Нака з




Скачати 60.39 Kb.
НазваНака з
Дата04.06.2013
Розмір60.39 Kb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > Культура > Документы


ВИКОНКОМ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

Н А К А З

29.10.2012 Кривий Ріг № 332
Про підсумки районної тематичної

перевірки «Організація харчування дітей

в дошкільних навчальних закладах району»
Керуючись Законами України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про дитяче харчування», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про безпеку та якість харчових продуктів», Постановою Кабінету Міністрів України від 22.10.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», спільними наказами Міністерства освіти та науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005р. № 242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», від 17.04.2006р. №298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей в дошкільних навчальних закладах», листом Міністерства освіти та науки України від 21.06.2007 р. №1/9-394 «Про здійснення контролю за організацією харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», листом Міністерства освіти, науки, молоді та спорту України від 23.05.2012 року № 1/9-396 «Про здійснення контролю за організацією харчування дітей у дошкільних навчальних», листом Головного управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 6.07.2012 року № 3610/0/211-12 «Про здійснення контролю за організацією харчування дітей у дошкільних навчальних», на виконання наказу відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради від 12.10.2012 року №309 «Про проведення районної тематичної перевірки «Організація харчування дітей в дошкільних навчальних закладах району», 24-25 жовтня 2012 року була проведена вищеназвана перевірка.

Комісією з проведення тематичної перевірки було визначено, що в кожному дошкільному закладі району встановлено режим харчування, який відповідає режиму дня кожної вікової групи. Меню-вивіски, графіки видачі їжі містяться у куточках з харчування перед кожним харчоблоком, проте рекомендовано в ДНЗ, в яких перебувають діти, постраждалі від аварії на ЧАЕС, вказувати полуденок (так як діти цієї пільгової категорії харчуються чотириразово) в графіках видачі їжі на тих вікових групах, де вони виховуються, а також розписувати окремо меню для цих дітей.

Добові проби зберігаються у окремих холодильниках або у холодильниках для готової продукції на окремих поличках у закритому посуді відповідно п.1.24 Інструкції з організації харчування в ДНЗ (далі Інструкція).

Санітарно-просвітня робота з батьками, персоналом з питань організації раціонального харчування проводиться в усіх ДНЗ, де є медичні сестри. Хочеться нагадати керівникам ДНЗ, що при відсутності медсестри у закладі її обов’язки з цього питання покладаються на особу, яка визначена наказом по ДНЗ відповідальною за харчування.

В усіх ДНЗ питання організації харчування заслуховуються на педагогічних, виробничих нарадах, загальних та батьківських зборах тощо, ведеться документація Ради з організації харчування, регулярно складаються змістовні організуючі та аналізуючі накази, які супроводжуються порівняльними таблицями, графіками та діаграмами. Рекомендовано об′єднати всі організуючі накази з харчування в один, поширений.

Кожен дитячий садок має свою систему контролю та аналізу стану харчування дітей в ДНЗ. Хочеться відзначити досвід роботи з цього питання адміністрації ДНЗ №№45,132,161,164,207 . Рекомендовано систематизувати цей напрямок контролю та урізноманітнити картки контролю в ДНЗ №№83,141,187, 257.

В ДНЗ №№ 83,87,155 відсутні акти перевірок проходження медоглядів осіб, пов’язаних з харчуванням дітей.

Організація питного режиму в кожному ДНЗ відповідає п. 1.5 Інструкції. Проте в ДНЗ №№83, 101 потрібно осучаснити фіксацію заміни питної води на групах, а в ДНЗ №85 – фіксувати і на харчоблоці заміну води для видачі її на групи.

Антропометрія дітей проводиться регулярно і фіксується медичною сестрою у відповідному журналі, а також у листі антропометрії у батьківських куточках на кожній віковій групі.

Матеріально-технічне забезпечення харчування в кожному ДНЗ покращується з року в рік, стан харчоблоків, комор, овочесховищ відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, технологічне, холодильне обладнання знаходиться у робочому стані, заклади забезпечені необхідною кількістю посуду, який промарковано та використано за призначенням, але комісія рекомендувала: ДНЗ №28 – придбати більшу морозильну камеру для зберігання масла вершкового, ДНЗ №83 – виготовити нові підфарники із висотою не менше 15 см., ДНЗ №85 – придбати додаткові холодильники для зберігання яєць та овочів, ДНЗ №87 – закінчити установку мийок для яєць та рук персоналу на харчоблоці, №132 – віднайти місце для зберігання всіх продуктів тільки у коморі, №141 – придбати морозильні камери для зберігання риби та м′яса, №155 – придбати холодильник для зберігання овочів, №161 – придбати морозильну камеру для зберігання м′яса, №187 – придбати окремий холодильник для яєць та морозильну камеру для риби. У всіх ДНЗ потрібно врахувати те, що якщо холодильник двохкамерний, то температурний лист повинен вестися для кожної камери окремо.

Комісією було перевірено стан роботи терморегуляторів духових шаф і визначено, що в ДНЗ №№83,207 терморегулятори не працюють. Всім дошкільним закладам рекомендовано щорічно проводити повірку терморегуляторів.

Всі харчоблоки містять інструкції щодо правил миття посуду, використання миючих засобів, технологічного обладнання, затверджені накази завідувачів ДНЗ.

Вся нормативно- технологічна документація відповідає Інструкції з організації харчування, проте в ДНЗ №№132,141,187 щоденне меню не відповідає примірному, затвердженому головним санітарним лікарем району та начальником районного відділу освіти. Це порушення пояснюється персоналом відсутністю певних продуктів у коморі. Рекомендовано комірникам цих садків більш відповідальніше підходити до замовлення продуктів у постачальників, а також всім ДНЗ складати перспективне п’ятиденне меню з врахуванням примірного десятиденного та запасів продуктів у коморі, а заміну продуктів реєструвати у журналі заміни страв відповідно до норм заміни продуктів за енергоцінністю (постанова КМУ від 22.11.2004 р. №1591).

Документація по харчуванню в усіх дитячих садках ведеться регулярно, відповідно Інструкції, проте є певні зауваження до ведення цієї документації у ДНЗ №83,85,187,207.

В ДНЗ №№ 155, 87,28,187 було переглянуто режимний момент годування дітей, дотримання графіку прийому їжі, сервірування столу, взаємодія вихователя та помічника вихователя. Використання різних методів для виховання у дітей культурно-гігієнічних навичок відповідає нормативним документам.

Виходячи з вищевикладеного,

НАКАЗУЮ:

1.Районному відділу освіти:

1.1. Контролювати стан організації харчування в дошкільних навчальних закладах району відповідно до чинного законодавства.

Постійно.

1.2.Провести інструктаж з обрахування хімічного складу та енергетичної цінності продуктів, спожитих дітьми у ДНЗ.

До 01.01.2013 року.

2.Керівникам ДНЗ:

2.1. Визначати наказом при відсутності медсестри у закладі відповідальну особу за організацію харчування.

За потребою.

2.2. Проводити повірку терморегуляторів духових шаф.

Щороку.

2.3. Складати перспективне п’ятиденне меню з урахуванням примірного десятиденного та запасів продуктів у коморі, а заміну продуктів реєструвати у журналі заміни страв відповідно до норм заміни продуктів за енергоцінністю (постанова КМУ від 22.11.2004 р. №1591).

Щотижня.

3. Керівникам ДНЗ №83,207:

3.1. Відремонтувати терморегулятори духових шаф.

До 01.01.2013 року.

4. Керівникам ДНЗ №№28,83,87,127,161,187,207,255,257:

4.1. Вказувати полуденок в графіках видачі їжі на тих вікових групах, де вони виховуються діти, постраждалі від аварії на ЧАЕС, а також розписувати окремо меню для цих дітей у меню-вивісках.

Постійно.

5. Керівникам ДНЗ №№83,141,187, 257:

5.1. Систематизувати контроль за організацією харчування та урізноманітнити картки контролю.

До 01.01.2013 року.

6.Керівникам ДНЗ №№ 83,87,155:

6.1. Разом із профгрупою складати акти перевірок проходження медоглядів осіб, пов’язаних з харчуванням дітей.

Щокварталу.

7.Керівникам ДНЗ № 28,83,85,87,132,141,155,161,187:

7.1. Усунути всі зауваження комісії з проведення районної тематичної перевірки щодо стану матеріально-технічного забезпечення харчоблоків.

До 01.01.2013 року.

8.Керівникам ДНЗ №№83,85,187,207:

8.1. Усунути всі зауваження комісії з проведення районної тематичної перевірки щодо ведення документації з організації харчування.

До 01.11.2012 року.

9.Контроль за виконанням наказу покласти на методиста РМК з питань дошкільної освіти Запорощенко І.І.
10. Оприлюднити наказ на офіційному веб-сайті відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (www.ingulvo.dnepredu.com) в мережі Інтернет.

11.Наказ відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради від 12.10.2012 року №309 «Про проведення районної тематичної перевірки «Організація харчування дітей в дошкільних навчальних закладах району» вважати таким, що втратив чинність.
Начальник відділу освіти О.С.Кравченко
Запорощенко 221153

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Нака з iconНака з
Наказами Мінтрансу n 90 ( z0242-98 ) від 23. 03. 98 N 763 ( z0986-01 ) від 05. 11. 2001 }

Нака з iconНака з
Про втрату чинності наказу мвс україни від 30. 08. 96 N 608 Про затвердження Інструкції

Нака з iconНака з
Методичних рекомендацій по інспектуванню повноти надходження та правильності використання

Нака з iconНака з
Затвердити Положення про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості (додається)

Нака з iconНака з
Про затвердження Змін до Інструкції з улаштування та експлуатації залізничних переїздів

Нака з iconНака з
Відповідно до статті 12 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ) н а к а з у ю

Нака з iconНака з
Наказом Міністерства освіти І науки, молоді та спорту n 202/165 ( z0440-13 ) від 26. 02. 2013 }

Нака з iconНака з
Щодо затвердження Державного класифікатора України "Класифікація основних фондів"

Нака з iconНака з
Про призначення громадських інспекторів з охорони дитинства та планування їх роботи

Нака з iconНака з
Про проведення Тижня безпеки дорожнього руху у навчальних закладах м. Чернівців

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка