Розробка уроку




Скачати 43.57 Kb.
НазваРозробка уроку
Дата05.04.2013
Розмір43.57 Kb.
ТипУрок
nauch.com.ua > Культура > Урок
КРАСНОАРМІЙСЬКИЙ МІСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ

«ВИХОВУЙТЕ, ТВОРІТЬ,

ДОПОМАГАЙТЕ УЧНЕВІ ДЛЯ ЙОГО КОРИСТІ,

А НЕ ЗАРАДИ СЕБЕ – В ЦЬОМУ ПОКЛИКАННЯ ВЧИТЕЛЯ»



^ РОЗРОБКА УРОКУ

Образотворче мистецтво

5клас

Фантастичний світ ліній.

Портрет дерева
вчителя вищої кваліфікаційної категорії

ЗОШ №12 м.Красноармійська

^ ЗАРНИЦІ ЮЛІЇ МИКОЛАЇВНИ


2013
Тема. Фантастичний світ ліній. Портрет дерева.

Мета:

- розширити знання про види образотворчого мистецтва;

  • навчати користуватись і вільно володіти графічним матеріалом і відтворювати особливості побудови дерева;

  • розвивати творчі здібності учнів, спостережливість

^ Тип уроку комбінований

Обладнання: : С-П елемент сугестопедії;

Зоровий ряд: репродукції картин К.Брюллова «Італійський день», «Портрет княгині Аврори Демидової», репродукції картин І.Шишкіна «етюд Дуби»;

^ Відео ряд: епізод уроку.

Матеріал для роботи: альбом, кольорові олівці, простий олівець
Хід уроку

I.Організаційний момент.

II. Повідомлення теми уроку.

III.Актуалізація опорних знань
Прийом «Мозковий штурм».

  • Що таке графіка?

  • Які види графіки ви знаєте?



^ ЛІНІЙНУ СИЛУЕТНУ ТОНОВУ СВІТЛОТІНЬОВУ
головну роль відіграє
лінія силует (абрис) об’єктів тон розділ світла і тіні

Бесіда з використанням інтерактивного методу навчання
^ Прийом «Побудова асоціативного куща»



  • Що таке портрет?


автопортрет жанр ОТМ може бути скульптурний,

живописний, графічний

ПОРТРЕТ
людина або передає внутрішній стан портрет тварини

група людей людини, особливість

епох



  • Що він може нам розповісти про людину, яка зображена (її характер, звички, мрії..)

Подивимося на портрети К.Брюллова «Італійський день» та «Портрет княгині Аврори Демидової». Бесіда за репродукціями (Додаток №1,2)

^ Прийом «Мозковий штурм» .

  • Що ви можете сказати про характер жінки?

  • А чи можна говорити про портрет дерева? Чи може бути дерево схоже на людину? (стовбур – тулуб, коріння – ноги, гілки – руки, верхівка - голова, листя – волосся, кора - одяг).

  • Чи є печальні дерева, які всі свої гілочки схилили до землі і неначе плаче?

  • А радісне, святкове? Які це дерева?(яблуня, клен, береза, горобини)

  • А що за дерево, яке всіма своїми гілочками тягнеться до сонця? (тополя)

  • Зараз поглянемо на дерево, яке зобразив І.І.Шишкін «Етюд Дуби» (Додаток 3).

  • Що ви можете сказати про характер цього дерева? (воно могутнє, йому багато років).

  • А чи можна сказати, що воно схоже на поважного лицаря?

  • Чому немає основного стовбура? ( варіанти відповідей)

  • Як би дерева могли говорити, вони змогли б розповісти багато історій, які проходили повз них? Чи не так?

  • Якщо уважно придивитися, то побачити можна і хворе дерево і одиноке, і казкове дерево. Дерева як і люди: у кожного свій зовнішній вигляд, свій настрій, характер.

  1. ^ Мотивація навчальної діяльності.

Додаток (Папка Додатки до уроку - урок№1 - епізод уроку - відео)

«Щоб намалювати дерево, треба відчути себе деревом». С-П

( японський філософ)
зобразити березу

Тренінг-гра зобразити дуб (використовуючи частини свого тіла)

зобразити тополю

Дерева, як і люди, які в своєму житті переживають молодість, зрілість і старість.

  1. Практична робота

«Вір в себе, і ти зробиш те, що ще не зробив ніхто» С-П

Алгоритм виконання

  1. Уяви собі улюблене дерево, характер.

  2. Продумай композицію(одне на скелі, в полі, саду, пору року).

  3. Вибери, чим будеш виконувати рисунок.

  4. Наміть напрям стовбура, товстих а потім тонких гілочок.

  5. Проаналізуй роботу(дай сусідові по парті)

  6. Підбери назву.

  1. Підсумок уроку.

Ви всі дуже різні : стрункі, веселі тихі, у кожного своє обличчя, характер і дерева у вас теж різні. В них ви , вони в вас. Покажіть свої роботи – розкажіть про них. (відеоелемент уроку)

Згадаємо тему уроку.

- Що таке портрет?

- Чи може пейзаж стати портретом?

- Що сподобалося на уроці?

^ Д\з Ідучи додому, подивіться на дерева і спробуйте роздивитися в них сум, радість, велич і ніжність. Подивіться новим поглядом.

Додаток №1
briullov_karl_pavlovich_italian_midday_reproductions_b
К.Брюллов «Італійський день»

Додаток №2

c12bb509600a

“Портрет княгині Аврори Демидової»

Додаток 3
1284111813_image001
І.Шишкін «Етюд.Дуби»


Результати нашої роботи




g:\наташе\sam_1223.jpg

g:\наташе\sam_1227.jpg

Схожі:

Розробка уроку iconМетодична розробка уроку

Розробка уроку iconМетодична розробка та вимоги до неї
Методична розробка це посібник, що розкриває форми, засоби, методи навчання, елементи сучасних педагогічних технологій або самі технології...
Розробка уроку iconМетодична розробка уроків та вимоги до неї
Методична розробка це посібник, що розкриває форми, засоби, методи навчання, елементи сучасних педагогічних технологій або самі технології...
Розробка уроку iconБуковина – край, де варто жити! Розробка уроку-екскурсії вчителя...
Мета уроку: повторити важливі аспекти розвитку Буковини, її історичного шляху, вшанувати відомих буковинців та акцентувати увагу...
Розробка уроку iconУроку
Назва роботи. Розробка циклу уроків з фізики з використанням елементів розвиваючого та інтерактивного навчання. «Основи термодинаміки»...
Розробка уроку iconМеталургійний комплекс України
Методична розробка уроку з курсу економічної І соціальної географії України по темі
Розробка уроку iconРозробка уроку з економчної та соціальної географії світу в 10 класі
Малоантонівське навчально – виховне об’єднання «середня загальноосвітня школа I – III ступенів – дитячий садок»
Розробка уроку iconНауково-методична розробка музейного уроку за темою
Мета: розвивати в учнів усвідомлення історичних фактів І значення минулих подій Великої Вітчизняної війни
Розробка уроку iconРозробка уроку з теми
Вік І поширення гірських порід. Зміна природних умов території полтавщини у різні ери. Геологічна карта полтавщини
Розробка уроку iconТема. Розробка І створення презентацій. Розробка освітніх презентацій
Завантажити програму mspowerPoint. Встановити перемикач на “пусту презентацію”, ок
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка