Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один




Скачати 37.53 Kb.
НазваУроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один
Дата05.04.2013
Розмір37.53 Kb.
ТипУрок
Етика довкілля

Environmental Ethics
Мета:

  • Обговорити і краще зрозуміти, як дії окремої людини, негативні або позитивні, можуть впливати на довкілля або інших людей.


Матеріали:

  • Книги (багато книг)

  • 3 метри нитки

  • Скріпки

  • Полоски паперу


Хід уроку:

Завдання 1: “Нас багато, а світ один.” (10 хв.)

Виберіть з класу одного учасника, який буде представляти землю. Попросіть клас назвати проблеми довкілля (напр. сміття, смог тощо). Коли людина називає проблему довкілля, їй видають книгу (або щось, що доступне у даному класі, і що могло б репрезентувати проблему довкілля) і ця людина кладе книгу в руки учасника, який грає роль землі. Фасилітатор має записувати ці проблеми на фліп-чарті, щоб потім обговорити з групою. Після того, як “земля” отримала декілька книг, клас бачить, що “землі” стає важко витримувати усі “проблеми.”

Є декілька можливостей закінчення розминки.

  • Діти продовжують складати проблеми на “землю”, поки вона не впаде.

  • Фасилітатор може запитати групу, як вирішити ці проблеми. В цьому випадку, люди починають забирати проблеми у “землі,” візуально показуючи, як вони можуть допомогти “врятувати” довкілля.

^ Завдання 2: Обговорення розминки: (20 хв.)

Після розминки, клас почне розуміти вплив певних екологічних проблем на довкілля.

Фасилітатор може задати питання, такі як ‘що станеться, якщо світ помре?’ або ‘знесилиться?’

Більшість учасників відповість, що люди не зможуть вижити. Фасилітатор повинен підвести учасників до усвідомлення того, що людські дії можуть шкодити довкіллю, а, шкодячи довкіллю, люди можуть нашкодити або навіть вбити інших.

Знову, фасилітатор може запитати, наприклад, ‘чи дозволено або чи є нормальним вбивство інших людей?’. Більшість учасників відповість «ні». Фасилітатор повинен підвести учасників до того, щоб вони побачили зв‘язок забруднення довкілля і того впливу, який це має на інших людей.

^ Завдання 3: Нові слова і матеріал: (5 хв.)

Фасилітатор знайомить учасників із філософськими концепціями і філософським словником. Він повинен написати на дошці наступні слова із їхніми визначеннями:

Дії: Те, що робить людина, поведінка.

Етика: Погоджена система цінностей, що сприяє правильній поведінці.

Непрямі дії: Дії, що впливають на людей через посередника.

Прямі дії: Дії, що впливають на людей, як прямий результат нашої поведінки.

Після того, як слова були визначені англійською та рідною мовою учасників, попросіть учнів назвати приклади прямих і непрямих дій. Наприклад, група має знати, що вбивство і крадіжка – це (неетичні) прямі дії, що впливають на інших людей. Потім запитайте учасників про їх думки щодо непрямих дій; наприклад, як можна непрямо когось убити? Після того, як ці ідеї обговорені і записані на дошці, фасилітатор повинен знову підвести групу до теми довкілля.
^
Завдання 4: “Всі живуть вниз по річці:” (20 хв.)

  • Вам треба 6-8 добровольців. Вони вийдуть наперед класу і триматимуть шматок нитки понад своїми головами на різних проміжках.

  • Попросіть групу назвати різні типи водоймищ, починаючи з найближчого до міста/громади водоймища; потім вони називають інші водоймища, в які впадає те, що було назване першим. Наприклад, Дніпро впадає в Чорне море, Чорне море впадає в Середземне море, Середземне море впадає в Атлантичний океан.

  • Учасники, що тримають нитку, будуть представляти ці різні водоймища. Решті групи роздайте паперові стрічки і попросіть їх написати різні екологічні проблеми на них, словами чи картинками (наприклад, можна намалювати сміття або пляшку з-під газованої води). Потім учасники прикріплять скріпками свої «проблеми» до нитки поряд із учасником, який представляє водоймище у їхній громаді.

  • Після декількох хвилин обговорення кожної проблеми, починайте рухати проблеми, написані на полосках паперу, вниз по нитці до інших водоймищ.

  • Обговоріть з учасниками, як наші забруднення впливають на добробут і здоров‘я інших громад. Імпровізуйте і скажіть, “У цій громаді помруть всі тварини, які пили з цього джерела води”, або “У іншій громаді вниз за течією помруть всі рослини”. Учасники можуть намалювати також це і додати малюнки до нитки. Через деякий час, учасники почнуть розуміти, що їхні вчинки в їх місті прямо і непрямо впливають на інших, поза їхньою громадою.


Завдання 5: Завершення: (5 хв.)

Запитайте учасників, що можна зробити у їхній громаді, щоб зупинити екологічні проблеми. Знову наголосіть на зв‘язку між забрудненням довкілля та добробутом інших. Якщо в кінці уроку залишився час, познайомте учасників із «парадигмою 7 поколінь». «Парадигма 7 поколінь» стверджує, що наші сьогоднішні дії впливатимуть ще на 7 поколінь після нас.

Схожі:

Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один iconЧи можу я впливати на світ?
Кожен з нас хоче жити краще, щоб краще жили його батьки, діти, друзі, щоб краще жила його країна! А чи залежить це від нас, від мене...
Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один iconКостильов О. В., Андерсон О. А
Ьноосвітніх класів (перша, друга, третя та четверта частини) І 31 завдання для класів з поглибленим вивченням біології (завдання...
Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один iconУрок №4 на тему Тема
Сьогодні на уроці ми познайомимося із особливостями відмінювання порядкових числівників. Ви побачите, як багато повсякденних наших...
Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один iconВиховний захід на тему
А від нас щоденно просить лише одного: щоб до неї люди добрими були. Тому наше заняття пройде сьогодні під гаслом Неси добро у світ...
Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один iconОлена Юрковська, вул. Хрещатик
Але все компенсується тим, що моє село надзвичайно мальовниче, оточене листяними та хвойними лісами, багатими на різні ягоди, гриби,...
Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один iconПочнімо з привітання тих, хто нас оточує
Зібравшись на святкування Міжнародного жіночого дня, ми приєднуємось до сестер (І братів) в усьому світі зі згадкою, що «турбота,...
Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один iconУроку л І тератури Клас 7 Дата- тема уроку-проекту
Тема уроку-проекту: Герберт Уеллс «Чарівна крамниця» Своєрідність сприйняття подій героями твору. Світ очима дитини. Прийом контрасту...
Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один iconМетодичні поради до проведення комплексного уроку з музики у загальноосвітній школі
Без музики важко переконати людину, яка вступає у світ, у тому, що людина прекрасна, а це переконання, по суті, є основою емоційної,...
Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один iconМетодичні поради до проведення комплексного уроку з музики у загальноосвітній школі
Без музики важко переконати людину, яка вступає у світ, у тому, що людина прекрасна, а це переконання, по суті, є осно­вою емоційної,...
Уроку : Завдання 1: “Нас багато, а світ один iconГотуємось до контрольної роботи №2 Байка у світовій літературі Початковий...
Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише один правильний. Оберіть правильний варіант. За кожне правильне завдання...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка