Вимоги до сучасного уроку




Скачати 40.05 Kb.
НазваВимоги до сучасного уроку
Дата22.05.2013
Розмір40.05 Kb.
ТипУрок
nauch.com.ua > Психология > Урок
Н.П. Наволокова, В.М. Андрєєва. Золота педагогічна скарбниця

Готуємось до уроку



  • ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ

  • КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ УРОКУ

  • СТРУКТУРА КОМБІНОВАНОГО УРОКУ

  • МАКЕТ БАГАТОРІВНЕВОГО ПЛАНУ УРОКУ




  • врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів;

  • пріоритет особистості учня в організації освітнього процесу;

  • орієнтація на процес навчання;

  • орієнтація на особистісні досягнення учнів;

  • створення емоційного фону уроку;

  • педагогічний такт і культура мови;

  • пізнавальна самостійність учнів;

  • чітке визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань уроку




  • раціональне використання кожної хвилини уроку;

  • раціональна єдність словесних, наукових і практичних методів навчання;

  • використання активних методів навчання;

  • зв'язок з досвідом, раніш набутим учнем;

  • формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці;

  • індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація процесу;

  • заохочення прагнень учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом;

  • організоване закінчення уроку


ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНІ

ДИДАКТИЧНІ




ГІГІЄНІЧНІ

ПСИХОЛОГІЧНІ



  • температурний режим;

  • норми освітлення;

  • провітрювання;

  • відповідність нормативам шкільних меблів;

  • чергування видів навчальної роботи і різноманітність методів навчання




  • врахування психологічних особливостей кожного учня;

  • нормальний психічний стан і стійкий настрій вчителя й учнів;

  • розумна вимогливість і доброзичливість учителя по відношенню до учнів;

  • педагогічна етика і педагогічний такт


КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ УРОКІВ

УРОК ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ:

  • актуалізація знань, життєвого досвіду учнів;

  • мотивація навчання, повідомлення теми і мети уроку;

  • вивчення нового матеріалу;

  • узагальнення, систематизація, повторення;

  • підсумки уроку, повідомлення домашнього завдання.


УРОК ЗАСВОЄННЯ НАВИЧОК І ВМІНЬ:

  • підготовчі вправи;

  • мотивація навчання;

  • тренувальні вправи;

  • самостійна робота;

  • підсумки уроку.


УРОК ВИКОРИСТАННЯ ЗНАНЬ, НАВИЧОК І ВМІНЬ:

  • мотивація навчання;

  • самостійна робота учнів, її перевірка;

  • підсумки роботи.


УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ:

  • мотивація навчання;

  • повторення опорних фактів, понять учнями;

  • узагальнення знань вчителем;

  • виконання комплексних вправ;

  • підсумки уроку.


УРОК КОНТРОЛЮ І КОРЕКЦІЇ ЗНАНЬ, НАВИЧОК І ВМІНЬ:

  • мотивація навчання;

  • перевірка знань: усна, письмова, практична робота;

  • підсумки уроку.


КОМБІНОВАНИЙ УРОК:

  • перевірка домашнього завдання;

  • мотивація навчання;

  • вивчення нового матеріалу;

  • узагальнення і систематизація знань, повторення;

  • підсумки уроку, повідомлення домашнього завдання.



Розгорнута структура комбінованого уроку





Макет багаторівневого плану уроку

(на прикладі уроку засвоєння нових знань)

^ Плану уроку №______
Дата________________ Клас _________

Тема уроку___________________________________________________________________

Мета уроку___________________________________________________________________

Тип уроку____________________________________________________________________

Завдання уроку _______________________________________________________________

Знання і вміння, що формуються на уроці_________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання __________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Література ____________________________________________________________

_____________________________________________________________________



Етап

Час, хв

Зміст етапу уроку

^ Основні орієнтири вивчення теми

І

10



Актуалізація опорних знань




11

Мотивація навчального процесу




III


Вивчення нового матеріалу

Вказуються параграфи, пункти, індивідуально диференційовані вправи


IV

Первинне застосування отриманих знань

V

Самостійна (діагностична) робота

VI


Узагальнення і систематизація отриманих знань

VII

Домашнє завдання

Схожі:

Вимоги до сучасного уроку iconВимоги до сучасного уроку 1 Дидактичні вимоги до сучасного уроку
Чітке формулювання освітніх завдань в цілому І його складових елементів, їхній зв'язок з розвиваючими І виховними завданнями
Вимоги до сучасного уроку iconМодель сучасного уроку Особливістю сучасного уроку є
Вчитель, виконуючи одну зі своїх функцій – проектування педагогічної системи, вносить корективи як у формальну частину поурочного...
Вимоги до сучасного уроку iconВимоги до сучасного уроку
...
Вимоги до сучасного уроку iconВимоги до сучасного уроку
...
Вимоги до сучасного уроку iconУрок як цілісна система 6 Основні вимоги до сучасного уроку 9
Стратегічні орієнтири реформування загальної середньої освіти в нашій державі окреслені в законах України «По освіту», «Про загальну...
Вимоги до сучасного уроку iconОсновні вимоги до змісту та оформлення презентації
Презентація до уроку допомагає зробити матеріал наочніше, доступніше, допомагає полегшити розуміння І запам'ятовування матеріалу....
Вимоги до сучасного уроку iconУрок це основна організаційна форма навчання в школі. У сучасного...
Урок це основна організаційна форма навчання в школі. У сучасного вчителя всього 45 хвилин для реалізації основної функції уроку...
Вимоги до сучасного уроку iconОсновні вимоги до учнівських робіт Основні вимоги до написання, оформлення...
На конкурс подаються роботи проблемного (пошукового) характеру, які відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям учнів,...
Вимоги до сучасного уроку icon«Конкурентоспроможний вчитель – головна умова інноваційного розвитку...
Мета: розглянути модель сучасного вчителя як конкурентоспроможного фахівця та зміст, форми, методи, технології формування сучасного...
Вимоги до сучасного уроку iconПлан роботи Методичного об'єднання Вчителів природничо-математичного циклу
«Шляхи удосконалення методики сучасного уроку. Як зробити урок цікавим І ефективним?»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка