Проблема над якою працює вчитель




Скачати 104.79 Kb.
НазваПроблема над якою працює вчитель
Дата24.05.2013
Розмір104.79 Kb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > Культура > Документы
Проблема над якою працює школа

Розвиток особистості в умовах компетентністно-орієнтованого підходу в навчанні та вихованні учнів

Проблема над якою працює вчитель

Активiзацiя познавальноi дiяльностi учнiвi на уроках мови та лiтератури.

Режим роботи школи

Осінні канікули

з 24.10 по 01.11

Зимові канікули

з 31.12 по 10.01

Весняні канікули

з 01.04. по 10.04

Розклад дзвінків

7:45-7:55- зарядка

  1. 8:00 - 8:45

  2. 8:50 - 9:40

  3. 9:55 - 10:40

  4. 10:55-11:40

  5. 11:50 -12:35

  6. 12:40 - 13:25

  7. 13:30 -14:15




Вчителі, які викладають в класі

№п.п

предмет

П.І.Б.



Українська мова та література

Бурлакова Оксано Iванiвна



Російська мова та література

Ефанова Тетяна Олександрiвна



Історія

Грачова Інна Василівна



Математика

Корнеєва Любов Андріївна



Етика

Шульга Людмила Андрiiвна



Природознавство та географiя

Теплова Тамара Василiвна



Трудове навчання

Савченко Христина Олександрiвна

Жукова Тетяна Iванiвна



Образотворче мистецтво

Жукова Тетяна Iванiвна



Англійська мова

Дiтковська Свiтлана Миколаiвна

Тумас’янц Евеліна Микитівна



Фізична культура

Пiжурiна Галина Григорiвна



Музичне мистецтво

Лисенко Володимир Iванович



Основи здоров`я

Ефанова Тетяна Олександрiвна

^ Дні народження учнів

Вересень

Жовтень

Листопад

16-Холявкiна Дар`я

28-Панатi Василь

25-Трiшина Анастасiя

10-Корнiенко Iнна

12-Татарiнова

Ангелiна

19-Кураш Олег

Грудень

Січень

Лютий

3-Плахотнiк Костянтин


  1. Лiтвiнов Олексiй

4-Ткачов Дмитро

7-Усов Богдан

20-Чевельова Тетяна

11-Арапов Максим

18 –Лобода Артем

24 –Колтипiна Анастасiя


Березень

Квітень

Травень

8 – Богданов Богдан

28 –Жицький Дмитро


17 –Тiмошков Iван

1- Майстрюк Микита

4 –Пароахiн Владислав

7 –Скоробагатько Микита

Червень

Липень

Серпень

3- Марченко Анна

8- Качанова Дар`я

10-Медвiдь Руслан

11- Булига Пилипп

29- Вуколов Артур



10- Куриленко Антон

11 –Кульiна Елiзавета

12 – Бук Олександр


12-Бороденко Артем

16- Ефременко Глiб

18- Конюков Наiль

^ Характеристика класного колективу

У 6-А класі 33 учні, з них дівчат - 9, хлопців - 24. У класі навчаються діти різного рівня розумового розвитку. Значна група учнів засвоює програмний матеріал міцно і якісно.

Колектив дружній, бувають непорозуміння , але конфлікти миттєво вирішуються. Діти цінують колектив та належність до нього, допомагають один одному. Поведінка учнів врівноважена, але інколи є порушення дисципліни ( Плахотнiк Костянтин, Ефременко Глiб, Тiмошков Iван).

Взаємовідносини з вчителями, які викладають у класі доброзичливі.

Разом з психологом школи провели кілька тестів з соціометрії та завдяки цієї роботі у класі були виявлені лідери в різноманітних видах спілкування.

Батьки цікавляться успіхами своїх дітей, відвідують батьківські збори.

У класі є діти, які займаються у музичній школі, займаються футболом, волейболом, вивчають іноземні мови, легкою атлетикою, плаванням.

Стан учнівського самоврядування на достатньому рівні. Ще інколи дітям треба нагадувати про їх зобов’язання та контролювати їх виконання, але не постійно наголошувати.

Учні класу активно беруть участь у шкiльних заходах.

Аналiз виховноi роботи за 2008-2009 рiк

Успіх учбово-виховної роботи визначається умінням ставити перед класним колективом мету; визначати завдання, поставленої мети; умінням конкретно і обґрунтовано планувати її і об'єднати сили вчителів, що вчать і батьків у виконанні цих цілей. Планування, як функція управління займає важливе місце в управлінській діяльності. Навчити кожного учня, давати йому глибокі і міцні знання, безумовно, першорядне завдання, що будує перед кожним вчителем. Але вона не єдина. Знаюча людина повинна бути ще і вихованою. Поняття виховного процесу багатогранна. Це і уроки в школі і гуртках, і секції, і всілякі класні і загальношкільні заходи.
Характер взаємин між учнем і батьком доброзичливий, протягом навчального року велася постійна робота з кожною категорією сімей.
Проводилася постійна колективна і індивідуальна робота по вирішенню конфлікту, створенню в колективі атмосфери дружби і взаєморозуміння. З хлоп'ятами проводилися бесіди по етикету поведінки в суспільних місцях, робота по залученню в активну позаурочну і позакласну діяльність. Все говорить про те що переді мною встало завдання додаткового вивчення особи кожної дитини і колективу в цілому, тому намічений план виховної роботи коректувався в процесі спілкування з учнями впродовж всього навчального року. З тієї ж причини велика робота проводилася по об'єднанню батьків в колектив однодумців, щоб реалізувалася схема: учень +родитель +учитель = друзі.

Головна увага протягом навчального року приділялася рішенню наступних
задач:
1. Організація всіх видів діяльності, сприяючих об'єднанню класного

колективу.

2. Організація інтелектуально –пізнавальної діяльності учнів.

3. Вивчення особи кожної дитини, його фізичних, психічних станів сім'ї.

4. Створення сприятливих умов для розвитку індивідуальних і творчих

здібностей дітей.

5. Мотивація здорового способу життя.

6. Розвиток цивільно-патріотичних і етичних якостей.

7. Забезпечення контролю за учбовою діяльністю учнів.

Всі вищевикладені задачі вирішувала за допомогою різних форм роботи:

- уроки;

- класні години;

- екскурсії;

- конкурси;

- батьківські збори;

- бесіди;

- консультації;

- індивідуальні бесіди;

- походи, прогулянки;

- зустрічі з цікавими людьми;

- спостереження за поведінкою учнів;

- вивчення особи дитини через анкетування, тестування.
Діти з цікавістю відгукувалися на участь у всіх позакласних і позашкільних заходах. На початку вересня провели організаційні збори, де вибрали актив класу, який в перебіг уроку допомагав у всіх організаційних моментах.
Найбільш ефективними формами роботи з дітьми (особисто для мене) є постійні індивідуальні бесіди - так звана розмова по «душам», позакласні сумісні заходи.
Виходячи з аналізу роботи за минулий навчальний рік і виявлених проблем, в наступному навчальному році головну мету формую так: виховання гармонійної, всесторонньо розвиненої творчої особи, здібної до самореалізації і формування групової згуртованості в класі на основі різних форм діяльності.
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні

завдання:
1.Продовжити роботу по створенню згуртованого та працездатного колективу.
2.Виховувати і розвивати відчуття справедливості, любові до сім'ї, школи, Батьківщини, розвивати цивільно-патріотичні відчуття і етичні якості учнів.
3.Продовжувати залучати учнів до світової і національної культури.
4.Забезпечувати контроль за учбовою діяльністю учнів класу.
5.Створювати сприятливі умови для розвитку індивідуальних і творчих здібностей дітей.
6.Продовжити роботу по вихованню у учнів мотивації здорового способу життя.
7. Продовжити роботу із створення і закріплення схеми: учень + батько + вчитель =друзі.
8.Виховувати скромність, працьовитість, особисту порядність, етичне відношення до тих, що оточують.
9.Використовувати методику колективних творчих справ.
10.Готувати учнів до свідомого вибору професії, визначення свого місця в житті.

11.Сприяти розвитку суспільної та соціальної відповідальності.
12.Виховувати правову культуру, повагу до законів та упевненість у необхідності суворого їх дотримання, непримиренність до протиправної поведінки.

Взаємодія з вчителями, які викладають в класі:

  1. Координація діяльності вчителів, які викладають в класі з метою дотримання єдиних вимог і ліквідації навантаження учнів.

  2. Допомога вчителям у роботі по розвитку пізнавальних інтересів учнів

  3. Сприяння індивідуальному підходу до учнів у процесі навчання

Робота щодо організації навчальної діяльності класного колективу

  1. Формування навчальної мотивації та розвиток загально – навчальних навичок

  2. Здійснення індивідуального підходу до учнів

  3. Підтримка інтересу до навчання , впевненості у необхідності високого рівня знань

  4. Розвиток пізнавальних інтересів

  5. Залучення батьків до організації навчальної роботи

Індивідуальна робота з окремими групами учнів

  1. Контролювати навчальний процес учнів

  2. Формування навчальної мотивації, розвиток загально-навчальних навичок у не працелюбних учнів.

  3. Робота з порушниками дисципліни та порядку в класі.

Робота з батьками

  1. Організувати роботу батьківського комітету

  2. Вимагати допомоги у вихованні дітей

  3. Проводити батьківські збори

  4. Підвищувати психолого - педагогічну освіту батьків

  5. Вволікати батьків в учбово - виховний процес

Попередження дитячого травматизму, охорона життєдіяльності

  1. Організація праці учнів

  2. Проводити інструктажі з правил поведінки у школі, дома, на вулиці, на дорозі

  3. Проводити практичні заняття з надання першої допомоги, роз’яснювальні бесіди.



Схожі:

Проблема над якою працює вчитель icon2. Науково-методична проблема над якою працює школа у 201 2 -201 3 н р
...
Проблема над якою працює вчитель iconПлан 2010-11н р. самоосвіти вчителя математики Наливайко Інни Вікторівни...
Розвиток творчих компетентностей школярів через використання інтерактивних методик І технологій навчання
Проблема над якою працює вчитель iconПроблема над якою я працюю
Проблема над якою я працюю: Активізація розумової І пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури
Проблема над якою працює вчитель iconНад якою працює вчитель
...
Проблема над якою працює вчитель iconДодаток 1 до листа оіппо
В описі досвіду вчитель висвітлює проблему, над якою працює, форми І методи її вирішення, розкриває індивідуальні особливості своєї...
Проблема над якою працює вчитель iconПлан роботи районного методичного об’єднання вчителів географії на...
Проблема, над якою працює методичне об’єднання вчителів географії Ленінського району
Проблема над якою працює вчитель iconНад якою працює навчальний заклад

Проблема над якою працює вчитель iconПроблема самоосвіти
«Педагогічна майстерність», над яким працював педколектив протягом року. Також наша проблема є співзвучною з проблемою, над якою...
Проблема над якою працює вчитель iconЗадачі для розв’язку в середовищі Microsoft Access
...
Проблема над якою працює вчитель iconНад якою працює
Повна вища, Харківський гуманітарно-педагогічний інститут, 2007, учитель інформатики
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка