Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік




Скачати 177.34 Kb.
НазваАналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік
Дата05.04.2013
Розмір177.34 Kb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > Право > Документы
Аналіз виховної роботи СЗШ №14

за 2011-2012 навчальний рік

та завдання на 2012-2013 навчальний рік.

Важливе  місце у системі  виховної  діяльності  школи  посідає  управління навчально-виховним  процесом. У нашій школі це чіткий  розподіл обов’язків  між адміністрацією, всіма членами педагогічного колективу,  творча співдружність з позашкільними закладами, використання  ініціативи громадських організацій, залучення учнівського самоврядування тобто чіткий розподіл праці та встановлення функціональної залежності між усіма педагогічними системами та підсистемами .

Виховна система школи охоплює весь педагогічний процес, об'єднуючи навчання, позакласну діяльність дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи. Головний зміст виховного процесу - розвиток учня, його творчої індивідуальності.

У 2011-2012 навчальному році виховна діяльність була спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних національних програм та шкільної проблеми «Особистісно-орієнтований підхід до навчання та виховання учнів в усіх сферах шкільного життя».

Основними принципами виховання були: демократизація виховання; гуманізація виховання, активність, самодіяльність і творча ініціатива; єдність навчання і виховання; диференціація родинного і суспільного виховання; особистісно-орієнтований підхід у вихованні; єдність національного і загальнолюдського виховання.

^ Методи виховання:

- з метою формування свідомості (бесіди, лекції, години спілкування);

- формування суспільної поведінки (доручення, педагогічна вимога,

громадська думка, створення виховної ситуації, участь у роботі органів

учнівського самоврядування);

- стимулювання діяльності та відповідної поведінки (змагання, заохочення,

відповідальності);

- контроль та аналіз виховання.

^ Форми виховання:

- масові заходи ( інтелектуальні ігри, змагання, вечори, концертні шоу

програми);

- групові заходи (години спілкування, анкетування, робота з пресою,

підготовка проведення заходів);

- індивідуальна робота.

Виходячи із можливостей школи виховний процес був спрямований на виконання наступних завдань:

- формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод

людини і громадянина, Конституції, державних символів, правової

свідомості.

- створення сприятливих умов для співробітництва вчителів, учнів та їх

батьків, як необхідної умови запобігання відхилень у поведінці учнів.

- створення умов для розвитку інноваційної особистості та творчої

самореалізації кожного учня.

- формування позитивних загальнолюдських цінностей.

Зазначені завдання були спрямовані на виконання основної мети виховної роботи у школі, а саме – створення сприятливих умов для розвитку творчих здібностей обдарованих дітей.

Для реалізації цих завдань у школі був розроблений план виховної роботи школи та окремі плани педагога-організатора, соціального педагога, практичного психолога, а також розроблено заходи і програми, які охоплюють всі напрями виховання: превентивне, художньо-естетичне, екологічне, морально-правове, громадянське, національне, патріотичне, здоровий спосіб життя, правове, родинне.

З метою національно-патріотичного виховання майже у кожному кабінеті створено куточки державної символіки. Відбувся День відкритих дверей для батьків майбутніх першокласників, де батьки мали змогу познайомитися із навчально-виховним процесом та традиціями школи.

Весь навчальний рік у шкільному плані виховної роботи розбито на окремі місячники: української писемності та мови, морального-правового, екологічного, патріотичного виховання, що дає змогу конкретизувати види і форми виховної діяльності з учнями, більш цілеспрямовано організовувати роботу з ними. З метою системного підходу та вдосконалення виховного процесу в школі розроблено та запроваджено єдину форму планів виховної роботи класних керівників.d:\фото\субботник 30.03.2012\img_2286.jpg

На початку навчального року було створено банк даних дітей, які потребують соціального захисту, опіки, складено соціальні паспорти класів, школи, вивчено стан охоплення учнів у гуртках, секціях у позаурочний час, проведено роботу по залученню учнів до них. Протягом року заступником директора школи з навчально-виховної роботи, класними керівниками та соціальним педагогом було проведено індивідуальну роботу з учнями схильними до пропусків занять та правопорушень. Соціально-психологічною службою проведено ряд рейдів: «Урок» та «Діти вулиці». Також практичним психологом проводилась діагностика, психолого-педагогічна корекційно-розвивальна та відновлювальна робота з учнями даної категорії, консультаційна робота з батьками цих учнів. У навчальному закладі створена шкільна служба порозуміння. Ефективність даної роботи підтверджує факт відсутності дітей перебування на обліку у кримінальній міліції. За 2011-2012 н.р. в школі зареєстрованих правопорушень не виявлено, проте скоєно 1 злочин. Причина - крадіжка мобільного телефону.

Протягом навчального року вчителі та учні школи брали участь у загальноміських, обласних та всеукраїнських заходах:

1. Міські заходи:

1.1. Чемпіонат міста з інтелектуальних ігор (середня та старша вікова

категорія) (керівник Колос Л. Г.);

1.2. Конкурс електронних презентацій «Моя Кіровоградщина – перлина

скіфського степу». І місце - Вітюк Катерина (10-Б клас), ІІ місце –

Перевалова Надія (10-Б клас) (керівники Скобіоале Н. В., Перевалова О.

В.);

1.3. Другий Дружній Чемпіонат з нетрадиційних інтелектуальних ігор

(молодша вікова категорія). Команду нагороджено грамотою за кращий

Результат (керівник Колос Л. Г.);

1.4. Конкурс на кращий навчально-методичний матеріал туристсько-

краєзнавчої тематики. Керівник гуртка «Юний музеєзнавець» Феденко

Н. В. посіла ІІІ місце;

1.5. Фестиваль «Степові джерела» (номінація декоративно-ужиткове та

образотворче мистецтво). Звання лауреат завоювала учениця 10-А класу

Мелешко Ірина (керівник Матяш М. А.);

1.6. Фестиваль «Степові джерела» (номінація вокал та авторська пісня).

Звання лауреат завоювала учениця 4-А класу Висоцька Зоя (керівник

Матівос С. Ю.);

1.7. Керівник гуртка «Юний музеєзнавець» Феденко Н. В. прийняла участь у

видані збірника кращих тез краєзнавчих досліджень;

1.8. Керівник гуртка «Сучасні офісні інформаційні технології» Перевалова О.

В. взяла участь у конкурсі на кращий сценарій чи пропозиції для

створення тематичного ролику щодо позитивного мислення до проблем

інвалідів;

1.9. Команда школи взяла участь у міському етапі ХVІІІ обласного

фестивалю дружин юних пожежних та посіла IV місце (керівник

Подолян Я. С.);

1.10. Участь у акції «Еко-інформ»;

1.11. Конкурс робіт в форматі електронної презентації або слайд-шоу на тему

«Лише той майбутнє гарне має, хто про своє здоров’я дбає».

Баграновський Ігор (8-Б клас) зайняв І місце. (керівник Подолян Я. С.);

1.12. «Величне свято Великодня». Кращою відзначено роботу Бородавкіної

Марії (9-А клас) (керівник Матяш М. А.);

1.13. Екологічний чемпіонат серед школярів. Команда школи зайняла 4

місце. (керівник Колос Л. Г.);

1.14. «Євро 2012». І місце - Сухарєва Анастасія (10-А клас), ІІІ місце –

Довгополова Марина (7-Б клас) (керівник Матяш М. А.);

1.15. Міський етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Ідея

соборності України…». ІІ місце зайняла Бородавкіна Марія (9-А клас).

(керівник – Бреус Ю. В.);

1.16. Керівник гуртка «Юний музеєзнавець» Феденко Н. В. прийняла участь

у міському етапі всеукраїнської історико-краєзнавчої експедиції

«Історія міст і сіл України»;

1.17. Конкурс робіт в форматі електронної презентації на тему: «Я –

громадянин». Голуб Єлизавета (9-В клас) зайняла ІІІ місце. (керівник

Подолян Я. С.);

1.18. Конкурс малюнків на тему: «Я в світі дорослих». Соломко Марина (3-А

клас) зайняла І місце (керівник Подолян Я. С.);

1.19. Конкурс любителів домашніх тварин «Чотири лапи»;

1.20.Змагання з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» (керівник Назалюк

Л. В.);

1.21. Конкурсу малюнків «Моє рідне місто»;

1.22. Участь учнів школи у «живому коридорі» до Дня пам’яті аварії на

Чорнобильській АЕС;

1.23. Відзначення 68-ї річниці визволення міста Кіровограда від фашистських

Загарбників;d:\фото\12 балов\img_2932.jpg

1.24. Участь команди школи у шоу-грі для

школярів «12 балів»;

1.25. Святкування 257-ї річниці Дня міста Кіровограда;

1.26. Участь шкільної команди у І турі фізкультурно-

патріотичного фестивалю школярів України «Нащадки козацької

слави» (керівник Назалюк Л. В.);

1.27. Участь в міських новорічних заходах;

1.28. Відзначення 67-ї річниці визволення України від фашистських

Загарбників;

1.29. Участь учнів школи в сесіях міського парламенту дітей;

1.30. Участь шкільної команди у міських змаганнях з техніки спортивного

туризму.

2. Обласні заходи:

2.1. Молодь Кіровоградщини проти надзвичайних ситуацій;

2.2. Обласний етап Всеукраїнського конкурсу фотографій «EcoGLOBE»

(тема «Життя диких тварин»);

2.3. Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу з декоративно –

ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край»;

2.4. Обласний етап Всеукраїнського конкурсу фотографій «EcoGLOBE»

(тема «Захистимо наші водойми»); d:\фото\безпечна україна\изображение 051.jpg

2.5. «Безпечна Україна. Безпечна Європа. Безпечний

світ»;

2.6. Конкурс до Міжнародного дня толерантності;

2.7. Туристсько-краєзнавчий конкурс «Туризм нас єднає». Робота Степанової

Анни (11-А клас) ввійшла в десятку кращих (керівник – Феденко Н. В.);

2.8.Участь у реалізації обласного проекту «Ветеран on-line»;

2.9. Участь у обласній акції «Зірка пам’яті»;

2.10. Участь акції «Молодь Кіровоградщини проти надзвичайних ситуацій».

3. Всеукраїнські заходи:

3.1. Дитячо-юнацький конкурс образотворчого мистецтва ім. Саші Путрі в

2011 р.;

3.2. Всеукраїнський міжнаціональний фестиваль мистецтв «Українська

родина - 2012». ІІ місце зайняла учениця 10-Б класу Перевалова Надія

(керівник Колос Л, Г.);

3.3. «Академія логіки – 2011/2012»;

3.4. Конкурс дитячого малюнку і фото «Моя сім’я за безпеку дорожнього

руху»;

3.5. Конкурс «Ми господарі ЄВРО-2012»;

3.6. ХVІІІ Всеукраїнський фестиваль дитячої творчості, присвячений

Всесвітньому Дню Землі

3.7. ІІІ Всеукраїнський фестиваль дитячого, юнацького і молодіжного

мистецтва «Музична школа - 2012». ІІ місце зайняла учениця 10-Б класу

Перевалова Надія (керівник Колос Л, Г.);

3.8. Всеукраїнський конкурс «Ми господарі ЄВРО-2012» (фотоквест);

3.9. Заочний конкурс візитівок різних типів дитячих d:\фото\від серця до серця\img_3341.jpg

закладів оздоровлення та відпочинку у 2012році.

3.10. Акція милосердя «Щастя на крилах»;

3.11. Акція «Серце до серця»;

Зайнятість учнів у шкільних гуртках в 2011-2012 н.р.


Всього учнів у закладі

 

571

Зайнятість учнів у шкільних гуртках

207

Художньо-естетичний напрям



114

Туристсько-краєзнавчий напрям

15

Науково-технічний напрям

 

15

Інші

 

 

 

63



Виявляти  творчі  здібності,  таланти дітей, неповторність  та  оригінальність, безкінечну фантазію – ось  основне  завдання  традиційних  шкільних  заходів: свято «Першого дзвоника», День школи «Ми всі – одна сім’я», святкові концерти «З повагою до вчителів» та «Уклін тобі, Жінко!», новорічні святкові ранки для 1-8-х класів «Зима іде, новорічне свято веде», «Новорічний вогник» для старшокласників, виховні заходи до Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій, «Чорнобиль – Рана України», визволення України від німецько-фашистських загарбників, конкурси: на кращий класний куточок, кращого знавця правил дорожнього руху, кращу команду дружин юних пожежних «Запобігти., врятувати, допомогти». У цьому році було вдало започатковано ще два заходи, які, сподіваємось, будуть традиційними в школі – це «День першокласника» та шоу конкурс для учнів 2-4-х класів «Міс Дюймовочка». d:\фото\8 березня\img_3009.jpgd:\фото\2012-05-25 последний звонок\p1350580.jpgd:\фото\мисс дюймовочка\img_3658.jpg

Згідно з річним планом у школі проводилася певна робота з формування здорового способу життя, попередження травматизму, спортивно-масова робота.

Проведено ряд тижнів: «Знання дорожнього руху – безпека вашого життя» (вересень); тиждень протипожежної безпеки «Не будьмо байдужими – врятуємо наш світ від пожеж!» (листопад), сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності «Вести здоровий спосіб життя – це модно» (лютий), безпеки життєдіяльності «Безпека – це мета, а безпека життєдіяльності – засоби, шляхи, методи її досягнення» (квітень).d:\фото\день цо\img_3854.jpg

В ході тижнів було заплановано і проведено чимало заходів: створення інформаційних стендів, виставки малюнків, рефератів, творчих робіт та проектів.

З учнями було проведено профілактичні бесіди заступником начальника служби у справах дітей виконкому Кіровоградської міської ради Бабич І. К., провідним спеціалістом ССД Поровчук А. А., спеціалістами ВАТ «Кіровоградгаз» Коломійцем О. В. та Руденко О. В., інспектором ВНПД м. Кіровограда Гавриш П. Ю, інженером з ПРР СДПЧ-1 Кіровоградського МУБ Шморгун С. С,, спеціалістом І-ї категорії КМЦСССДМ Пісарьовою Т. М., лікарем наркологом облнаркодиспансеру Шкодою І. М., старшим інспектором з ПП СРОРС Кіровоградського слідчого ізолятору Ботузовим А. С., старшим інспектором Кіровоградського МВ ЦДІТВ Грудненко М. М., інспектором ВДАІ МГБ Кіровоградського МВ Трегуб С В.

Організація  шкільного самоврядування  побудована   на  інноваційних  підходах :

- Рівність  можливостей ;

- Змінність  управлінських  позицій ;

- Особистісна  взаємодія ;

- Розвиток  відношення  співробітництва ;

- Актив  вибирається  ;

- Педагогічна  підтримка  учасників  самоврядування ;

- Задоволення  учнівської  природної  потреби  у  самостійної  діяльності;

- Демократичні  стосунки  між  школярами ;

- Добровільне  об’єднання ;

- Співробітництво .

Робота  органів  самоврядування  налагоджена  таким  чином , що  кожен  учень  має  доручення (постійні, тимчасові).  Діяльність  учнівського  самоврядування  відзначається  чіткістю, конкретністю  планування, координацією  різних  його  категорій, результативністю.  Планування  органів  самоврядування  здійснюється  на  основі «розвідки  цікавих  справ». Координатор  шкільного самоврядування - педагог-організатор Подолян Я. С.

Одним з напрямків виховної роботи є оздоровлення дітей влітку, організація їх дозвілля та відпочинку. Задля цього було проведено роз’яснювальну роботу серед батьків та опікунів учнів. Як наслідок, діти пільгових категорій разом із своїми однолітками мали змогу відпочити у дитячому закладі відпочинку з денним перебуванням «Бджілка» при СЗШ №14. Вчителі, які працювали в таборі, змогли організувати змістовний відпочинок для дітей, проводячи для них різноманітні екскурсії, виховні заходи, змагання, конкурси. d:\фото\дендропарк\sdc10822.jpg

Позашкільне життя класних колективів також  цікаве і змістовне. Учні протягом року відвідали музеї  міста, обласну філармонію,  з метою ознайомлення учнів з історією та культурою рідного краю, виховання любові до своєї країни подорожували в дендропарк «Веселі Боковеньки», на страусину ферму, та до м. Києва. Разом з тим педагогічний колектив школи відвідав славнозвісне місто Львів та побував у Почаївській лаврі.d:\фото\страусина ферма\p1350237.jpg

З метою забезпечення  відповідності  діяльності школи  державним  стандартам  та надання допомоги  вчителям у  підвищенні  рівня виховної  роботи, у школі  постійно  здійснюється управління та внутрішкільний  контроль за виховною  роботою.

Для  проведення підсумків  різних  видів контролю за  станом  виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, винесення відповідних  питань на нараду при директорі, на засідання педагогічної ради, методичні  об’єднання та наради класних керівників .

Методоб’єднання  класних керівників, постійно вдосконалюючи свою роботу сприяє  професійному  вдосконаленню особистості  педагога , стимулює  творчість  класного керівника , який  веде  пошуки  шляхів  збагачення  і  розвитку  змісту , форм  і  методів  виховної  роботи, формування   гуманістичних цінностей у системі виховної роботи.  Протягом 2011-2012 н.р. методичним об’єднанням класних керівників проведено 5 засідань на яких класні керівники ділилися досвідом роботи у різних напрямках виховної роботи: «Превентивне виховання» (Бойко О. П.), «Педагогічний досвід та нові методики під час роботи з дитячим колективом з питань стану морально-патріотичного виховання учнів (національне виховання) (Нікішаєва А. Є), «Екологічне виховання молодших школярів» (кудакова В. І.), «Естетичне виховання» (Терещенко О. О.), «Рівень морально-патріотичного виховання» (Кокіна І. В.), «Педагогічний досвід і нові методики у виховній роботі з дітьми з морально-патріотичного виховання (родинне виховання) (Терещенко А. К.), «Національно-патріотичне виховання молодших школярів» (Кустова С. І.), «Формування екологічної культури молодших школярів» (Паталах С. М.). На IV засіданні було створено аукціон напрацювань досліджень і вироблених рекомендацій, розроблених творчими групами за напрямками виховної роботи та розробок моделей, схем, порад практичного застосування в організації виховного процесу «Від творчого вчителя до творчого учня».

Головне завдання педагогічного колективу — залучити батьків до загального виховного процесу, використовуючи їх творчі можливості у позакласній роботі з класними колективами. Робота з батьками спрямована на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів. Проводяться загальношкільні батьківські збори , а також класні батьківські збори. На батьківських зборах розглядаються питання:

- Дитина в школі. Єдині вимоги школи і сім’ї до навчання і виховання дітей.

Режим дня школяра;

- Умови успішного навчання дітей в школі;

- Взаємовідносини між батьками та дітьми в сім’ї;

- Запобігання насильству в сім’ї та експлуатації дітей;

- Важливість здорового способу життя для дітей;

- Безпека життєдіяльності учнів під час зимових канікул;

- Виховання культури поведінки дитини в сім’ї та школі;

- Виховуємо патріота;

- Наслідки навчально-виховної діяльності за 2011-2012 н.р., перспективи на

майбутнє;

- Проблеми вільного часу та організація літнього відпочинку. Безпека

життєдіяльності учнів під час канікул.

Систематична робота проводиться щодо запобігання дитячому травматизму: викладається курс «Основи здоров'я» 1—9 кл., проводяться виховні години з протипожежної, радіаційної безпеки; запобігання травматизму від ВНП та випадки утоплення; правил поводження з електроприладами; правила поводження в суспільних місцях.

Також з метою запобігання травматизму та підтримання порядку на перервах протягом навчального року організовується чергування по школі учнів старших класів та вчителів. Але цей напрямок роботи ще потребує корекції і сумісних зусиль щодо покращення, а саме:

- класним керівникам потрібно постійно контролювати своїх учнів під час

чергування по школі;

- класоводам 1-4 класів та вчителям-предметникам відповідально ставитись

до обов’язків «Чергового вчителя» згідно «Графіку чергування вчителів по

школі»;

- класним керівникам привчати учнів до культурної поведінки у школі,

виховувати повагу до чергового учня та вчителя.

Виходячи з вищесказаного можна зазначити, що виховна діяльність у школі поряд з позитивними моментами ще має деякі недоліки, над якими потрібно спільно працювати і вчителям, і учням, і батькам. І це нормальний процес, бо, як відомо, світ не стоїть на місці, він постійно змінюється, змінюючи нас і наше ставлення до нього.

^ Завдання виховної роботи школи на 2012-2013н.р.:

- виховання національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу,

держави;

- формування високої духовності особистості; 

- сприяння набуттю дітьми та учнівською молоддю соціального досвіду,

успадкуванню ними духовних надбань українського народу;

- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення

історичної пам’яті;

- забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів;

- створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей – сиріт, та

дітей, що залишилися без батьківського піклування;

- створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини,

залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів, допомогти

знайти кожному справу до душі;

- організація педагогічно – доцільної системи учнівського самоврядування,

колективне планування діяльності вчителів та учнів через шкільне

самоврядування.

Враховуючи вищезазначене, в 2012-2013 навчальному році необхідно:

1. Активізувати роботу шкільного учнівського самоврядування, відродити

шефську роботу старших класів над молодшими.

2. Творчо підходити до планування роботи, працювати над підвищенням

свого методичного рівня, активніше вивчати теоретичні питання стосовно

проблем сучасного виховання та застосовувати їх на практиці;

3. Працювати над створенням умов для самореалізації особистості відповідно

до її здібностей, суспільних та власних інтересів;

4. Підвищувати рівень вихованості, громадської активності учнів;

5.Звертати увагу на пропуски уроків учнями без поважних причин і

порушення дисципліни, своєчасно доводити відповідну інформацію до

дирекції школи;

6. Продовжувати здійснювати індивідуальний підхід до учнів, відповідально

ставитися до вивчення умов життя учнів;

7. Активізувати та удосконалювати роботу з батьками, систематично

проводити тематичні батьківські збори, залучати батьків до позакласної

роботи школи;

Схожі:

Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік iconПлан роботи новопідгороднянської середньої загальноосвітньої школи...
Розділ аналіз навчально-методичної та виховної роботи за минулий навчальний рік та основні завдання на новий навчальний рік
Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік iconЗатверджено
Аналіз роботи за 2011-2012 навчальний рік та перспективи модернізації навчально-виховної роботи на 2012-2013 навчальний рік
Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік iconНауково-методичні проблеми: Харківської області
Вступна частина. Аналіз роботи рмо за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік
Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік iconР айонн е методичн е об’єднання шкільних бібліотекарів Орджонікідзевського району
Аналіз роботи районного методичного об’єднання шкільних бібліотекарів за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012/2013 навчальний...
Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік iconПлан роботи
Аналіз роботи навчального закладу за минулий навчальний рік та завдання на 2012/2013 навчальний рік
Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік iconЗатверджено
Розділ І. Аналіз навчально-методичної та виховної роботи за 2011-2012 н р та основні завдання на новий навчальний рік
Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік icon5. Методичні рекомендації щодо планування виховної роботи з класним колективом
Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік та завдання на 2012-2013 н р. Про ведення документації класного керівника
Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік iconПлан виховної роботи сзш №45 на 2012- 2013 навчальний рік ІІ семестр
Акція «Як ти виконуєш домашнє завдання?» (рейд-перевірка наявності у учнів домашніх завдань перед уроками)
Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік iconІ. педагогічний аналіз роботи школи за 20 11/ 20 12 навчальний рік...
Педагогічний аналіз роботи школи за 2011/2012 навчальний рік та пріоритетні напрямки на 2012/2013 навчальний рік
Аналіз виховної роботи сзш №14 за 2011-2012 навчальний рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік iconБерезанської районної ради наказ 28. 12. 2012 р. Березанка №205
Згідно з річним планом роботи школи на 2012-2013 навчальний рік перевірено виконання управлінських рішень, наказів директора школи...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка