Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку




Скачати 62.86 Kb.
НазваПерспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку
Дата25.08.2013
Розмір62.86 Kb.
ТипДокументы
nauch.com.ua > Психология > Документы
Перспективний план

корекційно-відновлювальної роботи

з дітьми групи №1

для дітей з порушенням психологічного розвитку

комунального дошкільного навчального закладу №21 комбінованого типу художньо-естетичного спрямування управління освіти м.Орджонікідзе Дніпропетровської області

Логопед: Овчарова Л.І.


з/п

І. Організаційна робота

Термін виконання

1

Обстежити мову дітей з ППР групи, заповнити мовні карти, скласти індивідуальні плани корекційної роботи. Поділити дітей на підгрупи за станом мовленнєвого розвитку

ІХ.2011

(І-ІІ

тижні)

2

Скласти графік роботи, ознайомити з ними педагогів, батьків

ІХ 2011

3

Обстежити мовлення дітей в групах загального призначення КДНЗ №21

ІХ 2011

V 2012

4

Обстежити мову дітей у дошкільних закладах мікрорайону

ІІ 2012

5

Оформити документацію для проведення ОПМПК

згідно графіку



з/п

ІІ. Робота з медичними установами

Термін виконання

1

Організовувати обстеження батьків дітей психоневрологом, отоларингологом. Консультації у лікарів-спеціалістів

протягом року

2

Взяти участь в роботі міської ПМПК, ОПМПК

за графіком



з/п

ІІІ. Робота з педагогами

Термін виконання

1

Вивчити основні напрямки і специфіку індивідуальної роботи з дітьми відповідно віку та діагнозу


ІХ 2011


2

Організувати навчально-виховний процес за принципами тематичного планування

протягом року

3

Систематично вести книгу взаємозв’язку з індивідуально-корекційної роботи

протягом року

4

Допомагати музичним керівникам у підборі мовного матеріалу до свят і розваг

протягом року

5

Провести бесіди з вихователями ППР групи за темами:

-«Активізація словника, розвиток зв’язного мовлення у дітей з особливими освітніми потребами»

- «Ігри й ігрові прийоми для автоматизації та диференціації звуків»



ХІ 2011

ХІІ 2012

6

Провести консультації для вихователів ППР групи за темами:

-«Логопедичний масаж» Е.Н. Краузе;

-«Використання лялько терапії для розвитку дрібної моторики»



І 2012

ІІ 2012

7

Провести консультацію для музичного керівника «Розвиток ритмічної здібності у дошкільників з ППР»

ІІІ 2012

8

Провести консультацію для психолога на тему: Використання уроків кінестетики для розвитку «візуальної слухової пам’яті»

ІV 2012



з/п

ІV. Робота з батьками

Термін виконання

1

Підготувати виступ на батьківських зборах:

а) Режим і форми роботи логопедичної групи.

б) Створення умов для правильного мовного розвитку дітей в сім’ї (результати анкету-вання, обстеження)

в) Підсумки корекційного навчання за півроку.

г) Підсумок корекційної-відновлювальної роботи за навчальний рік. Моніторинг корекційної роботи


ІХ 2011

ХІ 2011
І 2012
V 2012

2

Підготувати консультації для батьків:

а) «Як розпочинати роботу над звуко-вимовою»;

б) «Загальні артикуляційні вправи: корисні і цікаві»;

в) «Навчання елементів грамоти вдома»;

г) «Методика М. Зайцева по навчанню дітей читанню»


ІХ 2011
Х 2011
ХІІ 2011

І 2012

3

Проводити індивідуальні заняття в присутності батьків

1 раз на місяць

4

Поповнювати куточок порад для батьків

1 раз на місяць

5

Оформлення індивідуальної папки для батьків «Школа слухняного язичка»

протягом року



з/п

V. Підвищення фахового рівня

Термін виконання

1

Вивчити зміст книги Н.Ю. Борякова «Ступеньки развития» (ранняя диагностика и коррекция задержки психического развития)


ХІ 2011

2

Опрацювати книги Т.Д.Уляшенко, Н.А. Бастун, Т.В. Сак «Діти із ЗПР та їх навчання»


І 2012

3

Брати участь у міських формах методичного навчання

Протягом року



з/п

VІ. Поповнення логопедичного кабінету

Термін виконання

1

Виготовити посібники для розвитку дрібної моторики рук

Х 2011


2

Зробити підбірку ігор для розвитку мовного дихання: «Дихаємо правильно – легко розмовляємо»


ХІ 2011


3

Добірка дидактичного матеріалу на подолання мовних недоліків: «Щоб ротик був слухняним»

І 2012

4

Виготовити альбом для психолого-педагогічного обстеження дітей

ІІІ 2012

Схожі:

Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку iconПерспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми молодшого...
Обстеження дітей, встановлення рівня розвитку дитини; оформлення мовних та індивідуальних карток. Розподіл дітей на підгрупи
Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку iconПлан роботи Маниковецької зош I iii ступенів з дітьми з неблагополучних сімей на 2013 2014 рік
Складання річної зайнятості дітей "групи ризику" під час навчально-виховного процесу
Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку iconПрограма корекційно розвивальних занять у рамках
Програма корекційно розвивальних занять у рамках роботи з психологічного супроводження учнівського колективу «Формування згуртованості...
Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку iconРекомендації для батьків дітей з порушенням слуху по використанню...
Слух відіграє істотну роль у розвитку дитини. За допомогою слуху дитина вчиться розпізнавати голосу, імітувати звуки й, отже, говорити....
Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку iconУрок є основною формою організації навчальної та корекційно-внховної...
Однакових з масовою школою, розв'язуються інші завдання, властиві тільки спеціальному закладу освіти: відбувається компенсація й...
Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку iconПлан консультації. Формування правильної звуковимови. Напрямки роботи...
Тому такою важливою у корекційно-розвивальній роботі спеціального дошкільного закладу, а також у пропедевтичній роботі масового днз...
Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку iconМетодичні рекомендації щодо здійснення та оформлення психодіагностичної...
Методичні рекомендації щодо проведення та оформлення корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи практичним психологом
Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку iconМетодичні рекомендації щодо проведення та оформлення корекційно-відновлювальної...
Наказ мон від 20. 04. 2001 №330), Листом мон про планування діяльності, ведення документації та звітності усіх ланок психологічної...
Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку iconПерспективний план роботи. Загальний недорозвиток мови, другий рівень...
Порядкові та кількісні числівники від 6 до 10. узгодження з іменниками в роді, відмінку
Перспективний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми групи №1 для дітей з порушенням психологічного розвитку iconПоради для вчителів початкової школи, які працюють з дітьми з особливими потребами
Поради вчителям зош, які навчають дітей з порушенням інтелекту (з легкою розумовою відсталістю)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
nauch.com.ua
Головна сторінка