіх зацікавлених учасників зустрічі-обговорення.

Заходи проводитимуться з метою пошуку однодумців, а також залучення волонтерського потенціалу до роботи інформаційної агенції.

Очікуваний результат: проведено серію оффлайнових заходів по популяризації Чернігівської регіональної інформаційної агенції.

Фінансування від МФВ: 43320 грн.
V ЕТАП. Налагодження нового режиму роботи інформаційної агенції

Термін здійснення: 1 червня – 31 липня 2014 року

Заходи:

  1. Налагодження алгоритму роботи інформаційної агенції.

Упродовж лютого 2013 року періоду команда інформаційної агенції впроваджуватиме свою діяльність, випробовуючи розроблений у рамках спільної з органами місцевої влади концепції алгоритм роботи.

Збиратимуться дані від державних структур, які будуть наявні у вільному доступі.

У іншому випадку подаватимуться інформаційні запити до відповідних органів влади та місцевого самоврядування на регіональному, районному та міському.

Акумульована інформація буде проаналізована, а також подана у зручній та оригінальній формі за допомогою новітніх засобів поширення інформації. Така діяльність здійснюватиметься відповідно до погодженого в рамках спільної інформаційної політики алгоритму роботи поряд із звичайною діяльністю регіональної інформаційної агенції по продукуванню новинних та аналітичних матеріалів.

  1. Інтеграція веб-ресурсу з соціальними мережами.

Інтеграція створеного веб-сайту з соціальними мережами на програмному рівні (технічна розробка сайту) буде здійснена у липні 2013 року у рамках проекту «Аналітична журналістика та нові медіа: нові можливості для регіональних ЗМІ» за фінансової підтримки National Endowment for Democracy.

Проте зазначений процес щодо інтеграції на організаційному рівні (безпосереднє використання інструментів) почне здійснюватися з березня 2014 року, оскільки такий вид активності відповідає меті даного проекту.

Отримані під час проходження серії семінарів знання сприятимуть у проведенні зазначеної діяльності.

  1. Залучення до роботи волонтерського потенціалу Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень.

В організаційний процес включено всю команду Чернігівської регіональної інформаційної агенції, у тому числі і волонтерській потенціал організації, як елемент нематеріального внеску в даний проект. Так, Поліський фонд планує залучити до роботи агенції блогерів, які продукують аналітичні матеріали у рамках проекту «Аналітична журналістика та нові медіа: нові можливості для регіональних ЗМІ». Відповідні знання по просуванню блогів та різних видів Інтернет-платформ волонтери попередньо отримають у червні 2013 року під час проходження тренінгового курсу, як частини комплексу проектних заходів «Аналітична журналістика та нові медіа: нові можливості для регіональних ЗМІ». Крім того, у виробництві інформаційного контенту братимуть участь волонтери ВМГО «Молодь Демократичного Альянсу».

Очікуваний результат: налагоджено роботу Чернігівської регіональної інформаційної агенції; вироблено якісні та цікаві аналітичні матеріали; залучено до роботи Чернігівської регіональної інформаційної агенції волонтерів.

Фінансування від МФВ: 14900 грн.

VІ ЕТАП. Заключний

Термін здійснення: 1 серпня – 30 вересня 2014 року

Заходи:

  1. Проведення заключної прес-конференції «Чернігівська регіональна інформаційна агенція: рік діяльності». Підготовка до проведення прес-конференції здійснюватиметься з 1 по 14 серпня 2014 року.

Прес-конференцію планується провести 15 серпня 2014 року у м. Чернігові в приміщенні Експертного клубу «Чиста політика». На прес-конференції виступить керівник проекту та представники державних структур, залучені до співпраці. Очікується, що на заході будуть присутні 20 представників ЗМІ, експертів та громадських діячів. Метою проведення прес-конференції є презентація результатів проекту.

Відповідальний за проведення прес-конференції керівник проекту.

  1. Поширення інформації про проект та проведену прес-конференцію серед зацікавлених осіб, ЗМІ та громадськості буде здійснено з 15 по 31 серпня 2014 року. Результати проведеної прес-конференції та інформацію про проект буде опубліковано на сайтах Поліського фонду та партнерських організацій, на інших інформаційних ресурсах у мережі Інтернет, а також у районних друкованих виданнях.

  2. Підготовка та подача звітів за підсумками реалізації проекту.

Упродовж вересня 2014 року буде підготовлено та передано звіти до Міжнародного Фонду «Відродження».

Відповідальний: керівник проекту.

Очікуваний результат: до громади Чернігівського регіону доведено інформацію про результати реалізації проекту. Підготовлено та подано звіт для Міжнародного Фонду «Відродження».

Фінансування від МФВ: 11400 грн.


г) необхідні для реалізації ресурси:

Працівники «Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень», які безпосередньо братимуть участь у реалізації проекту




п/п

Прізвище, ім‘я, по батькові

Посада

Кваліфікація

Роль у проекті

1.

Різенко Ольга Олександрівна

Менеджер проектів Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень

Спеціаліст соціальної роботи

Керівник проекту

2.

Муравйова Олена Миколаївна

Бухгалтер Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень

Бухгалтер

Бухгалтер проекту

3.

Висіканець Наталія Валеріївна

Менеджер проектів Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень

Спеціаліст менеджменту

Менеджера по зв’язкам з органами державної влади та медіа ЧРІА

4.

Сидоренко Ірина Володимирівна

Менеджер проектів Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень

Спеціаліст з обліку та аудиту

Спеціаліст по роботі з новими медіа та інфографікою


^ Представники організацій-партнерів, які безпосередньо братимуть участь у реалізації проекту




п/п

Прізвище, ім‘я, по батькові

Посада

Роль у проекті



Бойко Тетяна Олександрівна

Голова Чернігівського міського відділення Міжнародної громадської організації «Міжнародний інститут гуманітарних технологій»

Організація публічних заходів в рамках проекту (початкової прес-конференції, круглого столу, заключної прес-конференції); поширення інформації про хід виконання проекту та реалізацію проектних заходів у мережі Інтернет.



Назаренко Олександр Васильович

Голова Асоціація регіональних засобів масової інформації

Сприяння в організації зустрічей-обговорень у рамках кампанії «Медіа-дні в районах»; запрошення представників районних видань Чернігівської області, представників громадянської журналістики.



Бабчук Ірина Василівна

ВМГО «Молодь Демократичного Альянсу»

Залучення до роботи Чернігівської регіональної інформаційної агенції волонтерів ВМГО «Молодь Демократичного Альянсу».


^ Яку частину коштів загального бюджету вже одержано з інших джерел (перераховано на рахунок організації на цільову підтримку проекту або гарантовано сплатити)?
З боку МФВ очікується отримати 70% коштів, необхідних для реалізації проекту. Поліський фонд забезпечує покриття 30% витрат на реалізацію проектної пропозиції за рахунок співфінансування National Endowment for Democracy у рамках проекту «Аналітична журналістика та нові медіа: нові можливості для регіональних ЗМІ». Саме за кошти зазначеного донора буде реструктуризовано та модернізовано існуючу веб-платформу ПОЛІС, а також створено мобільні додатки Інтернет-ЗМІ. Веб-ресурс включатиме новинну стрічку, розділ із інформацією, наданою державними установами, блоги, окремі розділи інфографіки та аналітики. За кошти National Endowment for Democracy також веб-сайт буде інтегрований з соціальними мережами.

In kind: робота блогерів, які продукуватимуть аналітичні матеріали на волонтерських засадах; робота журналістів-волонтерів, залучених лід час проведення кампанії «Медіа-дні в районах» щодо формування новинної стрічки та розділу «Аналітика».
Обґрунтування придбання обладнання та його використання після завершення періоду реалізації проекту.
Наразі можна констатувати технічну спроможність Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень в контексті організації та впровадження діяльності Чернігівської регіональної інформаційної агенції.

На балансі організації знаходяться:


Ноутбук Samsung P28, 1,8ГГц, ОЗУ 256, HDD 20 Гб

Ноутбук ASUS X51 R Series

Принтер HP LaserJet ML522nf

Копіювальна машина Canon FC 108

Телефон/факс



Проте для більш ефективної роботи Чернігівської регіональної інформаційної агенції організація потребує таке додаткова обладнання:

  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Назва організації, що подає проектну пропозицію iconЗразок форма "пропозиція"
Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсних торгах на закупівлю (назва предмету закупівлі) згідно вимог...
Назва організації, що подає проектну пропозицію iconАнкета учасника
Громадська організація (назва) звертається до Оргкомітету Форуму громадських організацій України “Суспільство перед вибором” з пропозицію...
Назва організації, що подає проектну пропозицію iconСлухачі семінару будуть ознайомлені з можливостями таких європейських...
С. Виклики та перспективи для України”, „Програми та інструменти інноваційного розвитку економіки єс. Українські проекції”, „Принципи...
Назва організації, що подає проектну пропозицію icon1. Назвіть спільні ознаки, що характеризують проектну діяльність, в широкому розумінні
Назвіть спільні ознаки, що характеризують проектну діяльність, в широкому розумінні. ( виберіть всі правильні відповіді позначені...
Назва організації, що подає проектну пропозицію icon*32. Назва та адреса приймаючого підприємства чи організації
Назва та адреса приймаючого підприємства чи організації / a meghívó vállalat / szervezet neve és címe
Назва організації, що подає проектну пропозицію iconСвятий Великий Cубота: На Літургії св. Василія Великого, якщо служиться без вечірні
Я додається до вечірні, однак із пасторальних причин частина вечірні зазвичай скорочується. “Антологія” подає пропозицію, як саме...
Назва організації, що подає проектну пропозицію iconЗміна прізвища наказ
Змінити в облікових та інших офіційних документах [назва організації] прізвище Петренко Ольги Вікторівни [назва посади із зазначенням...
Назва організації, що подає проектну пропозицію icon^ назва та адреса одержувача Міністерство, інший центральний орган виконавчої влади^
Назва організації, до якої перейшов доктор наук, міністерство (відомство), якому вона підпорядкована
Назва організації, що подає проектну пропозицію icon^ назва та адреса одержувача Міністерство, інший центральний орган виконавчої влади^
Назва організації, до якої перейшов доктор наук, міністерство (відомство), якому вона підпорядкована
Назва організації, що подає проектну пропозицію iconПро затвердження Програми охорони довкілля м. Хмельницького на 2003-2005...
Розглянувши пропозицію виконавчого комітету, керуючись ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка