Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень




Скачати 194.66 Kb.
НазваПро підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень
Дата21.04.2013
Розмір194.66 Kb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > Математика > Документы
БЕРЕЗАНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І- ІІІ СТУПЕНІВ


НАКАЗ

від червня 2011р. №
Про підсумки проведення ДПА в 4,9,11 класах

та рівень навчальних досягнень
На виконання наказу по школі 335 від 01.04.2011р. «Про проведення ДПА в 4,9 та 11-х класах» ДПА проведена у 4-х класах з 16 по20 травня, у 11-х - з 20 травня -26 травня 2011р., у 9 класах з 31 травня по 18 червня 2011р., у 11 класах з 20 по 26 травня 2011 р.згідно графіка. Згідно плану роботи були своєчасно проведені організаційні заходи , оформлено теги з екзаменаційними матеріалами, якісно здійснювалась організація початку та проведення атестацій, статистичний звіт.

На підставі звітів виявлено рівень навчальних досягнень учнів.

Рівень навчальних досягнень учнів 4-х класів:



№п.п.

класовод

клас

кількість учнів

Рівень навчальних досягнень

КНУ













П

С

Д

В
















Математика







1.

Лелеко Т.В.



20/20

-

15%

50%

35%

8,5

2

Чепурненко Т.С.



20/19

-

21%

42%

37%

8,6













Українська мова







1.

Лелеко Т.В.



20/20

-

25%

45%

30%




2

Чепурненко Т.С.



20/19

-

16%

63%

21%

8,3













Читання










1.

Лелеко Т.В.



20/20

5%

15%

55%

25%

8,05

2

Чепурненко Т.С.



20/19

-

5%

58%

37%

9,0

ДПА з математики у 4А класі показала, що учні на достатньому рівні засвоїли математичні знання. Уміють застосовувати вивчений матеріал під час виконання завдань з багатоцифровими числами, записують багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних, розв’язують рівняння з одним невідомим, знають правила обчислення периметра і використовують його під час практичних завдань, розв’язують задачі на знаходження часу закінчення подій, знаходять значення числових виразів, розв’язують задачі на знаходження швидкості руху. Типові помилки: правильність визначення порядку дій у виразах з дужками і без дужок, знаходження числа за його дробом, запис розв’язання задачі з поясненням.

Оцінки підтвердили – 7 учнів – 35%

Оцінки знизили – 4 учні – 20%

Оцінки підвищили – 9 учнів – 45%

ДПА з математики у 4Б класі показала, що більшість учнів засвоїли вивчений матеріал. Типові помилки: розв’язування виразів, що містять дві і більше дій, співвідношення між одиницями маси, розв’язання задач на знаходження швидкості руху та відстані.

Оцінки підтвердили – 6учнів – 32%

Оцінки знизили – 4 учні – 21%

Оцінки підвищили – 9 учнів – 47%
ДПА з української мови в 4А класі показала, що учні мають достатній рівень мовленнєвих і правописних умінь, практично уміють застосовувати мовні знання. Засвоїли частини мови, вживають і визначають відмінки, засвоїли правопис числівників, вибирають числівники, які найбільше відповідають змісту. Дотримуються технічних правил письма, охайно оформляють письмову роботу, формулюють основну думку тексту, добирають заголовок. Типові помилки: неправильне написання букв і їх поєднання, неправильна побудова тексту-міркування: немає певного твердження, доказу та висновку.

Оцінки підтвердили – 4учні – 20%

Оцінки знизили – 6 учнів – 30%

Оцінки підвищили – 10 учнів – 50%

ДПА з української мови в 4Б класі показала, що учні припустились таких помилок: визначення відмінків прикметників; побудова тексту – міркування та доборі переконливих доказів, формулювання висновку; припустилися граматичних помилок: написання не з дієсловами, кома перед –а,але та інш.

Оцінки підтвердили – 9учнів –47%

Оцінки знизили – 6 учнів – 32%

Оцінки підвищили – 4учні – 21%

ДПА з читання у 4А класі показала, що учні мають достатній рівень навчального матеріалу. Вміють знаходити відповіді на запитання, розуміють текст, самостійно читають і усвідомлюють текст, знаходять потрібну інформацію в тексті, висловлюють влісну думку, мають елементарні емоційно-оцінні судження і ставлення. Типові помилки: не дають повну обґрунтовану відповідь, не має логічності і послідовності викладу думки.

Оцінки підтвердили – 3учні –15%

Оцінки знизили – 14учнів –70%

Оцінки підвищили – 3учні – 15%

ДПА з читання у 4Б класі показала, що більшість учнів засвоїли навчальний матеріал. Проте є типові помилки: визначення жанрових ознак творів, при поясненні ознак певних персонажів та подій, добір заголовку та обґрунтуванні вибору.

Оцінки підтвердили – 5учнів –26%

Оцінки знизили – 7учнів –37%

Оцінки підвищили – 7учнів – 37%
Рівень навчальних досягнень учнів 9-х класів:



№п.п.

класовод

клас

кількість учнів

Рівень навчальних досягнень

КНУ













П

С

Д

В
















Математика







1.

Лелеко Т.В.



20/20

-

15%

50%

35%

8,5

2

Чепурненко Т.С.



20/19

-

21%

42%

37%

8,6













Українська мова







1.

Лелеко Т.В.



20/20

-

25%

45%

30%




2

Чепурненко Т.С.



20/19

-

16%

63%

21%

8,3













Читання










1.

Лелеко Т.В.



20/20

5%

15%

55%

25%

8,05

2

Чепурненко Т.С.



20/19

-

5%

58%

37%

9,0


Результати навчальних досягнень з предметів ДПА учнів 9-х класів:


№п.п.

вчитель

клас

кількість учнів

Рівень навчальних досягнень

КНУ













П

С

Д

В
















Математика







1.

Шевченко М.М.



26/25

-

36%

36%

28%

8,5

2

Шевченко М.М.



25/21

43%

24%

9%

24%

4,8













Українська мова







1.

Зінченко Л.П.



26/25

20%

12%

64%

4%

6,9

2

Зінченко Л.П.



13/12

8,3%

8,3%

50%

33,3%

8

3

Царик С.П.



12/9

-

66,6%

33,3%

-

6,2













українська література










1.

Зінченко Л.П.



25/25

16%

16%

32%

36%

7,7

2

Зінченко Л.П.



21/21

38,1

19,1%

28,5%

14,33%

5,4













біологія







1

Дудник Е.П.



26/25

4%

4%

48%

44%

9

2

Дудник Е.П.



25/21

4,8%

19,0%

47,6%

28,6%

8













географія







1.

Бабенко В.І.



26/24

-

25%

16%

8%




2

Бабенко В.І.



25/21

-

4%

35%

25%




ДПА з математики у 9А класі показала, що учні засвоїли навчальний матеріал на достатньому рівні(64%). Недоліками у виконанні завдань є : спрощення дробово-раціональних виразів, застосування формул скороченого множення; логіка математичного мислення та обґрунтування положень; обчислювальні навички.

Оцінки підтвердили – 6учнів –24%

Оцінки знизили – 1учнів –4%

Оцінки підвищили – 18учнів – 72%

ДПА з математики у 9Б класі показала, що учні засвоїли навчальний матеріал на початково-середньому рівні (67%). Недоліками в роботах є : застосування формул скороченого множення, уміння застосовувати формули до знаходження невідомих величин.

Оцінки підтвердили – 6учнів –24%

Оцінки знизили – 1учнів –4%

Оцінки підвищили – 18учнів – 72%

ДПА з української мови у 9А класі показала, що учні засвоїли правопис складних прислівників, дієприслівників, розділові знаки при прямій мові, вставних словах, однорідних членах речення, хоча зустрічаються недоліки у розділових знаках при дієприслівниковому звороті та переносі слів.

Оцінки підтвердили – 2учнів –80%

Оцінки знизили –

Оцінки підвищили – 5учнів – 20%

ДПА з української мови у 9Б класі показала , що :

Оцінки підтвердили – 8учнів

Оцінки знизили –

Оцінки підвищили – 13учнів

ДПА з біології показала , що учні 9А класу на достатньому рівні засвоїли навчальний матеріал.

Оцінки підтвердили – 7учнів –28%

Оцінки знизили – 8учнів –32%

Оцінки підвищили – 10учнів – 40%

Учні 9Б класу оцінки підтвердили – 5учнів –23,8%

Оцінки знизили –

Оцінки підвищили – 16учнів – 76,2%

ДПА з географії показала, що учні добре справилися з тестовими завданнями. Більшість добре відповіли на завдання відкритого типу. Найгірше виконали завдання на контурній карті.

9А клас :

Оцінки підвищили – 24учня -100%

9Б клас:

Оцінки підвищили – 21учень -100%

ДПА з української літератури свідчить про те, що учні 9А класу підтвердили рівень навченості, так як орієнтуються в матеріалі, вміють робити висновки, аналізувати та порівнювати вивчені твори, але варто звернути увагу на теорію літератури.

Оцінки підтвердили – 14учнів –56%

Оцінки знизили – 1учень –4%

Оцінки підвищили – 10учнів – 40%

9Б клас – учні показали слабкі знання з теорії літератури, не можуть дати загальну характеристику творам, не орієнтуються в стилях і напрямках літератури.

Оцінки підтвердили – 11учнів –52,4%

Оцінки знизили – 4учня –19,1%

Оцінки підвищили – 6учнів – 28,5%
Рівень навчальних досягнень учнів 11 класу з предметів ДПА:


№п.п.

вчитель

клас

кількість учнів

Рівень навчальних досягнень

КНУ













П

С

Д

В
















Математика







1.

Снігурова О.П.

11

8

-

25%

62,5%

12,5%

7,5













Українська мова







1.

Шевчук І.М.

11

14

14,3%

28,5%

50%

7,1%

6,2













біологія







1

Дудник Е.П.

11

5

-

-

-

100%

11,2













географія







1.

Бабенко В.І.

11

9

-

-

66,5%

22,5%
















історія України







1

Самойленко Л.О.

11

6

-

33,3

33,3

33,3

8,1


ДПА з математики показала, що учні засвоїли навчальний матеріал на достатньому рівні. Оцінки підтвердили – 5учнів –62,5%

Оцінки знизили – 1учень –12,5%

Оцінки підвищили – 2учнів – 25%

Результати ДПА з української мови свідчать про те, що учні добре сприймають незнайомий текст на слух, послідовно викладають думки, раціонально використовують час та опираються на власні знання. Але отримані результати свідчать про те, що учні не в повній мірі використали свої можливості під час написання робіт, допускали елементарні помилки, що й стало причиною не дуже високих балів.

Оцінки підтвердили – 7учнів –50%

Оцінки знизили – 4учні –28,5%

Оцінки підвищили – 3учнів – 21,4%

Результати ДПА з географії свідчать про те, що учні справились з завданнями тестового типу. Завдання відкритого типу розкрили недостатньо. При позначенні об’єктів на контурній карті були допущені помилки.

Оцінки підтвердили – 3учнів –33%

Оцінки знизили –

Оцінки підвищили – 6учнів – 67%

ДПА з історії показала, що учні справились з завданням та на 100% підвищили рівень навченості.

ДПА з біології показала, що учні добре знають навчальний матеріал, вміють розв’язувати задачі з молекулярної біології.

Оцінки знизили –1 учень-20%

Оцінки підвищили – 4учнів –80%

Виходячи з вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

1.Відзначити високу організацію проведення ДПА у 4,9, 11 класах.

2. Керівникам методичних об’єднань на засіданнях обговорити аналіз робіт ДПА, намітити шляхи подолання прогалин у навчанні учнів; посилити роботу з учнями, які навчаються на початковий рівень.

3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Крученову В.М.
Директор школи: Алексєєнко В.І.

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень iconІнформація про підсумки І семестру 2012-2013 н р. за результатами...
Середня наповнюваність класів 28,23, що на 0,83 більше ніж у 2011/2012 н р Найвища наповнюваність – 28,5 учня в десятих класах, найменша...

Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень iconВимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів
Их наук України від 12. 07. 2002 р. №401/52 “Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи” оцінювання...

Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень iconВимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів
Их наук України від 12. 07. 2002 р. №401/52 “Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи” оцінювання...

Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень iconДовідка про вивчення стану викладання математики в початкових класах у 2010-2011 н р
Кобевки А. П., Котової М. П. на чолі з заступником начальника управління освіти Чернівецької міської ради Олійником Г. С. вивчався...

Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень iconНауково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень...
Класний журнал (далі журнал) – це обов’язковий документ загальноосвітнього навчального закладу, у якому фіксуються результати навчальних...

Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень iconПоложення про вимоги щодо ведення та перевірки зошитів з математики в навчальних закладах
Он україни №1/9-529 від 27. 12. 2000р «Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт І перевірки зошитів з природничо-математичних...

Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень iconОрієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів з окремих...

Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень iconКерiвники навчальних закладiв можуть вносити корективи до строкiв...
Проведення навчальних екскурсій у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів

Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень iconУ загальнюючий урок з теми
Мета: Узагальнити рівень знань учнів, оцінити рівень навчальних досягнень за тематичним блоком «Літосфера». Розвивати пам'ять, творче...

Про підсумки проведення дпа в 4,9,11 класах та рівень навчальних досягнень iconІнформація Костянтинівської зош І-ІІІ ступенів про рівень навчальних...
Костянтинівської зош І-ІІІ ступенів про рівень навчальних досягнень учнів за І семестр 2012/2013 навчального року

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка