Математичний брейн-ринг




Скачати 55.74 Kb.
НазваМатематичний брейн-ринг
Дата05.04.2013
Розмір55.74 Kb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > Математика > Документы
Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №84»

Дніпропетровської міської ради

Математичний брейн-ринг






Підготувала

вчитель математики

Ляпкало Т.А.


м. Дніпропетровськ

У СВІТІ МАТЕМАТИКИ”

МАТЕМАТИЧНИЙ БРЕЙН-РИНГ
Мета: Розвивати логічне мислення; кмітливість. Вміння та

навички міркувати. Робити висновки, розвивати інтерес

до математики через гру. Читання додаткової літератури.

Виховувати сумління відношення до придбання знань,

Які допомагають перемагати, бути першими, наполягати

на своїй точці зору, відстоювати свою думку.

Обладнання:

  1. Плакати із зображенням вчених.

  2. Яскраво оформлена грамота брейн-рингу.

  3. Призми.

  4. Емблема команд.

  5. Плакати з висловлюванням про математику великих вчених.

  6. Табло для рахунку.

  7. Різнокольорові кульки.

  8. Музичний супровід.



І частина
Лунають музичні позиви. На сцену виходять ведучі.

1-й ведучій: Добрий вечір, дорогі друзі!

2-й ведучій: Добрий вечір, шановні болільники!

1-й ведучій: Брейн-ринг вітає вас!

2-й ведучій: Тема якого “У світі математики”.

1-й ведучій: Сьогодні ви будете свідками найцікавішої боротьби юних…

2-й ведучій: великих логічних міркувань команд “Радикал” і “Ерудити”.

1-й ведучій: Багато залежить і від вас, шановні болільники, від того наскільки активними ви будете…

2-й ведучій: і наскільки успішно виступите і логічно міркуватиме в змаганнях болільників.

1-й ведучій: Своє задоволення або незадоволення діями команд і журі ви можете виражати оплесками і плакатами.

2-й ведучій: Але в нашому змаганні не можна

1-й ведучій: вигукувати з місця, тупотіти, свистіти.

2-й ведучій: Категорично забороняється підказувати.

1-й ведучій: Журі може нагородити болільників за хорошу підтримку своєї команди.

2-й ведучій: Але журі має право й зняти бали з команди, якщо її учасники або болільники порушуватимуть порядок змагань.

1-й ведучій: Переможців буде нагороджено грамотою, а також призами.

2-й ведучій: У спортивних змаганнях, як правило, першим на арену виходять судді.

А наш брейн-ринг – це інтелектуальний спорт.

1 -й ведучій: Погляньмо разом з вами, друзі, хто буде в цім крузі.

Представляємо вам склад журі.

(Представляємо склад журі у кількості трьох чоловік )

2-й ведучій: Слово надається команді 10-го класу.

Капітан знакомить зі складом своєї команди.

Представляє емблему та назву команди ( Радікал),

Пояснюючи чому вони обрали саме цю назву. Та каже девіз своєї команди.



Сміливі, кмітливі

Веселі, жартівливі

На брейн-ринг пришли ми грати

Інтелект свій показати.
1-й ведучій: А зараз слово надається команді 11-го класу.

Капітан знакомить присутніх з членами своєї команди. Представляє емблему та назву команди ( Ерудити), пояснюючи чому вони обрали саме цю назву. Проголошується девіз команди.

^ Щоб усе було гаразд –

Прикладем старання.

Виконаєм дружно ми

Ведучих всі бажання.
2. Частина
Обидві команди сідають за столи, для них ведучі проводять короткий інструктаж по правилам проведення гри…

Правила. На роздуми на одне питання дається одна хвилина. За правильну відповідь команда заробляє 3 бали, за неповну відповідь – 2 бали, за свою версію – 1 бал.

Якщо одна команда неправильно відповіла на запитання, то надається право відповіді іншій команді. Відповідь членів команд оцінює журі. В кінці гри підводиться підсумок, враховуючи кількість набраних балів. В перерві між конкурсами проводяться музичні паузи…
3. Частина

1. Раунд
Задачі на логічне мислення
Запитання


  1. До якої геометричної фігури мають відношення числа 3, 4, 5 (прямокутного трикутника). Ця геометрична фігура має назву. Яку? (Єгипетський).

  2. Яке з понять не належить до основних у геометрії? А-точки; Б-пряма; Д- площина (Відповідь С-відрізок).

  3. Які графіки тригонометричних функцій ви знаєте? (синус, косинус, тангенс, котангенс). Елементи яких з них застосовуються у медицині? (синус, косинус) .

  4. Один із учнів про малюнок з математики зображений сказав, що це коло, бо воно кругле. В чому помилка учня? (Коло-це геометрична фігура, у якої множина точок знаходиться на однаковій відстані від даної точки, яка є центром, а у еліпсані).

  5. Яка теорема частіше всього зустрічається в геометрії і, навіть в алгебрі та початках аналізу ( теорема Піфагора). Чи можете ви сформулювати її.

  6. Які з цифер: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 мають вісь симетрії, (0,8).

  7. Як називається відношення протилежного катета до гіпотенузи? (Синус).

  8. Що більше cos 40 чи sin 50? Пояснити ( Відповідь: cos 40= sin (90-40)= sin 50-формули зведення.

  9. За шоколадку заплатили 1 гривню та ще половину її вартості. Скільки коштує шоколадка? (2 гривні).

  10. 10 насосів за десять хвилин викачують 10 тонн води. За скільки хвилин 25 насосів викачають 25 тон води? За 10 хвилин 1 насос викачує 1 тонну води.

  11. Водій автомашини має дві сестри, але вони не мають брата. Як це може бути? (Водій-жінка).

  12. Двоє учнів йшли до школи і зустрілись ім. по дорозі ще 5 учнів. Скільки учнів прийшло до школи? (2).


^ МУЗИЧНИЙ ТАЙМ-АУТ



4. Частина
2. Раунд
Запитання з історії математики


  1. Починаючи з 1904 р. відповідно до заповіту Альфреда Нобеля (1833-1896) швецького інженера-хіміка, винахідника і підприємця, починали вручати щорічні міжнародні премії за найважливіші дослідження і відкриття в галузі деяких наук.

  2. Яка премія за своїм статусом є аналогом Нобелівської і призначається виключно для математиків? (Щорічна Абелівська премія, її розмір може досягати 100000 доларів) портрет Норвезький Абель на малюнку.

  3. Перед вами три видатних вчених – математиків: Нікколо Тарталья (1499-1557) з Італії, Джераламо Кордако (1501 - 1576) з Італії та Франсуа Вієз (1540 - 1603) з Франції. Хто з них мав освіту юриста. (Вієз).

  4. Який рік був роком математик? (У 1992 р. Міжнародний союз математиків оголосив 2000-й рік є роком математики.).

  5. Який видатний Італьянський математик побудував теорію динаміки кількості біологічних популяцій, в якій застосував метод дифірінціональних рівня ( Віто Ввальтерра (1860-1940)).

  6. Перед вами три математики: Христіан Гюйгене (1629-1695) з Голландії, Якоба Бернуллі (1654-1705), та Радянський математик Борис Володимирович Шедейко (народився у 1912 р.) Що спільного між ними? Яка ідея поєднує їх? (Вони працювали в області ймовірності).

  7. Кому належать слова: “Натхнення в геометрії потрібно не менше ніж в поезії” ? ( А. С. Пушкіну).

  8. Англійська королева прочитала казку Льюіс Керрола “Аліса в країні чудес” із задоволенням. Королева наказала принести всі книжки цього автора. Після ознайомлення з ними королева залишилась розчарованою? Чому? ( Тому, що він був математиком і в інших книжках його були формули і математичні викладки).

  9. Перед вами три видатних вчених, які жили в одному столітті: Хендрік Антон Лорену (1893-1928), Анрі Пцанкаре (1854-1912), Альберт Ейнштейн (1879-1955). Що спільного між ними? Яка ідея поєднує їх? (Їх поєднує теорія відносності).

  10. Кому належать слова: “ Математика – це політ ” (Відповідь Чкалову.)



5 Частина
Підведення підсумків гри. Нагородження переможців.






Схожі:

Математичний брейн-ринг iconУрок повторення та закріплення знань, умінь та навичок, у формі дидактичної...
Тип уроку: урок повторення та закріплення знань, умінь та навичок, у формі дидактичної гри – урок-змагання "Брейн-ринг"
Математичний брейн-ринг icon„Брейн-ринг”
Мета: вдосконалити І закріпити знання учнів з вивчених тем на уроках інформатики, математики та фізики
Математичний брейн-ринг iconІі конкурс «більше вірного»
Гра «Брейн-ринг» для учнів 6-х класів проводиться в рамках тижня історії та географії
Математичний брейн-ринг iconБрейн-ринг «Державні символи України»
...
Математичний брейн-ринг iconПравовий брейн-ринг
Мета: закріпити та розширити знання учнів отримані на уроках правознавства; викликати інтерес учнів до предмету; виховувати правову...
Математичний брейн-ринг iconНетрадиційний урок многогранники І тіла обертання урок брейн-ринг, 11-й клас
У грі беруть участь дві команди: α І β. Капітани по черзі називають членів своїх команд, вибираючи їх з учнів класу
Математичний брейн-ринг iconБрейн ринг
Мета: активізувати й розширити знання старшокласників про різноманітний світ професій; розвивати моральні якості, такі, як діловитість,...
Математичний брейн-ринг iconСкажемо курінню ні! Брейн-ринг
Мета: збагатити знання учнів про шкід­ливий вплив нікотину на організм людини, розвивати пізнавальну активність, психічні процеси,...
Математичний брейн-ринг iconПравовий брейн-ринг: питання І відповіді
Це слово є синонімом термінів “посередник”, “проведор”, “комісар”. Воно означає особу, яку наділив парламент обов’язком здійснювати...
Математичний брейн-ринг iconЮридичний брейн-ринг
Мета. Збагатити І закріпити знання учнів з основ правознавства, сприяти формуванню правової свідомості підлітків,вдосконалювати вміння...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка